Vakantiehuis Rumah Kita

IndonesiëBaliLovina

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Rumah Kita voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

6 Reviews over Rumah Kita

• 10Nancy Passchier23-02-2016

Fantastische plek

De staf is attent en lief, werkt hard aan het schoonhouden van de huizen en het onderhoud van tuin en zwembad van 15x8 m. De drie huizen hebben alle een prima badkamer met toilet en het grote huis Wantilan heeft zelfs twee badkamers.Hier logeren is een feest en alles wordt voor je gedaan van het regelen van je uitstapjes tot het doen van je was en er wordt elke dag door Ma Kim fantastisch gekookt. De schoonmaak, je was en het diner zijn inbegrepen in de huurprijs en voor de keuzemogelijkheden voor het ontbijt wordt een kleine vergoeding gevraagd. Het personeel spreekt wellicht gebrekkig Engels maar nog altijd beter dan wij Indonesisch en we komen er altijd samen uit. Wij overwinteren hier nu voor de derde keer en hopen nog vele jaren terug te komen.

• 9Paradijselijk mooi!12-08-2015

Prachtige locatie met fraaie tuin!

In het dorpje Kalibukbuk liggen de 3 huizen van Rumah Kita in een prachtige tropische tuin met royaal zwembad. De huizen zijn deels open en dat is heerlijk, je krijgt het gevoel op een veranda te zitten. De temperatuur is aangenaam, zeker 's nachts onder de klamboe. Het personeel is lief en behulpzaam. Ze houden alles goed schoon, wassen en strijken, maken je bed op en Ma Kim, de kok, zorgt dagelijks voor culinaire verassingen, ook vegetarisch indien gewenst. Wij waren hier 2 weken met 5 pubers en ook zij hebben erg genoten. Al gauw hadden ze contact met soortgenoten en zaten 's avonds bij het kampvuur op het strand of bij een bandje in een kroegje. En dat allemaal op loopafstand. Ik herken helemaal niets in de twee slechte recensies hieronder. Toen we om 22.00 uur arriveerden was de tafel gedekt en werd een complete maaltijd geserveerd, een fijn welkom na zo'n lange reis. Wij hebben een prachtige tijd gehad op Rumah Kita !!

• 9Jim09-04-2015

Geweldige plek!

Wij zijn met onze kinderen twee weken in Rumah Kita geweest. Wat een geweldige sfeervol oord! Je voelt je echt middenin Bali, tussen de bevolking. Beslist dus niet eens met de twee andere schrijvers die deze droomplek kritisch beoordelen. Alles is goed schoon in Rumah Kita, heerlijk zwembad, aardig en attent personeel en geweldig eten van Ma Kim, dat bij de prijs is inbegrepen. Een aanrader!

• 9Bernadet Dollé26-10-2014

Pareltje,alles klopt

wat hebben wij genoten, prachtige tuin met zwembad, vriendelijk, zeer attent personeel. Toen ik niet kon vertrekken wegens ziekte, kreeg ik zonder erom te vragen, rijstepap en gekookt eitje. Extra nacht werd niet berekend. Een oase van rust. Meteen vanuit de poort, winkeltjes en warongs en het gezellige strand op 2 minuten afstand. Niet te vergeten het overheerlijke eten van ma Kim. Onze dank voor alles

• 3Simone05-11-2013

Niet voor herhaling vatbaar

Wij zaten in Het grote huis. Bij aankomst bleek dat ze ons pas een dag later hadden verwacht, ondanks mailverkeer met de eigenaar. Dus niets stond klaar, ook geen avondeten. Heel fijn na zo'n lange reis en dan ook met een peuter. Onderhoud is achterstallig, houtwormen vieren feest, vooral 's morgens duidelijk te merken aan al het zaagsel. Personeel doet wat het moet doen, hoewel de een wat meer doet dan de ander en ze ook lang niet weten hoe ze hun taken moeten invullen. Keuken was smerig, meubilair afgeleefd. Van dweilen en natte doekjes hebben ze nooit gehoord, wel van de Franse slag, hoewel dit misschien wel de Balinese slag genoemd zou kunnen worden. Liever lui dan moe. Deel van het personeel was vriendelijk, maar dat waren voornamelijk de mensen die de hele dag aanwezig waren. Kindonvriendelijk, zwembad is voor hun niks. Badkuip is nog groter. Zwembad was ook troebel. 1 ding moet wel gezegd worden, het eten van Ma Kim is voortreffelijk!Zonder dollen!

• 1M.Faber23-06-2013

Erg slecht

Bij aankomst werden we niet verwacht.....Zeer verwaarloosd vooral de tuin, personeel wat geen Engels spreekt en erg ongemotiveerd is. Gevaarlijk en gedateerde stopcontacten. 'S nachts was het toilet op slot, nachtwaker reageerde niet op ons roepen en we hebben toen uit nood in de tuin moeten plassen ! Eten vies ! Ontbijt wat om 8 uur was besteld, kwam pas om half 9 en toen kwam ook pas het 1e personeelslid op haar scooter aan. Na mail aan eigenaar in NL, werden we met onze klachten niet serieus genomen en wordt er niet op verdere mails van ons gereageerd.Zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk.Hij heeft duidelijk geen idee wat er in Bali gebeurd met zijn accomodatie. We begrijpen nu ook waarom wij de enige gasten waren !

Vakantiehuis Rumah Kita info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar