Villa

9 reviews over Villa Rumah Lotus in het Nederlands

Volledig in de watten gelegd

Familie Van Dijk
11-11-2018

Elke ochtend start met de vrolijke gezichten van de tuinman, kokkin en schoonmaakster. “Breakfast is ready!”, wordt geroepen. Wat een luxe! Tosti, gebakken ei, pannenkoek of smoothie, je kunt het de dag ervoor doorgeven. Lieve mensen die er samen met de manager Pascal alles aan doen om je in de watten te leggen. Villa Rumah Lotus is een zeer ruime woning met eigen zwembad vlakbij het strand en de restaurantjes. Snorkelen, dolfijnen spotten, naar de waterval of een tempel bezoeken? Pascal regelt alles voor je. Echt Balinees eten? Wordt thuis bezorgd. Of een heerlijke massage aan huis? Wordt geregeld! Het was een heerlijke vakantie voor het hele gezin (kids van 6 en 13 jaar) met de perfecte combinatie van luieren bij je eigen zwembad en indrukwekkende uitstapjes in de prachtige omgeving van Lovina.

De luxe van een hotel maar dan in een privé villa

Alex en Monique
29-3-2018

Voor de derde keer genoten van de prachtige villa en de lieve mensen die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Kadek zorgt voor heerlijke ontbijtjes en kookt ook `s avonds op verzoek. Gomang zorgt ervoor dat het huis iedere dag schoon is en haar man Putu voor de tuin en het zwembad. Om 10 uur is iedereen weg en kun je genieten van het zwembad, de tropische tuin en relaxen op de veranda met zithoek en ligbedden met plafondventilator. Het huis heeft goed Wifi bereik. Op loopafstand van het strand, de winkels, markt, pin automaat en heel veel restaurantjes. Het contact met eigenaar Yvonne is erg goed. Ze is goed te bereiken via WhatsApp , geeft veel informatie vooraf en neemt zelf regelmatig contact op om te horen of alles naar wens is.

Gereisd Met partner in maart 2018

Geweldig

Brands
13-3-2018

In n gewone straat met lieve buren staat dit mooie huis. Het ontbijt wordt elke dag bereidt door n voortreffelijke kokkin. De schoonmaak en het opmaken van je bed kun je aan weer iemand anders overlaten. Kortom, vakantie en genieten. Het zwembad wordt ook iedere dag gedaan net als de tuin. In de buurt zijn veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten en vooral heerlijke juices kunt drinken. Strand vlakbij met n zee vol dolfijnen. Wij zijn er dit jaar twee weken geweest en willen volgend jaar zeker weer!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Geweldig huis met veel privacy, helemaal top

Arno van den Bosch
4-1-2017

Het huis ligt in een rustige wijk en is van alle gemakken voorzien. De staff is zeer vriendelijk en behulpzaam. 'S ochtends wordt het ontbijt gemaakt en het zwembad en de tuin op orde gebracht, evenals de kamers. Om 10:00 is iedereen weer verdwenen zodat er sprake is van veel privacy. Via de staff zijn er allerlei leuke activiteiten te regelen. Komang heeft samen met ons een Cooking Class verzorgd, en we hebben gesnorkeld met Paskal. Massage komt aan huis indien gewenst. Onze grootste dank echter gaat uit naar Yvonne, de verhuurster van Rumah Lotus. Mijn schoonzuster Lies Visscher had een zeer goed contact met haar via de mail. Ze was zo attent en behulpzaam met alles. We zijn van plan in 2018 weer naar Bali te gaan en hopen dan opnieuw, maar dan een langere periode in Rumah Lotus te kunnen verblijven.

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Fantastisch huis met veel privacy! Prima locatie

Erna
4-3-2016

Veel privacy, heerlijk zwembad en een super zithoek buiten onder het afdak. Kadek heeft een keer heerlijk voor ons gekookt 's avonds, samen met Komang. Ook de dolfijnentocht met Pascal was fantastisch! Goede Wifi verbinding en fijne slaapkamers! In de buurt is genoeg te beleven. Ook een fantastische warung om te eten was Warung Apple! Verse vis en heerlijk klaargemaakt. Kortom we hebben genoten van het huis en de omgeving.We komen graag een keertje terug.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

"Het personeel maakte ons verblijf heel bijzonder"

xandra dekker
14-1-2015

2 Weken de villa met personeel gehuurd en vroegen ons van tevoren af of dat ons zou gaan bevallen. Achteraf kan ik zeggen dat juist zij gezorgd hebben voor een hele bijzondere vakantie. Als we `s morgens wakker werden was Putu al druk bezig om het zwembad te reinigen en de tuin te onderhouden. Zijn vrouw Komang was de veranda aan het vegen en Kadek was in de buitenkeuken ons ontbijt aan het maken. Iedere ochtend begonnen we met een bord vol vers fruit of een smoothie. Daarna kregen we iedere dag iets anders b.v. bananenpannenkoeken, tosti of omelet met toast. Tijdstip ontbijt en werktijden kun je zelf bepalen. Na een uur was iedereen vertrokken en hadden we het zeer grote huis met heerlijke tropische tuin en zwembad voor ons zelf. Kadek, Putu en Komang hebben ons echt in de watten gelegd en er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken en we komen hier dan ook zeker terug.

Gereisd Met partner in december 2014

Fantastische plek

Marleen Peters
20-5-2013

Heerlijk ruim huis met mooie tuin en zwembad dicht bij het dorpje Kalibukbuk met vele leuke winkeltjes warungs en restaurants. Het is een heerlijke uitvalsbasis om uitstapjes te maken in het Noorden van Bali wat veel rustiger en authentieker is dan bijv. Kuta. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mijn thuis ver van huis :-)

Alita van der Aa
25-12-2012

Het hek gaat open en daar is het dan, mijn huis voor een paar weken. Alsof het me toelacht. Ik ben hier al een aantal keren geweest, met man, kinderen, vrienden maar ook alleen en het verveelt me nooit. Net zo min als de vriendelijke buren, de warung om de hoek van de straat, de markt, ook om de hoek, het strand, op ongeveer vijf minuten lopen als je de korte route neemt en 10 als je de lange route neemt. Alhoewel ik vaak niet eens de kans krijg om te gaan lopen want iedereen biedt me met een stralende glimlach wel een lift aan. Al moet ik naar de supermakt. Ook aan het eind van de straat. En het gevoel dat je dan hebt om dan aan het eind van de dag heerlijk in je eigen zwembad te liggen. Wat een superplekje is het toch. De vriendelijk staff, heb ik die al genoemd? Een aanrader dit huis!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2012

Zoals een vakantiehuis op Bali moet zijn.

Carla
19-12-2012

Rumah Lotus bevindt zich in het centrum van Kalibukbuk. Het is een ruime woning met een fantastische bloemrijke tuin en zwembad. Je hebt veel privacy. Het kan zo zijn dat je vanuit de tuin mee kan kijken/luisteren naar een ceremonie van je buren. De staf is uitermate behulpzaam. Kadek kan heerlijk koken, echte aanrader. Paskal geeft goede adviezen tijdens je verblijf, kan een chauffeur regelen. Erg prettig! De woning is ruim, standaard inrichting, airco's en fan. In de omgeving van Lovina is voldoende te zien. Ook makkelijk om naar Ubud etc te reizen. Lovina is in tegenstelling tot bijvoorbeeld Kuta veel authentieker. Niet overspoeld met Australische toeristen, dat maakt het verblijf erg aangenaam.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2012

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresJalan Kartika 25 81151(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Rumah Lotus in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Rumah Lotus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.