Villa Rumah Buka

Villa
Villa Rumah Buka
9,6

35 reviews over Villa Rumah Buka in het Nederlands

Heerlijk huis op een fantastische lokatie

Ellen de Nooijer
28-3-2017

Alles is er, een volledig, zeer smaakvol ingericht huis met een zwembad om van te dromen !

Geweldig!

Saskia
9-8-2016

Een heerlijk en luxe huis, mooi ingericht met een enorm fijn en groot terras. Je woonkamer is eigenlijk buiten en dat is heerlijk. Mooie slaapkamers, met oog voor detail. Het zwembad is heel groot, met een trapje en diep en ondiep gedeelte. Voor onze kinderen van 6(nog geen diploma) en 8 perfect. Ook onze baby van 0 heeft het heerlijk gehad. We hebben heerlijk gegeten en kunnen uitrusten.

Echt nadelen zijn er niet, hooguit dat als je ergens naar toe wilt je wel met de auto moet en dat er in het noorden van Bali niet super veel te doen is. Maar voor ons meer dan voldoende.

Geweldig

Edith
27-7-2016

Waanzinnig mooie villa waar we met het hele gezin enorm genoten hebben. Prachtige tuin en zwembad die dagelijks onderhouden werden. Mooie, ruime slaapkamers met fantastische buitendouche. De mensen die in het huis werkzaam zijn zijn zo behulpzaam en lief. Helpen je echt met alles. Het was onze eerste reis naar Bali en dan heb je veel vragen over hoe en wat. Maar onze chauffeur Pablo adviseerde ons altijd uitstekend en het reizen met hem voelde snel heel vertrouwd. We hebben dagelijks uitstapjes gemaakt en de meest mooie dingen gezien en dan weer thuiskomen in dat mooie huis....De kinderen hebben op het strand geluncht met Pablo hetgeen ze een geweldige ervaring vonden. We zijn later nog 1 week naar het zuiden van Bali gegaan maar achteraf was de eerste week in het noorden de mooiste qua villa maar ook qua omgeving.

In 1 woord Geweldig!

Fam. Knippenberg
16-5-2016

Wat een luxe, rust en goede verzorging. We hebben ons echt de koning te rijk gevoeld. Wayan die elke morgen voor het ontbijt zorgde en ook enkele avonden het diner.Ook zijn we een dag naar de lokale markt met haar geweest en hebben s'avonds samen Nasi Goreng, loempia's en Beef rendang gemaakt. Met Pablo naar de watervallen, Boedistische tempel en een dag naar Menjangan Island om te snorkelen. Voor de villa hebben we ons 's morgens om 6 uur laten ophalen door een lokaal vissersbootje om de dolfijnen te gaan spotten. Ook hebben we ons goed laten verwennen door de "huismasseuse" Komang. Met op de achtergrond de geluiden van de zee kreeg je een relaxte massage. Enige minpuntje was dat de keuken aan vervanging toe was maar we begrepen dat dit in het najaar ging gebeuren.

Rust!

F. DE WEERD
30-1-2016

Heerlijke plek om tot rust te komen. Vrienden van ons ( eerste keer Bali) waren bij ons en hebben net als ons genoten van het verblijf in Rumah Buka!

Zeker een aanrader!

Fantastisch verblijf

Geert
7-9-2015

Mooi gelegen zeer ruime nette villa met prachtig zwembad en grote tuin vlak aan het strand net buiten het drukke centrum. Alle comfort is aanwezig. Het lekker eten wordt iedere dag verzorgd door Wayan. Komang speelt elke avond op de gamelan. Pablo helpt u desgewenst Bali verkennen. Er is een handige map met bijzonder veel tips (mogelijke uitstapjes, restaurants, ...) aanwezig in de Villa - Wij gingen alvast snorkelen nabij Menjangan en trokken richting Ubud. Een aanrader!

Zonder twijfel de mooiste villa!

