Villa Rumah Buka

Meer villainfo

38 reviews over Villa Rumah Buka

• 10Nicole29-08-2019

Geweldig!!!

We werden liefdevol ontvangen door Wayan en Komang. Wat een prachtig huis en ligging aan zee. Echt nog mooier dan op de foto’s, aan werkelijk alles is gedacht en is sfeervol ingericht. Wayan bereidt de heerlijkste gerechten en is elke dag weer een feestje. Pablo rijdt je overal naartoe, tegen betaling en denkt mee wat leuk is en past binnen het gezin. Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad en zijn we verwend. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar en dan weer in jullie prachtige huis. Ook ontzettend leuk dat er nog een terugkoppeling was tijdens onze vakantie of alles naar wens was. Erg attent. Elke dag voelde als “thuiskomen” als we op pad waren geweest.

• 2017
    9Ellen de Nooijer28-03-2017

Heerlijk huis op een fantastische lokatie

Alles is er, een volledig, zeer smaakvol ingericht huis met een zwembad om van te dromen !

• Oude reviews

9Saskia09-08-2016

Geweldig!

Een heerlijk en luxe huis, mooi ingericht met een enorm fijn en groot terras. Je woonkamer is eigenlijk buiten en dat is heerlijk. Mooie slaapkamers, met oog voor detail. Het zwembad is heel groot, met een trapje en diep en ondiep gedeelte. Voor onze kinderen van 6(nog geen diploma) en 8 perfect. Ook onze baby van 0 heeft het heerlijk gehad. We hebben heerlijk gegeten en kunnen uitrusten. Echt nadelen zijn er niet, hooguit dat als je ergens naar toe wilt je wel met de auto moet en dat er in het noorden van Bali niet super veel te doen is. Maar voor ons meer dan voldoende.

Met jonge kinderen

• 10Edith27-07-2016

Geweldig

Waanzinnig mooie villa waar we met het hele gezin enorm genoten hebben. Prachtige tuin en zwembad die dagelijks onderhouden werden. Mooie, ruime slaapkamers met fantastische buitendouche. De mensen die in het huis werkzaam zijn zijn zo behulpzaam en lief. Helpen je echt met alles. Het was onze eerste reis naar Bali en dan heb je veel vragen over hoe en wat. Maar onze chauffeur Pablo adviseerde ons altijd uitstekend en het reizen met hem voelde snel heel vertrouwd. We hebben dagelijks uitstapjes gemaakt en de meest mooie dingen gezien en dan weer thuiskomen in dat mooie huis....De kinderen hebben op het strand geluncht met Pablo hetgeen ze een geweldige ervaring vonden. We zijn later nog 1 week naar het zuiden van Bali gegaan maar achteraf was de eerste week in het noorden de mooiste qua villa maar ook qua omgeving.

• 9Fam. Knippenberg16-05-2016

In 1 woord Geweldig!

Wat een luxe, rust en goede verzorging. We hebben ons echt de koning te rijk gevoeld. Wayan die elke morgen voor het ontbijt zorgde en ook enkele avonden het diner.Ook zijn we een dag naar de lokale markt met haar geweest en hebben s'avonds samen Nasi Goreng, loempia's en Beef rendang gemaakt. Met Pablo naar de watervallen, Boedistische tempel en een dag naar Menjangan Island om te snorkelen. Voor de villa hebben we ons 's morgens om 6 uur laten ophalen door een lokaal vissersbootje om de dolfijnen te gaan spotten. Ook hebben we ons goed laten verwennen door de "huismasseuse" Komang. Met op de achtergrond de geluiden van de zee kreeg je een relaxte massage. Enige minpuntje was dat de keuken aan vervanging toe was maar we begrepen dat dit in het najaar ging gebeuren.

Met jonge kinderen

• 8F. DE WEERD30-01-2016

Rust!

Heerlijke plek om tot rust te komen. Vrienden van ons ( eerste keer Bali) waren bij ons en hebben net als ons genoten van het verblijf in Rumah Buka! Zeker een aanrader!

Met vrienden

• 10Geert07-09-2015

Fantastisch verblijf

Mooi gelegen zeer ruime nette villa met prachtig zwembad en grote tuin vlak aan het strand net buiten het drukke centrum. Alle comfort is aanwezig. Het lekker eten wordt iedere dag verzorgd door Wayan. Komang speelt elke avond op de gamelan. Pablo helpt u desgewenst Bali verkennen. Er is een handige map met bijzonder veel tips (mogelijke uitstapjes, restaurants, ...) aanwezig in de Villa - Wij gingen alvast snorkelen nabij Menjangan en trokken richting Ubud. Een aanrader!

• 10Monique en Thom15-08-2015

Zonder twijfel de mooiste villa!

We wisten al dat het mooi was van de foto's, maar het was echt nog mooier. Goede ligging, heerlijke tuin, zwembad en bale direct aan het strand. Heerlijke koele slaapkamers en een hete douche. Wayan kookt fantastisch samen met Ketut, Binter houdt de prachtige tuin onberispelijk en Komang houdt niet alleen de wacht, maar speelt de Gamelan tijdens het eten. Wat een lieve mensen, Pablo, omze chauffer, heeft ons het eiland laten zien en we hebben daar veel van geleerd over de Balinese cultuur. Een absolute aanrader en we komen zeker nog een keer terug in dit paradijs!

• 10Lisanne25-04-2015

Nog mooier dan op de foto's!

In December 2014 zijn wij drie weken naar Bali geweest om onze dochter te bezoeken die daar studeerde. Wij zijn er van 19 tot en met 26 December geweest. Via internet hadden we al gezien dat het een prachtig huis was, maar eenmaal aangekomen werden onze verwachtingen alleen maar overtroffen; wauw wat een prachtig onderkomen! Gehaald vanuit Sanur door Ketut de chauffeur, dat was al een geweldige ervaring om van zuid naar noord te rijden. En ook Ketut had genoeg te vertellen, dus dat was een gezellige rit. Daarna een geweldig ontvangst in de Villa door Wayan en Binter. Rumah Buka is een geweldige plek waar je echt in een paradijs waant. Het eten van Wayan denken we nog steeds aan terug, geweldige kookkunst! Tijdens het eten werd er door onze security Komang traditionele Balinese muziek gespeeld. 's Ochtends om 6 uur dolfijnen gespot, een echte aanrader. Ook een aanrader om met Ketut op pad te gaan, laat je het echte Bali zien. Al met al een enorme aanrader om daar te verblijven.

• 10Ella Conijn09-02-2015

Geweldig!

Wat een mooie villa met een prachtige tropische tuin en een fantastisch uitzicht. Op de foto's ziet het er al mooi uit, maar in het echt is het nog veel mooier. We hebben genoten van de kookkunsten van lieve Wayan, kan geen restaurant tegen op. De vriendelijke Binter onderhoudt de tuin zo goed en dat is ook te zien. Ketut de chauffeur heeft ons vele mooie plekjes laten zien in de omgeving zodat je een goede indruk krijgt hoe de bevolking op Bali leeft. De lieve Komang hield elke nacht de wacht en tijdens het eten zorgde hij voor achtergrondmuziek. Het was een fantastische vakantie en we hopen nog een keer terug te komen. Villa Rumah Buka is een absolute aanrader!!!

1 tip over Villa Rumah Buka

• Irene, 30-08-2014

Ga zeker dolfijnen spotten op zee.

0 vragen over Villa Rumah Buka

Villa info