Bungalow Resort Starlight

27 reviews over Bungalow Resort Starlight

• 2017
    9Fam. Groot-Peperkoorn01-08-2017

Zalig bijkomen in villa Teduh bij Starlight

Wij waren met twee kinderen van 9 en 16. Rustig gelegen in het noorden van Bali, een zeer vriendelijk en mooi resort met een ruim restaurant aan het strand, je kunt er met je voeten in het zand ontbijten, lunchen en dineren, met af en toe live muziek op het strand. Zeer vriendelijke staff, geen moeite is teveel, met heerlijke gerechten en een fantastisch ontbijt. Fijne excursies, dolfijnen zien, de watervallen en de tempels... de markt, maar ook de dorpjes eromheen om het authentieke leven van Bali te zien... zeer nette en schone bungalows, hoewel wij in de prachtige villa Teduh zaten, zeer luxe te noemen met drie slaapkamers met hun eigen badkamer. Het was fantastisch.... we komen zeker terug!

• Oude reviews

9cathie Deckers28-12-2016

Een Fantastich verblijf.

Mooie bungalows direckt aan het strand met een goed ontbijt en een goede keuken met heerlijke gerechten.

• 10Anne-Mieke en Frits11-11-2016

Aanrader met Hoofdletter!!

We hebben genoten! Mooie schone bungalow, heerlijk eten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, in 1 woord Geweldig!! Het was onze 1e keer Bali en om dan hier terecht te komen is fantastisch. Een lekker zwembad met handdoekservice, bootjes voor de deur voor dolfijnen- en snorkeltocht, gratis vervoer naar centrum of Warung in de buurt, ontbijten aan zee met prachtig uitzicht en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Aanrader met hoofdletter!!

• 9Margot Heeremans02-11-2016

Een onvergetelijke vakantie bij Starlight.

Alles is er even geweldig: De ligging pal aan zee. Het heerlijke eten dat klaargemaakt wordt in de schone open keuken, terwijl jij met je voetjes in het zand met een drankje zit te genieten van de ondergaande zon. Het personeel, waardoor je op en top verwend wordt en waarmee je ontzettend kunt lachen. De geweldige band die er een paar keer per week speelt. De prachtige bungalows. Het heerljke zwembad. De vele dolfijnen die we gezien hebben. De mooie excursies die we vanuit Lovina gemaakt hebben. En dan vergeet ik vast nog het een en ander.

• 9Rob26-10-2014

Geweldig

Een heerlijk kleinschalig 8 bungalows tellend resort, direct aan zee. Bij binnenkomst krijg je een heerlijk welkomsdrankje, en die vriendelijkheid en servicegerichtheid verdwijnt niet meer tijdens je verblijf. De badkamer is sobertjes, maar de kamer en de veranda vd bungalow heerlijk. Prima groot bed met klamboe, overal WiFi, koelkasten, kluisje. Het centrum van Lovina ligt op 15-20 minuten lopen over het strand op via de weg. Als je wilt, brengen ze je met het busje. We hebben er in een heerlijke ambiance in het open restaurant en op het strand echt heerlijk gegeten voor een goede prijs, en geen geneuzel met tax toevoegen , dat zit allemaal in de prijs zodat je meteen weet waar je aan toe bent. En het is er schoon!

• 9Hans28-09-2012

Perfecte ligging aan zee.

Starlight is een kleinschalig villa-park met een restaurant dat direct aan de zee is gelegen. Dus (indien gewenst) eten op het strand. Prima individuele, goed uitgeruste huisjes. Eigen boten om 's ochtends de dolfijnen te gaan spotten. Starlight ligt niet direct in het centrum van Lovina.

