Bungalow Sawah Lovina

Bungalow Sawah Lovina
9,3

15 tips over Bungalow Sawah Lovina

Charmy ravestijn, 15-9-2014
Natuurlijk een heerlijk en ook prachtig zwembad waar het zeer goed toeven was. Het zwembad is omringd door bomen waaruit de heerlijk geurende Balinese bloemen soms in het zwembad vallen waardoor het zwembad er ook nog feestelijk uitziet. Heerlijk zwemmen tussen de Cambodja flowers.
Fam. Koentjes, 6-8-2014
Ik las in de beoordeling wat negatieve berichten over de bedden. Hoewel wij dat eerder geen minpunt vonden was toch de verrassing groot toen wij na een tripje gloednieuwe kingsize bedden aantroffen in de bungalows! In Lovina is het dolfijnen spotten leuk, duiken is prachtig, maar ook kent Sawah goede chauffeurs die je meenemen op prachtie trips.
Stefan en Astrid, 3-8-2014

Mooie accommodatie, ruime kamers (vanaf Juli 2014 worden er nieuwe bedden geplaatst).Genieten van alle mooie kleuren,geuren en de heerlijke rust,maar ook binnen10 minuten midden in het centrum. TOP!

Martine, 21-6-2014
Warung Ayu ! Bij Sawah Lovina het pad af, naar rechts richting strand en dan zit het aan de rechterkant. Het is een Warung gerund door Ayu en familie. Het is er altijd druk en je kunt er een tafeltje reserveren. Geweldig eten en drinken voor een bespottelijk lage prijs.....Gemiddeld eet je er voor 2 euro p.p. inclusief een verse juice.....echt een aanrader.
Jeanet Rooseman, 7-6-2014
Ga met de chauffeur (Madi) die voor sawah lovina werkt een dagje op pad. Hij is een bijzonder leuke gids die je meeneemt naar de mooiste plekjes op bali. Conshill spreekt goed Nederlands en kan je leuke tips en adviezen geven over wat te doen (ook hij werkt voor sawah lovina).
Ton de Vos, 17-10-2013
Rijsttafel, duiken bij Menjangan, dolfijnen, maar vooral genieten van de rust.

Ans Oude Wesselink, 3-10-2013
Er is zoveel te zien en te beleven en ook daarin is het personeel erg behulpzaam om je iets op maat aan te bieden
nunhem, 26-12-2012
Tocht langs de noordzijde van het eiland met door hun geregelde taxi., Snorkelen op de noordwest punt bij een eiland voor de kust, tcohtje door het nabij gelegen reservaat, bezoek aan een apentempel onderweg enz
Ansems, 25-8-2012
De dolfijnen tocht,de parelkwekerij de tempel,de haven in Singaraja de chinese tempel in Singaraja de botanische tuinen ,warmwaterbron,snorkelen op Menjangangeiland zijn enkele tips die je vanuit deze plaats makkelijk kan doen.Maar Bali is een groot open lucht museum er is al lopende buiten Sawah Lovina genoeg waar te nemen.
monique, 2-6-2012
Eet vooral a la carte in het hotel. Heerlijk!!!