9,4

5 reviews over Hotel Rattan Resto (Amadeus) in het Nederlands

Ad van Kats
7-3-2015

Wat ee feest om daar te verblijven, je valt in de ene verbazing in de andrere, wat een schitterend sprookjesachtig hotel, de gastheer Sijf uit Holland en zijn rechterhand Katut sloven zich continu uit om het naar je zin te maken, de themakamers van Schelpenkamer, PeterPan kamer enz dien je gewoon gezien te hebben, ontbijt op bed, zeer schone kamers , restaurantjes e.d. op loopafstand, kortom een Aanrader van Jewelste!

Gereisd met partner in februari 2015

Je moet het gewoon eens beleven om hier te verblijven. Leuke prijs voor een geweldig verblijf. Echt sprookjesachtig!! Ook voor kinderen een goede plek om te verblijven. Heerlijk zwembad en erg rustig ondanks dat het hotel aan de hoofdstraat staat. Ook voor een bezoekje staat de eigenaar klaar om je rond te leiden.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein sprookje !

Mechteld
15-8-2013

Leuke lokatie en zeer vriendelijke eigenaar en personeel, die het je op alle mogelijke manier naar de zin willen maken. Voor een drankje / douwe egberts koffie en een praatje zit je op het goede adres. Bekijk zijn schelpen kamers! Het is een sprookje! Bij een volgend bezoek zoeken wij hem weer op!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijke plek

Mechteld
15-8-2013

Klein paradijs ! Een leuke lokatie en zeer goede eigenaar die het je naar de zin wil maken. Hij zal altijd zijn best doen en heeft graag tijd voor een praatje! Neem de tijd! En hij verteld je alles onder het genot van een bakkie Douwe Egbert koffie!

Gereisd anders in januari 2013

Prachtige schelpenkamers !

Marieta
25-1-2013

Dit hotel mag je echt niet missen als je naar Lovina gaat. Hotel Rattan heeft nu 5 kamers en er wordt gewerkt aan 2/3 extra. Er zijn traditionele kamers, maar de schelpenkamers zijn echt heel uniek. Tot in de details zijn overal schelpen in verwerkt. Heel bijzonder en smaakvol. Verder doet de Nederlandse eigenaar Sijf alles om je een prima verblijf te bezorgen, van het organiseren van een boottocht naar de dolfijnen tot het huren van een scooter. Het hotel heeft een centrale ligging, een paar minuutjes lopen naar het strand.

Gereisd met partner in januari 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rattan Resto (Amadeus) in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rattan Resto (Amadeus) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.