Monique en Thom
15-8-2015

We wisten al dat het mooi was van de foto's, maar het was echt nog mooier. Goede ligging, heerlijke tuin, zwembad en bale direct aan het strand. Heerlijke koele slaapkamers en een hete douche. Wayan kookt fantastisch samen met Ketut, Binter houdt de prachtige tuin onberispelijk en Komang houdt niet alleen de wacht, maar speelt de Gamelan tijdens het eten. Wat een lieve mensen, Pablo, omze chauffer, heeft ons het eiland laten zien en we hebben daar veel van geleerd over de Balinese cultuur. Een absolute aanrader en we komen zeker nog een keer terug in dit paradijs!

Nog mooier dan op de foto's!

Lisanne
25-4-2015

In December 2014 zijn wij drie weken naar Bali geweest om onze dochter te bezoeken die daar studeerde. Wij zijn er van 19 tot en met 26 December geweest. Via internet hadden we al gezien dat het een prachtig huis was, maar eenmaal aangekomen werden onze verwachtingen alleen maar overtroffen; wauw wat een prachtig onderkomen! Gehaald vanuit Sanur door Ketut de chauffeur, dat was al een geweldige ervaring om van zuid naar noord te rijden. En ook Ketut had genoeg te vertellen, dus dat was een gezellige rit. Daarna een geweldig ontvangst in de Villa door Wayan en Binter. Rumah Buka is een geweldige plek waar je echt in een paradijs waant. Het eten van Wayan denken we nog steeds aan terug, geweldige kookkunst! Tijdens het eten werd er door onze security Komang traditionele Balinese muziek gespeeld. 's Ochtends om 6 uur dolfijnen gespot, een echte aanrader. Ook een aanrader om met Ketut op pad te gaan, laat je het echte Bali zien. Al met al een enorme aanrader om daar te verblijven.

Geweldig!

Ella Conijn
9-2-2015

Wat een mooie villa met een prachtige tropische tuin en een fantastisch uitzicht. Op de foto's ziet het er al mooi uit, maar in het echt is het nog veel mooier.

We hebben genoten van de kookkunsten van lieve Wayan, kan geen restaurant tegen op.

De vriendelijke Binter onderhoudt de tuin zo goed en dat is ook te zien.

Ketut de chauffeur heeft ons vele mooie plekjes laten zien in de omgeving zodat je een goede indruk krijgt hoe de bevolking op Bali leeft.

De lieve Komang hield elke nacht de wacht en tijdens het eten zorgde hij voor achtergrondmuziek.

Het was een fantastische vakantie en we hopen nog een keer terug te komen.

Villa Rumah Buka is een absolute aanrader!!!

Een dikke tien

Fam. A.C.J. Swart
29-9-2014

De eerste 5 minuten waren we stil bij aankomst in Rumah Buka! Overdonderd door de luxe, inrichting, ligging,prachtige tropische tuin, indeling van verscheidene zitgelegenheden zowel binnen als buiten, het verlichte zwembad, de Bela Benong, het uitzicht op strand/zee vanaf de achterzijde van de villa en het uiterst vriendelijke personeel!!! De eigenaren met hun uitgebreide pre-informatie, de prachtige villa en de staf hebben er voor gezorgd dat we 3 weken in een paradijs hebben doorgebracht. De chauffeurs Ketut, Eric en Pablo hebben ons overal gebracht daar waar we dat wilden en alle 3 lieten ze extra dingen zien op die route.Ze deden erg hun best.De prijs/kwaliteitverhouding is precie goed. Wat het eten betreft: wij vonden het eten van Wayan lekkerder dan in de restaurants.De villa wordt elke dag weer helemaal schoongemaakt door Wayan. De tropische tuin, zwembad worden elke dag schoongemaakt door Binter. Kortom het was voor ons een echte droomvakantie en we komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Rumah Buka in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Rumah Buka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Rumah Buka scoort een 9.57 uit 10 op basis van 35 reviews.