IndonesiëBaliLovinaHotels LovinaHotel Puri Bali Lovina

8.7FantastischScore uit 6 reviews

8.7FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Puri Bali Lovina

• 8Aad van Ballegooijen20-01-2012

Mooie en centrale plek.

Hotel Puri Bali ligt midden in het centrum pal bij het strand en bars, restaurants en winkels. Je kan niet beter zitten da op deze plek. Aardig personeel en een goede service. Wat de beoordeling van onze voorganger betreft, volgens mij zijn het mensen die niet sporen.

• 0Fabienne09-10-2011

Vergane glorie

Sinds de laatste beoordelingen is er veel veranderd. Kamers zijn vies,er liepen ratten op het dak en over balkon. Medewerker bleef volhouden dat het eekhoorns waren. We kregen een kamer beneden en daar lagen keutels van ratten. Medewerker deed weinig en hield vol dat we de nacht toch moesten betalen. Ik heb op mijn eigen handdoek in bed gelegen.Voor ontbijt 1 pannekoekje en meer kon niet,manager zou er achter komen als hij korting gaf. Hij deed totaal geen moeite. Zonde van dit complex.

• 9Tineke Bruijs25-08-2009

Heerlijk resort

Puri Bali is een prima adres om te verblijven: dicht bij het strand en volop winkeltjes en eettentjes (ga zeker naar Ghi Ghi - straat uitlopen naar de grote weg, aan de overkant - want dit is een prima visrestaurant!). Mooi zwembad in dito tuin en lekker groot balkon voor je bungalow. Hartelijk personeel. 8.8.2009

• 8V.L.24-12-2008

Mooi zwembad!

3 nachten verbleven Super mooi zwembad in tropische tuin Inclusief goed ontbijt, 's avonds geen aanrader om te eten, kwalitiatief slecht gegeten, genoeg mogelijkheden in de buurt Internet aanwezig Kamers wat verouderd, wel schoon en groot + ruim balkon Warm water Voldoende excursiemogelijkheden

Op loopafstand van het strand

• 9stephan steiner13-04-2008

Wir blieben 5 Tage. Super Pool gross und warm. Nette Leute. Sehr saubere Zimmer. Gutes Frühstück.

• 10belinda30-01-2008

We hebben 3 weken in dit Hotel gezeten. De service was erg goed.

• 8D. Frek16-01-2008

Prettig hotel met oudere en iets mindere kwaliteit kamers in chalets en nieuwere en betere kamers in stenen gebouwen in Indonesische stijl. Gelegen in sfeervolle plantrijke tuin met mooi zwembad. Inclusief ontbijt. De receptie verzorgt allerlei excursies. Op loopafstand van het strand en via een straatje langs het strand ook op loopafstand van de drukste toeristenstraat van Lovina Kalibukbuk.

Hotel Puri Bali Lovina info

• TVNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar