Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

voor rust zoekers

martina
26-7-2009

ik was hier met mijn man,voor 3 dagen en dat is ook net lang genoeg. hotel licht wel wat afgelegen,maar hele leuke restaurantjes buiten hotel echt aan rader,dat maakte alles goed. we vonden de vila erg tegen vallen niet echt schoon en verouderd,ze waren wel ruim. maar de ligging van ons vila maakte alles weer goed we zaten aan het strand,mooie zon onder gang gezien,het resort ziet er mooi uit alleen de vila van binnen viel tegen.

Gereisd Met partner in juni 2009

Perfect voor een aantal nachten!

Jan
24-7-2009

Met ons gezin 3 nachten in dit prima hotel gezeten. Ligt wel afgelegen en dichter bij Singaraja dan Lovina, je hebt dus wel taxivervoer nodig! Mooie bungalows maar neem er niet een aan de buitenkant i.v.m. geluidsoverlast van de moskee. Prima service, mooi zwembad en zelfs hemelbedden aan zee om de mooie zonsondergang te zien! Ga niet eten in het hotel maar bij de 1e warung vanuit het hotel Seaman's Club. Uitstekend eten voor een veel lagere prijs! Ikomang de vriendelijke en gastvrije eigenaar is zeer behulpzaam. Het restaurantje heeft zelfs 2 internationale hygienecertificaten verdiend, een aanrader dus! Doe van ons de hartelijke groeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Perfect hotel voor een aantal dagen!

Jan
24-7-2009

Met ons gezin 3 nachten in dit prima hotel gezeten. Ligt wel afgelegen dus je hebt taxivervoer nodig. Wij hadden 2 connecting huisjes. Lekker ruim en voorzien van een heerlijke buitendouche. Mooi zwembad, lekkere ligbedden en aan zee zelfs heerlijke hemelbedden om de mooie zonsondergang te kunnen bewonderen. Ga niet in het hotel eten maar bijvoorbeeld bij de 1e Warung vanuit het hotel (1 minuut lopen) Seaman's club. Prima eten voor een lage prijs en een zeer behulpzame en gastvrije eigenaar Ikomang! Hij heeft zelfs onlangs twee internationale hygienecertificaten verdiend. Een aanrader dus! Doe hem van ons in ieder geval de hartelijke groeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

waanzinnige lokatie, waardeloze bediening

Marc
9-7-2009

Hotel met nogal wat tegenstellingen. De ligging van de vrijstaande huisjes is waanzinnig mooi en romantisch (allen uitkijkend over zee). De spa is fantastisch aangelegd en behandelingen zijn van een goede kwaliteit. Restaurant en zwembad zijn mooi gelegen en hebben eveneens een prachtig uitzicht over zee. De service is over het algemeen best redelijk behalve als het om de bediening rond het zwembad en het restaurant gaat. Te traag, niet alert en wat ongeintereseerd. Helaas vonden wij de kwaliteit van het eten matig. We gingen echter met zeer veel plezier naar Damai Lovina Villas om te eten, dit staat zeer goed aangeschreven maar was niet goedkoop. Gerelateerd aan de prijs/kwaliteit van het hotel vonden we het niet duur.

Gereisd Met partner in augustus 2006

Heerlijk Hotel

Martijn
16-6-2009

Puri Bagus ligt inderdaad iets afgelegen van het plaatsje Lovina. Entree van Hotel is schitterend, Zwembad uitkijken over zee, palmbomen en prachtige ondergaande zon. We waren hier met volwassenen & 1 klein kind. Ideale huisjes met mooie badkamer en extra buitendouche. Personeel, zeer behulpzaam & vriendelijk. Drinken & eten bij zwembad kan af en toe ff duren. Restaurant op Complex is goed, maar voor Bali begrippen duur.

Verstandig om zo spoedig mogelijk een deal te maken met een taxi-chauffeur die je dan komt halen.

Goed en betaalbaar eten bij: - 1000 DREAMS - Warung Bamboo - Seaman's restaurant

Let op voor Zee-egels in zee. Verder stelt het strand niet zo veel voor. Dolfijnentrip is een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

heel relaxed

15-6-2009

hotel is zeer goed bevallen, strand is in lovina niet heel goed. erg leuk om te snorkelen en dolfijnen te bekijken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel!

Ruth
7-5-2009

Tijdens onze rondreis 2 nachten verbleven in dit hotel. Had me er minder van voogesteld, maar viel echt 300% mee! Alleen kamer was minder, we hadden 2 aparte bedden tijdens onze honeyoon. Gelukkig waren dit wel twijfelaars ;-)

Eten in hotel vond ik echt super! Zowel ontbijt, lunch als diner! Ontbijt was erg uitgebreid en lekker, beste ontbijt dat ik in Bali heb gehad en we hebben 4 hotels gehad. Eten in hotel is wel stuk duurder, maar zeker de moeite waard. 1000 dreams is trouwens ook erg goed en daar is prijs stuk beter.

Dolfijnentour zeker de moeite waard, wel vroeg op, 5.30, maar dan heb je ook wat. Ligging van zwembad etc is prachtig!

Gereisd Met partner in april 2009

Geen succes

W.Wijngaard
29-1-2009

Hotel Puri Bagus komt nogal wat tekort. Onbruikbare douche, slecht restaurant, ongeinteresseerd personeel. Gelukkig ligt er naast het hotel een heel charmant restaurantje "1000 dreams"

Gereisd Met partner in december 2008
2008

Genieten maar !!

A. Meuldijk
4-10-2008

Bij aankomst bleek dit voor ons een "lucky day". We kregen twee bungalowtjes met zeezicht. Zag er allemaal heel mooi uit. Een mooi en schoon zwembad. Zwemmen in zee was niet makkelijk i.v.m. koraalrotsjes. Dolfijnentoer was erg leuk. Ook de eerder genoemde Warung Bambu is een aanrader !! Hotel ligt vrij afgelegen en is leuk voor enkele dagen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

leuk kindvriendelijk hotel

colinda
25-9-2008

In mei 2008 zijn we met onze 3 kleine kinderen in dit hotel geweest en het was een prima plek en leuk voor de kinderen. M'n dochter van net 6 vond dit het leukste hotel van Bali. Groot zwembad, kinderbad, mooie grote tuin, speeltuintje, ruime kamers, veranda. Helemaal prima! Lunch in hotel was OK (pizza, hamburgers, etc), avondeten deden we bij Warung Bamboo of in Lovina zelf, waar je zo goedkoop kunt eten dat je de taxikosten eenvoudig terugverdient.

Gereisd Familie in mei 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.