Hotel Rambutan Boutique Hotel

• Kinderopvang

26 reviews over Hotel Rambutan Boutique Hotel

• 2018
    8Oscar01-09-2018

Leuk hotel voor enkele dagen overnachten

We verbleven 3 dagen in dit hotel met zijn vieren. De geboekte kamers waren belachelijk klein, douches waar ik niet onder paste en bedden die kleiner waren dan twijfelaars. We konden tegen een hoge meerprijs omboeken naar een familiekamer wat wij dan maar deden. Deze kamers waren gelukkig wél aangenaam. Het grote zwembad was schoon en fijn om in te zwemmen. Mooie tuinen en gezellig personeel. Ontbijt was prima en in de omgeving voldoende restaurants om 's avonds te eten. 's morgens kun je de zee op om te varen tussen dolfijnen, erg leuk. Snorkelen bij de riffen is ook fantastisch. Mooie watervallen te zien in de omgeving maar wel geld meenemen omdat het niet gratis is. Dit zou wel van tevoren verteld kunnen worden. Lovina is leuk voor 2 overnachtingen. Dan heb je het meeste gezien en wordt het tijd voor de volgende plek op het prachtige Bali.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Brigitte18-09-2016

Heel mooi hotel met fijne grote kamers, een geweldig mooie tuin, 2 zwembaden en open restaurant. Kon niet stoppen met foto's maken.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 8Marvin26-08-2015

Prima hotel

Dit is een goed hotel, zeker voor gezinnen. Het ligt niet ver van de zee. Alleen jammer dat het strand erg vervuild is (veel zwerfafval). Vanuit het hotel kun je mooie tripjes plannen (dolfijnen kijken, snorkelen bij Menjangan of naar een van de mooie watervallen).
    De kamer die wij hadden zag er erg mooi uit. Het was er schoon en genoeg ruimte om met z'n vieren te verblijven. Er zijn twee zwembaden die prima zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Bo24-04-2014

Erg goede bestemming

Zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Prachtige tuinen en zwembaden. Aan te raden. Zeer ruime kamers in de duurste categorie.

Gereisd met partner in april 2014

• 8Jeroen & Maartje03-12-2013

Goed hotel met erg mooi zwembad

Erg ruime kamer en schoon. Vooral het zwembad is erg groot en mooi. Het is een korte wandeling naar het strand.

Gereisd met partner in november 2013

• 7geert23-09-2013

fijne lokatie om dolfijnen te spotten

dit is een prima lokatie om de omgeving te verkennen, ontbijt is niet overdreven.

Gereisd met partner in september 2013

• 8anita10-01-2013

Ruime en schone appartementen in mooie tuin.

Dit complex kunnen wij zeker aanraden. De appartementen zijn ruim en schoon. Wij waren met ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen) en hadden 2 geschakelde appartementen. Er zijn 2 zwembaden met ondiep gedeelte. Het restaurant is gezellig. Alleen het ontbijt is wat karig. Vijf minuten wandelen en je bent bij het strand. Het strand heeft zwart zand. Leuk voor een paar dagen of als uitvalsbasis voor uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8danielleselen11-09-2011

mooi hotel met grote tuin en zwembad.

Het hotel bevat een mooie tuin waar de huisjes in liggen. Wij hadden een bovenverdieping van een huisje. een grote slaapkamer met tv en minibar. Het interieur is wat verouderd net als de badkamer, maar prima te doen.

Het hotel kan excursies regelen, maar dit kan ook op straat en langs het strand. er liggen veel leuke restaurantjes in de buurt. Lovina is niet heel groot. Het ontbijt was wat weinig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8fam van Zweeden20-07-2011

een mooi, goed te doen hotel

Wij hebben 3 nachten in een mooi huisje gezeten, geen last van kakkerlakken gehad, wat ik wel lees in de vorige verslagen. De honden lopen rond, maar geen last van gehad! Het eten is goed te doen, bij het ontbijt kan je kiezen uit 5 keuzes van ei tot pannekoek of toast. Als het druk is duurt het lang, maar ik krijg de indruk dat dat op heel Bali en Java is, niet iedereen krijgt op het zelfde moment eten, in Nederland krijgt over het algemeen wel iedreen tegelijk het eten! Aan de straat van het hotel genoeg leuke tentjes waar je goedkoper kan eten. Voor 75.000 Rp kan je 6 uur internetten, dan krijg je een inlogcode. Onze jongens hebben genoten in het zwembad en wij hebben op de ligbedden gelegen. Met een handdoek die in je huisje ligt speciaal voor het zwembad. Ik heb geen last van vieze, gele lakens/handdoeken gehad, maar volgens mij kan je dat ook niet echt vergelijken met Nederland die kan wassen in "witte reus" :-) Wij hebben die 3 nachten hier goed doorgebracht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8suzanne_maria11-06-2011

Heerlijke plek

Wij zijn hier twee nachten geweest en het is ons zeer goed bevallen. Hadden cottage bij het zwembad. Ontbijt was bij ons prima verzorgd en ongedierte hebben wij niet gezien. Natuurlijk wel tjiktjaks( hagedisjes) maar als je daar niet tegen kan ga dan naar Terschelling of zo!!! Wijzelf gooien een kakkerlak gewoon naar buiten als we er één tegen komen. Plus dat we aan het begin een spuit kopen en overal even spuiten. Je zit op loopafstand van de restaurantjes etc.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Hotel Rambutan Boutique Hotel info