Géén boekingskosten

Bungalow Sawah Lovina

IndonesiëBaliLovina

We hebben de beste aanbieders voor Bungalow Sawah Lovina voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 123 reviews

Meer bungalow info

126 Reviews over Sawah Lovina

• 10M.School03-07-2017

Echt een aanrader!

Alles is hier goed aan! Het eten is heerlijk! De ligging is perfect en het personeel is vriendelijk en zorgzaam en het ligt dicht bij t strand. Als je echt tot rust wilt komen is dit perfect.

• 9jvz21-05-2017

Weer heerlijk !!

Weer terug hier; fantastisch hotel met schitterende tuin en lekker groot zwembad! In de omgeving niet zoveel te doen, (is heerlijk na een week hectisch Ubud!)

• 10Ron08-04-2017

Great

The place to be onttspanning en heeeeeeerrlijk eten 😀

• 9Fred en Leke Cornelissen06-12-2016

2 weken Sawah Lovina, was weer geweldig, gezellig.

Geweldige lokatie, schone bungalows, fantastisch eten, zeer goede en lieve staf, mooie tuin en zwembad, kortom het was weer genieten.

• 10Paul en Jacqueline07-10-2016

Fantastisch en super goede service!!

We zijn in Septemeber in Sawah Lovina geweest en hebben er ondanks de ziekenhuisopname van Paul een geweldige tijd gehad. We zijn fantastisch opgevangen tijdens de ziekenhuisopname, Walter en Wina hebben werkelijk alles voor ons gedaan. Ze hebben ons gebracht, zijn bij ons gebleven tijdens de onderzoeken en hebben alles voor ons vertaal. We moesten 2 nachten in het ziekenhuis blijven (ik mocht er ook blijven slapen) en Walter is elke dag twee keer komen kijken of alles goed ging. Ook heeft hij geregeld dat wij de bungalow langer konden aanhouden, want we zouden een dag later verder reizen. Toen we uit het ziekenhuis kwamen, mochten we zelf beslissen hoe lang we nog daar wilden blijven. Alle medewerkers waren heel erg bezorgd geweest. Deze medewerkers waren trouwens voordat Paul ziek werd ook al fantastisch hoor. Ze doen werkelijk alles om je een mooie vakantie te bezorgen. De bungalow is echt in Balinese stijl gebouwd en wordt elke dag helemaal schoon gemaakt. Het zwembad is prachtig en er zijn voldoende ligbedden. De tuin is zo mooi, die moet je gewoon gezien hebben! En het eten...........héérlijk!!!!!!! Kortom; een hele dikke aanrader!!!!!! 👍🏼

• 6Anne14-09-2016

Prachtige tuin en zwembad, service viel tegen

Had met veel enthousiasme geboekt en was bij aankomst zeer te spreken over het mooie zwembad en de prachtige tuin. Werkelijk een paradijsje. Helaas trof ik 's-avonds een termietennest aan in mijn bungalow waardoor ik geen oog meer dicht heb gedaan. 'S-avonds kon ik niemand vinden om dit te melden dus heb ik dit de volgende ochtend meteen gedaan. Omdat ik niet meer in de kamer wilde verblijven ben ik op zoek gegaan naar een ander hotel. Ze reageerden erg onvriendelijk op het hele voorval en toonden geen enkel begrip voor de situatie. Later kreeg ik nog wel een vriendelijke mail van de eigenaren maar daarin haalden ze eerder hun eigen verlies aan dan dat ze enige compensatie hebben geboden. Erg jammer en ik hoop dat ze van dit voorval leren.

• 9paul bonte18-08-2015

een fijne ,relaxe vacantie oord

wat een topper sawah lovina is een heel relax resort goede bediening klant vriendelijk ,een aanrader kom beslist een keer terug .

• 10Anja Hoogerbrugge06-08-2015

Super!

Wat een klein paradijsje. Heerlijke bungalows, erg schoon, goede bedden en kussens. Goed ontbijt. Heerlijk rustig, prachtige tuin. Lovina is super relaxed.

• 9Paul15-07-2015

schiterende plek en goed verblijf

Sawah Lovina, is een aanrader,rustige omgeving ,goed personeel vriendelijk en behulpzaam.,En heeft een goede kokkin,schone kamers ,voor een redelijke prijs ,mooie omgeving,Restaurant zeer goed ,

• 10Charmy ravestijn15-09-2014

Pure verwennerij in een klein paradijs

6 Schattige, Balinese bungalows in een werkelijk pràchtige tuin. One step from Paradise! Grenzend aan een rijstveld met op de achtergrond wuivende palmen en de zee. Bungalows worden elke dag volledig schoongemaakt, elke dag schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed.

Geweldig personeel die alles in het werk stelt om het de gast naar de zijn te maken. Gastheer en gastvrouw Koentjil en Putuh zijn altijd goed gehumeurd, charmant en goedlachs en wat hebben we gezellig met jullie kunnen kletsen over alles en nog wat. Djeroet is een súperkokkin. We hebben genoten van de werkelijk heerlijke gerechten. We hebben ook niet de behoefte gehad om ergens anders te eten. En als je behoefte hebt aan een drankje op het terras van de bungalow... No problem 😊. Het stond er binnen een minuut Prachtige tours gemaakt met chauffeur/gids Gusti. Onze dank dat hij ons veilig het eiland heeft laten verkennen. Ook nog kennis gemaakt met de de sympathieke en spontane eigenaar van het complex, Walter.

Bungalow Sawah Lovina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden