Bungalow Rumah Veronica

Meer bungalowinfo

7 reviews over Bungalow Rumah Veronica

• 9Jeany lemmers13-01-2016

Mooi, schone villa

Een gezellige villa met zwembad voor 4 personen. Mijn man, mijn nicht, haar man en ik hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht. Elke dag werd de villa, de tuin en het zwembad schoon gemaakt. Naar het centrum is het ongeveer 10 minuten wandelen. Mohamed Sadri, de eigenaar, kan voor vervoer en tours zorgen. De huurprijs is zeer schappelijk.

• 9Albert23-01-2014

Om echt weer tot jezelf te komen!

Rumah Veronica is centraal gelegen. Mooie bungalow met privé zwembad, het geheel omheind hetgeen de privacy volledig waarborgt. Een plaats waar je echt weer tot rust kan komen.

• 10jannelies17-07-2013

hemel op aarde

afgelopen winter hier 6 maanden gewoond heerlijke bungalow met een prachtige tuin en een privezwembad. Met de scooter het hele eiland rond gereden en nog veel meer gedoken en vooral genoten. Met Ayu als huishoudster kom je niets te kort en Sari als tuinman is het genieten geblazen. Voor gastvrouw Wies en gastheer sadri is niet te veel.

• 10paul ras17-07-2013

fijne bungalow heerlijk zwembad prachtige tuin

Zeer mooie ruime goed onderhouden en schone bungalow., met een prachtige tuin en heerlijke zitjes en niet te vergeten een heerlijk prive zwembad.

• 10jannelies de bruine23-06-2013

prachtige bungalow en mooie tuin

het is dicht bij het dorp en het strand fietsen en een scooter te huur ligt rustig

• 9Erik Schuurman23-06-2013

Geweldige bungalow met prachtigevtropische tuin!

Heerlijke week gehad in Rumah Veronica. Mooi, schoon huis met bediening door de onovertroffen Ayu! Zij maakt elke ochtend een heerlijk ontbijt en houdt de villa schoon. Vlak bij hetvstrand. Hartelijk ontvangen doorveigenaresse Wies van Zanen en haar compagnon Mohammed. Een echte aanrader!

• 7Mia&Herman Stijnen03-07-2011

geweldige plek

Ruhma Veronica is de ideale plek voor een langer verblijf op Bali. Geweldige staf, vooral Ayu is een ster als house keeping.

13 tips over Bungalow Rumah Veronica

• paul ras, 18-03-2012

De bungalow ligt aan een doodlopende weg midden in het gewone leven in bali

• jannelies de bruine, 18-03-2012

In de omgeving is veel te doen en te zien bij de bungalow zijn 2 fietsen die je kan huren en het dorp is op loopafstand met veel warungs en winkels en een markt

• Albert, 23-01-2014

Op loopafstand zijn er diverse eetgelegenheden. Om te duiken en snorkelen bent u bij Arrows Dive Centre aan het juiste adres. Privé chauffeur (met nieuwe auto) is een optie, maar een aanrader als u erop uit wilt trekken, echt de moeite waard voor uw trips.

0 vragen over Bungalow Rumah Veronica

Bungalow info