Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

Wij verbleven hier een nacht tijdens onze rondreis op Bali

Dennis en Helen
18-6-2005

Wij verbleven hier een nacht tijdens onze rondreis op Bali. Fantastisch hotel! De ligging en daardoor bereikbaarheid is wat minder. Echter fantastisch om een paar dagen te relaxen. De badkamer vonden wij zeer origineel.

Gereisd Anders in Sat Jun 18 2005 20:15:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een geweldig hotel om op adem te komen, we waren op

Henk & Dunja en kinderen
7-6-2005

Echt een geweldig hotel om op adem te komen, we waren op rondreis en hebben hier genoten van de rust , de mooie kamers en heerlijk verfijnd eten. Alles schoon en ruim en een heerlijke buiten 'badkamer'. we denken er echt met veel plezier aan terug. Twee weken zou ik hier echter niet willen zitten , het ligt toch een beetje in de middle of nowhere en voor vertier moet je toch weer taxi ed gaan zoeken. Inderdaad ' de mensen aan de rechterkant van het pad in het winkeltje' kunnen een hoop voor je regelen, waren aardige gasten. Het was 5 dagen genieten. Aanrader

Gereisd Anders in juni 2005
2004

Heel mooi hotel om een paar dagen te verblijven

Bart en Cora
29-8-2004

Heel mooi hotel om een paar dagen te verblijven. De bungalows liggen romantisch gelegen. De spa is een aanrader. Neem een massage bij zonsondergang, je zult het nooit meer vergeten zo mooi!

Gereisd Anders in augustus 2004

D-reizen

wij waren hier voor twee nachten prachtige kamers, het is

dirk
14-8-2004

wij waren hier voor twee nachten prachtige kamers, het eten is er van culinaire kwaliteit een echte aanrader

Gereisd Anders in augustus 2004

Dit is een 4* hotel

Jolanda
31-5-2004

Dit is een 4* hotel. Het is een rustig, direct aan zee gelegen hotel in een mooie aangelegde tuin en een heerlijk zwembad. De bungalows hebben een grote slaapkamer met zitje, ruime badkamer met douche en buitendouche. Tevens overdekt terras met zitje. De mensen zijn vriendelijk en de prijzen vallen reuze mee. Tip: touroperators vragen 30 euro p.p. voor een transfer naar de luchthaven of een ander hotel in bv. Kuta. Zodra je het hotel uitloopt is aan de rechterhkant een klein winkeltje. De eigenaar brengt je voor 35 euro naar een van de bovengenoemde bestemmingen, in een auto met airco. Het is een prima chauffeur. In Lovina worden ook dolfijnexcursies gehouden. Vanuit het hotel is dit 8 euro p.p. Maar bij deze man kan ook dit veel goedkoper.

Het hotel is een echte aanrader als je niet van al te veel drukte houdt en wilt genieten van het mooie noorden van Bali.

Gereisd Anders in mei 2004

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.