Hotel Ray Beach Inn

Met vrienden

Goed voor 1 nachtje

Esther Willems
14-7-2010

Wij kwamen op zaterdagavond rond 23.00 aan in Lovina. De bemo chauffeur bracht ons naar een straatje waar dit hotel nog kamers beschikbaar had.

De bedden waren goed, we hebben uitstekend geslapen, echter de volgende ochtend bleek dat het hot water, toch geen hot water was.

Het ontbijt was erg goed, en de prijs voor de kamer was wel iets te hoog voor wat er aangeboden werd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ray Beach Inn in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ray Beach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.