Hotel Puri Bagus Lovina

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina

• 9Ivo & Astrid26-09-2010

Prachtig, rustig gelegen resort

Wij hebben 3 nachten in dit hotel doorgebracht. Het ligt lekker rustig met prachtig uitzicht op zee. Minpuntje is dat het best ver van Lovina ligt. Lazen in een beoordeling dat er een shuttlebus zou rijden, maar daar hebben wij niets van meegekregen. Vervoer is wel makkelijk te regelen op verschillende plekken in het straatje van het hotel.

Moesten wel even wennen aan de verkopers, die vanaf het strandje erg fanatiek waren met het aanbieden van excursies (bij nieuwe gasten). De dolfijnentocht vonden wij erg leuk. Leuke bootjes en wij hebben veel dolfijnen gezien. Aansluitend zijn we nog gaan snorkelen. Mooi koraal en vissen gezien.

Ontbijtbuffet erg goed. De Spa is zeker een aanrader! Geen kluisjes op de kamer aanwezig, maar bij de receptie. Dit is iets minder praktisch.

Jasmine's kitchen (Thai's restaurant) in Lovina ook zeker een aanrader!

• 9Monique02-08-2010

schitterende ligging aan de zee

Hotel Puri bagus kom je heerlijk tot rust, wij hadden een huisje direkt aan zee en van uit ons bed werd je smorgens wakker met een droomuitzicht over zee. Zeer zeker aan te raden hier zee zicht te boeken. ook kun je er super genieten van de zonsondergang en ook de moeite waard om smorgens met zonsopgang en spiegel gladde zee de dolfijnen te gaan bekijken. Ook hier weer heerlijke buitendouche. Savonds eten is er minder gezellig, zijn wij stukje verderop an zee gaan doen bij een heerlijk vis restaurant. Ook uitzicht vanuit zwembad over zee is een droom.

• 8Sarah en Pieter31-03-2010

Leuk hotelletje

Het hotel ligt heel afgelegen, tussen de velden en het strand. De kamers die wij hadden gereserveerd waren volzet en kregen een gratis upgrade naar een villa met zeezicht. Nu ja, zeezicht moet je met een korreltje zout nemen, als je goed keek zag je de zee tussen de bomen. De kamer was mooi, wel 2 aparte bedden (ni zo leuk op honeymoon), die ze tegen elkaar hadden geschoven. De badkamer lag iets lager en was vrij groot en hadden ook een buitendouche. Het had een heel mooi zwembad en je kan er genieten van de prachtige zonsondergang! Er is geen of amper strand. We zijn buiten het hotel gaan dineren, echt héérlijk en goedkoop!!! In het hotel was het te duur voor wat je kreeg. Er ligt net buiten het hotel een super goed restaurantje dat in de Trottergids staat beschreven. Het ontbijt vond ik maar niets. Het vlees en de kaas waren niet gekoeld en durfde er ni van eten in die warmte.

• 9Gert Jan31-03-2010

Zeer mooi (gelegen) complex

Wij verbleven hier 10 dgn in jan. 2006. Complex bestaat alleen uit kleine bungalows met soort van rieten daken. Zwembad is niet groot maar van voldoende afmetingen (als het hotel niet is volgeboekt). De bungalows zijn goed ingericht en voorzien van een ommuurde buitendouche. Elke dag werd de bungalow keurig verschoond. Doordat het complex een beetje afgelegen ligt moet je met een busje naar Singaraja of Lovina, vanuit het hotel kun je deze gratis regelen. Eten in restaurant is goed. 1x met een bbq meegemaakt dat het vlees niet echt gaar wordt klaargemaakt, gevolg een paar zieke gasten. Dit aangegeven maar werd weinig meegedaan. Net buiten complex ligt een leuk restaurantje (Warung Bambu) waar je heerlijk kunt eten. Kortom een mooi en keurig complex maar je moet wel met vervoer het "avontuur" opzoeken.

• 9Avdd20-02-2010

Eén van de mooiste hotels van Lovina

Echt wel één van de mooiste hotels in Lovina. Heel mooi aangelegde tuin. Enige nadeel: wat afgelegen, maar het hotel heeft een shuttle service naar Lovina. Bij zaakje in het straatje naar het hotel kan je vervoer regelen (schuin tegenover Warung Bambu) naar waar je ook naar toe wilt.

