Bungalow Sea Breeze Beach Front Cottages

Meer bungalowinfo

3 reviews over Bungalow Sea Breeze Beach Front Cottages

• 9Giel Huijbregts23-09-2014

Hele fijne plek!!

Heerlijke bungalow met perfecte ligging. De bungalow is niet heel erg groot maar er is ruimte genoeg. Daarnaast is het personeel heel erg aardig. Na een welkomsdrankje van een zeer goed engels sprekende host kan je meteen je spullen pakken en aan het strand gaan liggen. Enige nadeel ( in het laagseizoen) zijn de opdringende verkopers van tripjes, "divetours"enz..

• 8nicole_diepeveen19-10-2010

Goeie keuze in Lovina

Sea Breeze heeft maar een stuk of 7 huisjes. Een aantal staan direct aan het zwembad, deze zijn ietsjes duurder dan de huisjes die iets verder naar achteren staan. De huisjes staan op paaltjes in het water en zijn van hout. Ruime kamer en ruime badkamer en allemaal erg schoon. Zwembad is lekker ruim en er staan ligstoelen omheen. Bij Sea Breeze zit een restaurant met uitgebreide kaart waar je prima kunt eten! Het ontbijt is inclusief en erg lekker met een vers sapje. Verder ligt Sea Breeze direct aan het strand, al is het strand van Lovina niet echt fijn om op te liggen en de zee ook niet zo uitnodigend. De mensen van Sea Breeze kunnnen een excursie om dolfijnen te spotten voor je regelen; zeer de moeite waard! Qua locatie ligt Sea Breeze top, midden in Lovina.

• 8Matthijs14-08-2010

Een prachtige strandtent met bungalows

Sea Breeze Cottages is de strandtent van Lovina. Het is het enige terras op het strand midden in Lovina, waar je heerlijk wat kunt drinken met zonsondergang. Wat niet opvalt en ook alleen terplekke of telefonisch te boeken is, is dat ze huisjes hebben. Drie huisjes op palen aan het strand, twee daarachter en nog 3 cementen huisjes aan de parkeerplaats. En deze volgorde geeft ook de sterk afnemende kwaliteit. De huisjes zijn simpel, maar de 3 met zeezicht zijn fantastisch. Airco. Zwembad voor de deur. Verwacht af en toe en kakkerlak en een troebel zwembad. Voor ons als gezin met kleine kinderen niet ideaal, omdat de huisjes niet geschakeld zijn. Maar met elke dag een ontbijt op zo'n mooie plaats en midden in Lovina, prima!

Met jonge kinderen

1 tip over Bungalow Sea Breeze Beach Front Cottages

• Giel Huijbregts, 23-09-2014

Mocht je willen duiken/snorkelen of enigsinds anders, ga in de onderhandeling met de verkopers. Er is vaak 10/20 euro van de prijs af te dingen( bij "nee"komen ze vaak met een beter bod, bij 2x "nee" krijg je er zelfs andere excursies bij!) Kamer nr 1. op het resort is erg fijn met uitzicht op zee!

1 vraag over Bungalow Sea Breeze Beach Front Cottages

• Bert, 08-08-2012

Telefoonnummer

Wie weet welk telefoonnummer seebreeze heeft?

Jessica van der Hoorn, 24-01-2014

Weet iemand hoe je contact (per mail) op kunt nemen met Sea Breeze Bungalows? Bedankt alvast!

Bungalow info

• Aantal personen2 tot 4