• 10elisespost05-08-2012

Fantastisch resort in Lovina

Wij hebben in juli 2012 met het gezin hier een geweldige vakantie gehad. De bungalows zijn licht, ruim van opzet met alles wat je nodig hebt. De tuin van het resort is op zijn minst bijzonder, er is veel aandacht besteed aan de bloemen en we voelden ons er erg thuis. Zwembad is zeker niet te klein en een mooi badje voor de jongste. Restaurantpersoneel (ook de anderen overigens) is zeer vriendelijk, niets was teveel. We kenden ze allemaal bij naam (Ketut, Wita, Ari, Hendri en Komang)en ze waren zeer, zeer attent. Het restaurant is mooi en aangenaam en het eten was echt hoog van kwaliteit. We merkten dat zelfs gasten van nabij gelegen hotels regelmatig bij Starlight kwamen eten. Live muziek was akoestisch en zeer aangenaam bij het diner (op het strand!!). Heerlijk is het ontbijt, je bestelt het a la carte! En als je nog iets extra's wilt, kan dat altijd. We hebben echt genoten. Een zeer goed, schoon en fijn hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer bedankt!

Met jonge kinderen

• 10ben23-05-2012

toppie

topper geweldige lokatie en personeel.niets is hun te veel om je een onvergetelijk verblijf te geven. goede excursie mogelijkheden.sávonds eten op het strand komen beslist terug want vier dagen zijn te kort.

• 9Dick en Jomi02-04-2012

prachtige plek met topkeuken

Na acht keer in Thailand te zijn geweest, nu voor het derde achtereenvolgende jaar Bali. We kwamen o.a. terecht in het noorden in Lovina, bij "Bungalows en Restaurant Starlight". Prachtige nieuwe en zeer schone complete bungalows en een fantastische keuken. Het personeel is zeer hulpvaardig en het zijn allemaal schatten. Starlight is het enige resort in Lovina met tafels en stoelen op het strand. Je kunt dus op het strand ontbijten, lunchen en dineren. 's Avonds met olielampjes; als je liefde een beetje bekoeld was vliegen er hier de vonken weer af. Je kunt vanuit Starlight diverse trips maken naar b.v. warm water bronnen, watervallen, tempels enz. Ook kan je met de "sampang"(smalle boot met 2 drijvers) de zee op. Genieten van een schitterende zonsopkomst, wilde dolfijnen spotten en vissen. Je vangst kan je dan door de chef laten bereiden. Het centrum van Lovina is een kwartier lopen, langs de weg of via het strand.

• 9obradovic_marianne04-02-2012

Prima hotel

Starlight Beach is een rustig hotel (bungalows) net even buiten Lovina (Kalibukbuk), waar je je zeer welkom voelt. Gelegen direct aan zee, restaurant (goede keuken) op het kleine strand. Het personeel is zeer vriendelijk, zeer servicegericht, eten is uitstekend. Mooie, ruime kamers, goed schoongehouden. Ontbijt via menukaart (dus geen buffet) maar genoeg en goed verzorgd!

7 tips over Bungalow Resort Starlight

• Hans, 28-09-2012

Men kan op twee tijdstippen dolfijnen gaan spotten: 's morgens om 06.00 uur en om 08.00 uur. Hoewel het om 08.00 uur duurder is, wordt dit toch aanbevolen omdat het dan rustiger is en men veel meer dolfijnen ziet. Zelf wel een honderdtal gezien.

• elisespost, 05-08-2012

Tips: Dolfijnentrip om 8.00 uur is ons beter bevallen dan om 6.00 uur. Er zijn dan minder bootjes op het water en de dolfijnen zijn er dan nog steeds. De andere excursies zijn ook aan te raden, we hebben verschillende bezienswaardigheden gezien; tempels, de watervallen, heet- en koudwaterbronnen en de markt in Singeraja was een hoogtepunt.

• Laurens Mulder, 27-12-2011

Tonijn vissen is echt een aanrader. tussen de dolfijnen vissen was een geweldige ervaring.

ook tussen het koraal snorkelen vonden we te gek.

0 vragen over Bungalow Resort Starlight

Bungalow info