Warung Bambu heeft goed eten.

De badkamer was wel wat benauwd en daarom alleen de buitendouche gebruikt. Heerlijk.

Goed zwembad en vriendelijke mensen, kindvriendelijk.

Met jonge kinderen

• 8Melanie10-02-2010

Mooie plek ...

Hier zijn wij maar een nacht geweest. Het is nl een prima plek om dolfijnen te spotten...en die hebben we zeker gezien! De resorts zijn ruim ingericht, van alles voorzien. Aan de rand van de zee zijn er zg beach house. Aan deze kant van bali is de zee ruw en is er weinig tot geen zandstrand. Je kunt er tot laat genieten van een drankje met uitzicht op de zee. Voor het even kijken van mail is internet geen probleem, voor langer moet je betalen.

Met vrienden

• 9Marcel26-12-2009

Heerlijk hotel

Mooi hotel met heerlijk zwembad. Kamer was redelijk vond de douche matig. De buitendouche was weer top. Hotel wat ver van Lovina af, maar voor 2 nachten heerlijk. Dolfijnentocht was een spektakel en Warung Bambu was goed eten. In Lovina was trouwens ook genoeg keus qua eten. Ontbijt was lekker, zeker een aanrader.

• 8Diana28-10-2009

Mooi hotel

Het hotel ligt tussen Lovina en Singaraja in en niet echt op loopafstand, dus als je op zoek bent naar winkels etc in de buurt, is dit niet het juiste hotel. Als je op zoek bent naar een mooie rustige ligging met prachtig uitzicht op zee, dan is dit dé plek. Ga alleen voor een bungalow aan het water; anders heb je kans dat je een de buitenzijde van het complex ligt ligt en dan heb je meer last van de moskee die aan de hoofdweg ligt. Ontbijt was matig tot redelijk; geen organisatie, dus regelmatig lege bakken/borden die pas na 2 keer vragen in grote paniek werden bijgevuld. Daarom het diner daar niet eens geprobeerd maar op 2 minuten loopafstand naar binnen gevallen bij Warung Bambu. En daar ook gebleven. Heerlijk Indo eten, super sfeer, dus wat wil een mens nog meer?

• 7Hans06-10-2009

Een leuk hotel

Wij vonden het vooral een hotel dat gericht was op oudere reizigers. Het ligt wel prachtig aan zee en je kan er goed naar dolfijnen zoeken!

Helaas werden we 's morgens om 5:00 uur gewekt door de naastgelegen moskee.

• 7Laurens Bos21-09-2009

Aardig hotel, goede optie.

Hotel is absoluut geen vier sterren waard. Op de verouderde badkamer na zijn de ruime kamers acceptabel. De buitendouche is een prettig alternatief voor de krappe binnendouche. De antikalk heeft men bijvoorbeeld nog niet ontdekt. Het hotel ligt afgelegen maar is verder wel sfeervol. De twee warungs net buiten het hotel zijn zeker aanraders, met name Warung Bambu.

3 tips over Hotel Puri Bagus Lovina

• Wendy, 15-01-2012

Warung Bambu links aan het einde van het straatje als je bij het hotel vandaan loopt is echt fantastisch, heerlijk gegeten hier en de service was super.

• Marc, 24-05-2013

Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina om lekker te eten en te drinken bij A-Leo, dit is het supermarktje direct voor de ingang van het hotel aan de rechter kant. Zeer vriendelijk gezin, de man is je chauffeur, kalm, goed Engels sprekend en correct. De 2 dochtertjes staan je uit te zwaaien op het einde van je vakantie. Loop het winkeltje binnen en spreek de dame even aan. Dagtrip +/- 500.000 en retourtje Lovina +/- 80.000

• neal_01, 28-07-2013

Ga eten in het hotel dat vlakbij Puri Bagus ligt. Niet het klein hotel direct ernaast, maar één verder langs de kust. Het is een vrij luxe hotel met slechts een paar kamers, maar met een erg smaakvol restaurant en ook prachtligging.

0 vragen over Hotel Puri Bagus Lovina

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats