Bungalow Sawah Lovina

Tonen op kaart

126 reviews over Bungalow Sawah Lovina

• 10M.School03-07-2017

Echt een aanrader!

Alles is hier goed aan! Het eten is heerlijk! De ligging is perfect en het personeel is vriendelijk en zorgzaam en het ligt dicht bij t strand. Als je echt tot rust wilt komen is dit perfect.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9jvz21-05-2017

Weer heerlijk !!

Weer terug hier; fantastisch hotel met schitterende tuin en lekker groot zwembad! In de omgeving niet zoveel te doen, (is heerlijk na een week hectisch Ubud!)

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Ron08-04-2017

Great

The place to be onttspanning en heeeeeeerrlijk eten 😀

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Fred en Leke Cornelissen06-12-2016

2 weken Sawah Lovina, was weer geweldig, gezellig.

Geweldige lokatie, schone bungalows, fantastisch eten, zeer goede en lieve staf, mooie tuin en zwembad, kortom het was weer genieten.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Paul en Jacqueline07-10-2016

Fantastisch en super goede service!!

We zijn in Septemeber in Sawah Lovina geweest en hebben er ondanks de ziekenhuisopname van Paul een geweldige tijd gehad. We zijn fantastisch opgevangen tijdens de ziekenhuisopname, Walter en Wina hebben werkelijk alles voor ons gedaan. Ze hebben ons gebracht, zijn bij ons gebleven tijdens de onderzoeken en hebben alles voor ons vertaal. We moesten 2 nachten in het ziekenhuis blijven (ik mocht er ook blijven slapen) en Walter is elke dag twee keer komen kijken of alles goed ging. Ook heeft hij geregeld dat wij de bungalow langer konden aanhouden, want we zouden een dag later verder reizen. Toen we uit het ziekenhuis kwamen, mochten we zelf beslissen hoe lang we nog daar wilden blijven. Alle medewerkers waren heel erg bezorgd geweest. Deze medewerkers waren trouwens voordat Paul ziek werd ook al fantastisch hoor. Ze doen werkelijk alles om je een mooie vakantie te bezorgen. De bungalow is echt in Balinese stijl gebouwd en wordt elke dag helemaal schoon gemaakt. Het zwembad is prachtig en er zijn voldoende ligbedden. De tuin is zo mooi, die moet je gewoon gezien hebben! En het eten...........héérlijk!!!!!!! Kortom; een hele dikke aanrader!!!!!! 👍🏼

Gereisd met partner in september 2016

• 6Anne14-09-2016

Prachtige tuin en zwembad, service viel tegen

Had met veel enthousiasme geboekt en was bij aankomst zeer te spreken over het mooie zwembad en de prachtige tuin. Werkelijk een paradijsje. Helaas trof ik 's-avonds een termietennest aan in mijn bungalow waardoor ik geen oog meer dicht heb gedaan. 'S-avonds kon ik niemand vinden om dit te melden dus heb ik dit de volgende ochtend meteen gedaan. Omdat ik niet meer in de kamer wilde verblijven ben ik op zoek gegaan naar een ander hotel. Ze reageerden erg onvriendelijk op het hele voorval en toonden geen enkel begrip voor de situatie. Later kreeg ik nog wel een vriendelijke mail van de eigenaren maar daarin haalden ze eerder hun eigen verlies aan dan dat ze enige compensatie hebben geboden. Erg jammer en ik hoop dat ze van dit voorval leren.

Alleen gereisd in september 2016

• 9paul bonte18-08-2015

een fijne ,relaxe vacantie oord

wat een topper sawah lovina is een heel relax resort goede bediening klant vriendelijk ,een aanrader kom beslist een keer terug .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 10Anja Hoogerbrugge06-08-2015

Super!

Wat een klein paradijsje. Heerlijke bungalows, erg schoon, goede bedden en kussens. Goed ontbijt. Heerlijk rustig, prachtige tuin. Lovina is super relaxed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Paul15-07-2015

schiterende plek en goed verblijf

Sawah Lovina, is een aanrader,rustige omgeving ,goed personeel vriendelijk en behulpzaam.,En heeft een goede kokkin,schone kamers ,voor een redelijke prijs ,mooie omgeving,Restaurant zeer goed ,

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 10Charmy ravestijn15-09-2014

Pure verwennerij in een klein paradijs

6 Schattige, Balinese bungalows in een werkelijk pràchtige tuin. One step from Paradise! Grenzend aan een rijstveld met op de achtergrond wuivende palmen en de zee. Bungalows worden elke dag volledig schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed.

Geweldig personeel die alles in het werk stelt om het de gast naar de zijn te maken. Gastheer en gastvrouw Koentjil en Putuh zijn altijd goed gehumeurd, charmant en goedlachs en wat hebben we gezellig met jullie kunnen kletsen over alles en nog wat. Djeroet is een súperkokkin. We hebben genoten van de werkelijk heerlijke gerechten. We hebben ook niet de behoefte gehad om ergens anders te eten. En als je behoefte hebt aan een drankje op het terras van de bungalow... No problem 😊. Het stond er binnen een minuut Prachtige tours gemaakt met chauffeur/gids Gusti. Onze dank dat hij ons veilig het eiland heeft laten verkennen. Ook nog kennis gemaakt met de de sympathieke en spontane eigenaar van het complex, Walter.

Gereisd met partner in september 2014

15 tips over Bungalow Sawah Lovina

• Martine, 21-06-2014

Warung Ayu ! Bij Sawah Lovina het pad af, naar rechts richting strand en dan zit het aan de rechterkant. Het is een Warung gerund door Ayu en familie. Het is er altijd druk en je kunt er een tafeltje reserveren. Geweldig eten en drinken voor een bespottelijk lage prijs.....Gemiddeld eet je er voor 2 euro p.p. inclusief een verse juice.....echt een aanrader.

• Ans Oude Wesselink, 03-10-2013

Er is zoveel te zien en te beleven en ook daarin is het personeel erg behulpzaam om je iets op maat aan te bieden

• Jeanet Rooseman, 07-06-2014

Ga met de chauffeur (Madi) die voor sawah lovina werkt een dagje op pad. Hij is een bijzonder leuke gids die je meeneemt naar de mooiste plekjes op bali. Conshill spreekt goed Nederlands en kan je leuke tips en adviezen geven over wat te doen (ook hij werkt voor sawah lovina).

1 vraag over Bungalow Sawah Lovina

• Denise en Hilaire, 10-06-2010

Ik heb geboekt!!!!!

Ik heb geboekt we verblijven van 01-10-2010 tmt 15-10-2010 bij Sawah Lovina, dit is voor ons de eerste keer dat we naar Bali op vakantie gaan, wat moeten we zeker doen en zien waar te Lovina??? Mijn man is een duiker wie weet er de mooiste plekken om te duiken te Lovina Het is nog heel lang maar ben al zeker aan het aftellen

Mvgrt: Denise en Hilaire

Carien, 06-06-2011

Ik zag het te laat had mijn mail algepost,zien we jullie op Sawah want wij arriveren daar 29 September.

Carien en Frank Ansems, 02-06-2011

Wij arriveren voor de 5e keer bij Sawah Lovina op 29 september voor een week. Dus zullen we elkaar daar treffen. Snorkelen is het mooist inderdaad op Menjangan eiland,makkelijk te doen vanaf Sawah Lovina kosten ongeveer 25 euro p.p. je gaat dan per auto/boot inclusief maaltijd en drinken.Is een dagtocht,zeer de moeite waard.Wil je nog meer weten vraag het gerust het is onze 7e reis naar Bali dus hebben enige ervaring.

Denise, 05-06-2011

Hoi: F Asems bedankt voor je reactie wel is deze een jaartje te laat, onze vakantie toen is super goed verlopen, we hebben 3 nachten bij Menjangan geweest, dat was heel leuk en super goed. Dit jaar gaan zijn we vanaf 23-09-2011 bij Sawah Lovina voor 7 nachten. ) We vertrekken op 30/09/2011 naar Amed Groetjes Denise

Ralf, 11-07-2010

Beste Denise en Hilaire

Zelf weet ik het antwoord niet maar ik raad je dan aan gewoon aan om Sawah Lovina te mailen

En hun zullen wel weten waar de echte mooie plekjes zijn

Succes!

groetjes Ralf

hdebrouwer, 11-07-2010

Hoi: Ralf Hartelijk bedankt voor je reactie Ik heb vandaag voor 3 nachten geboekt bij www.menjanganresort.com Het zou er ook heel mooi zijn ook voor te duiken mvgrt Denise en Hilaire

Bungalow Sawah Lovina info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats