Villa Rumah Lotus

Meer villa info

10 reviews over Villa Rumah Lotus

• 2019
    10A.L. Emmelot05-11-2019

Kortom: een aanrader en een plek om terug te komen

3 weken in oktober hebben wij mogen genieten van dit fantastische huis en zijn we verwend door de 4 koppige staff met zorg en aandacht. Het huis is gerieflijk, ruim, schoon, van alle gemakken voorzien met een heerlijke overdekte veranda, tuin en zwembad. Kadek kookt fantastisch, iedere ochtend weer een verrassingsontbijt en 3x hebben de dames 's avonds voor ons een verrukkelijke balinese maaltijd gekookt. Komang maakt het huis schoon en neemt op verzoek je was mee, Putu zorgt voor zwembad en tuin en Paskal is behulpzaam met het uitzoeken van interessante tripjes, we hebben er vele gemaakt, en zorgde elke keer voor een veilige auto en chauffeur. Ook heeft hij 2 nachten op de veranda doorgebracht toen wij op Gili Air waren. Het huis is gelegen aan een zijstraat van de hoofdstraat en loopt door naar het strand. Het centrum ligt iets verderop, maar alles op loopafstand. Wij hebben ook heerlijk gegeten in Warung Ayu, Apple, Barclona.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    8Familie Van Dijk11-11-2018

Volledig in de watten gelegd

Elke ochtend start met de vrolijke gezichten van de tuinman, kokkin en schoonmaakster. “Breakfast is ready!”, wordt geroepen. Wat een luxe! Tosti, gebakken ei, pannenkoek of smoothie, je kunt het de dag ervoor doorgeven. Lieve mensen die er samen met de manager Pascal alles aan doen om je in de watten te leggen. Villa Rumah Lotus is een zeer ruime woning met eigen zwembad vlakbij het strand en de restaurantjes. Snorkelen, dolfijnen spotten, naar de waterval of een tempel bezoeken? Pascal regelt alles voor je. Echt Balinees eten? Wordt thuis bezorgd. Of een heerlijke massage aan huis? Wordt geregeld! Het was een heerlijke vakantie voor het hele gezin (kids van 6 en 13 jaar) met de perfecte combinatie van luieren bij je eigen zwembad en indrukwekkende uitstapjes in de prachtige omgeving van Lovina.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Alex en Monique29-03-2018

De luxe van een hotel maar dan in een privé villa

Voor de derde keer genoten van de prachtige villa en de lieve mensen die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Kadek zorgt voor heerlijke ontbijtjes en kookt ook `s avonds op verzoek. Gomang zorgt ervoor dat het huis iedere dag schoon is en haar man Putu voor de tuin en het zwembad. Om 10 uur is iedereen weg en kun je genieten van het zwembad, de tropische tuin en relaxen op de veranda met zithoek en ligbedden met plafondventilator. Het huis heeft goed Wifi bereik. Op loopafstand van het strand, de winkels, markt, pin automaat en heel veel restaurantjes. Het contact met eigenaar Yvonne is erg goed. Ze is goed te bereiken via WhatsApp , geeft veel informatie vooraf en neemt zelf regelmatig contact op om te horen of alles naar wens is.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Brands13-03-2018

Geweldig

In n gewone straat met lieve buren staat dit mooie huis. Het ontbijt wordt elke dag bereidt door n voortreffelijke kokkin. De schoonmaak en het opmaken van je bed kun je aan weer iemand anders overlaten. Kortom, vakantie en genieten. Het zwembad wordt ook iedere dag gedaan net als de tuin. In de buurt zijn veel restaurantjes waar je heerlijk kan eten en vooral heerlijke juices kunt drinken. Strand vlakbij met n zee vol dolfijnen. Wij zijn er dit jaar twee weken geweest en willen volgend jaar zeker weer!

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

9Arno van den Bosch04-01-2017

Geweldig huis met veel privacy, helemaal top

Het huis ligt in een rustige wijk en is van alle gemakken voorzien. De staff is zeer vriendelijk en behulpzaam. 'S ochtends wordt het ontbijt gemaakt en het zwembad en de tuin op orde gebracht, evenals de kamers. Om 10:00 is iedereen weer verdwenen zodat er sprake is van veel privacy. Via de staff zijn er allerlei leuke activiteiten te regelen. Komang heeft samen met ons een Cooking Class verzorgd, en we hebben gesnorkeld met Paskal. Massage komt aan huis indien gewenst. Onze grootste dank echter gaat uit naar Yvonne, de verhuurster van Rumah Lotus. Mijn schoonzuster Lies Visscher had een zeer goed contact met haar via de mail. Ze was zo attent en behulpzaam met alles. We zijn van plan in 2018 weer naar Bali te gaan en hopen dan opnieuw, maar dan een langere periode in Rumah Lotus te kunnen verblijven.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 10Erna04-03-2016

Fantastisch huis met veel privacy! Prima locatie

Veel privacy, heerlijk zwembad en een super zithoek buiten onder het afdak. Kadek heeft een keer heerlijk voor ons gekookt 's avonds, samen met Komang. Ook de dolfijnentocht met Pascal was fantastisch! Goede Wifi verbinding en fijne slaapkamers! In de buurt is genoeg te beleven. Ook een fantastische warung om te eten was Warung Apple! Verse vis en heerlijk klaargemaakt. Kortom we hebben genoten van het huis en de omgeving.We komen graag een keertje terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10xandra dekker14-01-2015

"Het personeel maakte ons verblijf heel bijzonder"

2 Weken de villa met personeel gehuurd en vroegen ons van tevoren af of dat ons zou gaan bevallen. Achteraf kan ik zeggen dat juist zij gezorgd hebben voor een hele bijzondere vakantie. Als we `s morgens wakker werden was Putu al druk bezig om het zwembad te reinigen en de tuin te onderhouden. Zijn vrouw Komang was de veranda aan het vegen en Kadek was in de buitenkeuken ons ontbijt aan het maken. Iedere ochtend begonnen we met een bord vol vers fruit of een smoothie. Daarna kregen we iedere dag iets anders b.v. bananenpannenkoeken, tosti of omelet met toast. Tijdstip ontbijt en werktijden kun je zelf bepalen. Na een uur was iedereen vertrokken en hadden we het zeer grote huis met heerlijke tropische tuin en zwembad voor ons zelf. Kadek, Putu en Komang hebben ons echt in de watten gelegd en er alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken en we komen hier dan ook zeker terug.

Gereisd met partner in december 2014

• 9Marleen Peters20-05-2013

Fantastische plek

Heerlijk ruim huis met mooie tuin en zwembad dicht bij het dorpje Kalibukbuk met vele leuke winkeltjes warungs en restaurants. Het is een heerlijke uitvalsbasis om uitstapjes te maken in het Noorden van Bali wat veel rustiger en authentieker is dan bijv. Kuta. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en doet er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Alita van der Aa25-12-2012

Mijn thuis ver van huis :-)

Het hek gaat open en daar is het dan, mijn huis voor een paar weken. Alsof het me toelacht. Ik ben hier al een aantal keren geweest, met man, kinderen, vrienden maar ook alleen en het verveelt me nooit. Net zo min als de vriendelijke buren, de warung om de hoek van de straat, de markt, ook om de hoek, het strand, op ongeveer vijf minuten lopen als je de korte route neemt en 10 als je de lange route neemt. Alhoewel ik vaak niet eens de kans krijg om te gaan lopen want iedereen biedt me met een stralende glimlach wel een lift aan. Al moet ik naar de supermakt. Ook aan het eind van de straat. En het gevoel dat je dan hebt om dan aan het eind van de dag heerlijk in je eigen zwembad te liggen. Wat een superplekje is het toch. De vriendelijk staff, heb ik die al genoemd? Een aanrader dit huis!

Alleen gereisd in augustus 2012

• 9Carla19-12-2012

Zoals een vakantiehuis op Bali moet zijn.

Rumah Lotus bevindt zich in het centrum van Kalibukbuk. Het is een ruime woning met een fantastische bloemrijke tuin en zwembad. Je hebt veel privacy. Het kan zo zijn dat je vanuit de tuin mee kan kijken/luisteren naar een ceremonie van je buren. De staf is uitermate behulpzaam. Kadek kan heerlijk koken, echte aanrader. Paskal geeft goede adviezen tijdens je verblijf, kan een chauffeur regelen. Erg prettig! De woning is ruim, standaard inrichting, airco's en fan. In de omgeving van Lovina is voldoende te zien. Ook makkelijk om naar Ubud etc te reizen. Lovina is in tegenstelling tot bijvoorbeeld Kuta veel authentieker. Niet overspoeld met Australische toeristen, dat maakt het verblijf erg aangenaam.

Alleen gereisd in oktober 2012

Villa Rumah Lotus info