5 tips over Villa Rumah Lotus

• Alita van der Aa, 25-12-2012 Rapporteren

Vraag een chauffeur om je een keer naar " Art Zoo" te brengen. Ten noorden van Singaradja. Onderweg even stoppen bij het koud water zwembad !

• Marleen Peters, 20-05-2013 Rapporteren

wij hebben fietsen gehuurd wat een aanrader is. Verder natuurlijk dolfijnen spotten met de originele boten wel vroeg opstaan (6.00uur vertrekken) maar zeer de moeite waard. Hot springs, Munduk waterval en boeddhistische tempel zijn allemaal op 1 dag te bezoeken.

• Xandra, 11-01-2015 Rapporteren

Iedere avond kwam Kadek (kokkkin in hotel geweest) voor ons koken. Dit hoort niet bij de prijs maar kan ik je zeker aanraden. We hadden gezegd dat we graag echt Balinees wilde eten en dat ze ons maar moest verrassen en dat heeft ze gedaan. Iedere avond hebben we iets anders gegeten en het smaakte allemaal heerlijk. Tonijn gestoomd in bananenbladeren, garnalen met heerlijke saus enz. Als je `s morgens aangeeft dat je graag wilt dat ze voor je kookt dan kun je in overleg bepalen wat je wilt eten.

• Xandra, 12-01-2015 Rapporteren

Als je de villa uitkomt sla dan links af en volg de weg. Je komt dan vanzelf op het strand uit. Hier zie je "het vissersdorp". Als je door loopt kom je in het centrum van Lovina uit. Gezellig om daar rond een uur of vijf te genieten van de plaatselijke bevolking die daar komt zwemmen, kletsen, offeren of volleyballen.

• Xandra, 12-01-2015 Rapporteren

Laat Komang de was voor je doen. De ene dag geef je het aan haar mee en de volgende dag heb je het gewassen en gestreken terug. Luxer kan het niet...naar huis met een koffer vol met schone kleren.