Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°22°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

Wanneer je alleen een resort zoekt en verder niets

Henk
20-5-2012

Het hotel ligt naar mijn idee te ver weg van het centrum. De huisjes zijn van goede kwaliteit het sluitwerk op de deuren kan beter. Mijn dochter rende een avond voor ons uit en onze schuifdeur stond wijd open niets weg maar geeft toch een raar gevoel. Het terrein en alles is zeer net. Het personeel afstandelijk tov de rest van Bali. Het terrein ligt aan de ene kant aan het strand en aan de andere kant aan een rijstveld. De Moskee in de verte riep als je aan de rijstveld kant zit hoorbaar op voor het gebed. Het is wel raadzaam om waterschoentjes aan te doen in zee aangezien je anders grote kans hebt pijnlijk kennis te maken met zeeegels. Wat ik als vervelend ervaarde is het aanropen vanaf het strand door allerlei lokale handelaren. Wanneer je alleen op een resort wil zijn zit je hier goed, wanneer je ook iets wil ondernemen zit je overal net iets te ver vandaan. Ik kreeg bij dit resort net teveel het idee dat het om geld verdienen gaat ipv iemand een lekkere vakantie te laten beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel om uit te rusten

Wendy
15-1-2012

Na onze rondreis over Java was hotel Puri Bagus onze eerste stop op Bali. We hebben 4 nachten in dit hotel geslapen, dat was wel wat lang omdat het hotel wat afgelegen ligt en je dus niet lopen naar het centrum van Lovina kunt gaan. Het hotel zelf is erg mooi met een verzorgde tuin en prachtige ruime bungalows met buitendouche. Ook het zwembad is supermooi, wij waren tijdens ons bezoek haast de enige gasten dus we hebben geen tekort aan ligbedjes ervaren. Het ontbijt vonden wij uitstekend geregeld met o.a. 'banana pancakes' en verse vruchtensapjes. We hebben 1 keer in het hotel gedineerd, dat was wat prijzig voor Balinese begrippen maar wel erg lekker! Het boeken van een tour via het hotel is vrij duur, je kunt dit beter regelen in het eerste winkeltje als je vanaf het hotel naar de grote weg loopt. Zijn broer heeft ons een dagje naar de Hot Springs van Banjar en een prachtig klooster gebracht en tussendoor wist hij ook nog een leuk restaurantje aan zee om te lunchen.

Gereisd Met partner in maart 2011

Erg mooi hotel

Geert
17-9-2011

Wij zijn in augustus 3 dagen in dit hotel geweest. Erg mooi aangelegd, mooie en ruime bungalows. Complex en bungalows worden constant schoon gemaakt. Zwembad ligt zo ongeveer vast aan de zee, erg mooi. Ontbijt is prima, avondeten is slecht en te duur, om de hoek zit een Indonesisch restaurant waar je erg goed kunt eten en waar vriendelijke mensen werken. Hotel ligt wel een km of 5 van Lovina en is daardoor rustig gelegen. 3 a 4 dagen is lang genoeg om hier te verblijven, omdat in Noord-Bali verder minder te zien en te doen is dan in midden en zuid Bali.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotelletje

B van Rijsewijk.
22-8-2011

We zijn hier in mei 3 dagen geweest (is ook lang genoeg). Het ligt erg ver van het centrum,maar restaurant bamboe maakte het goed, net om de hoek.Ik zou hier niet voor een 2e keer naar toe gaan had er eigenlijk meer van verwacht.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig, rustig gelegen hotel met ruime bungalows

Monique
11-8-2011

Wow, wat een mooi hotel! De kamers waren geweldig, zeer ruim, schoon, grote veranda, heerlijke buitendouche (ook binnen nog een douche). Schitterend gelegen aan zee omringd door een hele mooie tuin. Keurig aangelegd. Prachtig open-air restaurant. Ook over het infinity zwembad niets dan lof (wel weinig bedden). Super schoon en heel mooi gelegen. En wat een rust. Hier kun je even helemaal bijkomen. Lekker relaxen op de romantische bedden met zicht op zee. Prachtige zonsondergangen. Ontbijt niet zo bijzonder, das een minpunt. Ver van Lovina centrum gelegen maar klop even aan bij Adi (eerste winkeltje als je het hotel uitloopt rechts) en hij brengt en haalt je voor een paar centen naar het centrum. Hij drinkt graag koffie met je. Ook voor excursies kan je bij hem terecht. Dolfijnentour even regelen bij de jongens op het strand. De venters zijn wel wat irritant na een paar dagen maar ze zijn ook in voor een praatje ook al koop je niets. Geen strand, bij vloed kan je wel lekker zwemmen.

Gereisd Met partner in juli 2011

Heerlijk genoten.

Bali ganger
7-8-2011

Het was heerlijk om even in dit hotel te verblijven! Eten was erg goed, inderdaad geen Bali prijzen maar nog altijd goedkoper dan in Nederland. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was erg mooi, idd benauwde binnenbadkamer.... Maar wat wil je in dit klimaat! Zeker een aanrader! Ook nog de zee opgeweest voor de dolfijnen, samen met 100 andere bootjes. Wel dolfijnen gezien, maar dit zou je kunnen overslaan! Al met al zeker de sterren waard!!

Gereisd Met partner in augustus 2011

Goed hotel lokatie minder.

svanwanrooij
30-3-2011

Hotel Puri Bachus ligt er buiten Lovina. Stoelen en kussens bij het zwembad zijn gedateerd. Verder is het een prima hotel voor een paar nachten. Even buiten de ingang bij restaurant Arati prima gegeten. Massage ook goed.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel,geen gratis wi-fi in lobby

k van schaik
1-3-2011

het is een mooi hotel voor 1 of 2 nachten.Het ligt wel wat uit de buurt van alles. Gratis busje naar lovina niet opgemerkt.Grootste minpunt de beloofde gratis internet in de lobby is er niet ,daar moet je voor betalen (50000 per uur!) De dolfijnen ook niet gezien maar daar kan het hotel niks aandoen.Ontbijt is wel goed.

Gereisd Met partner in Wed Feb 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vergane glorie

buschm
2-2-2011

Helaas, na het lezen van de beoordelingen hadden wij wat anders verwacht. Het huisje en dan vooral de buitendouche was mooi maar voor een 4 sterren hotel verwachten wij geen verschoten handdoeken aan de pool en kapotte kussen op de ligstoelen. Er moet echt een frisse wind door als ze de standaard van 4 sterren willen behouden.

Er was ook geen shuttlebus zoals aangegeven. Vervoer hebben we zelf geregeld maar toch.

Het ontbijt was matig voor een 4 sterren hotel. Ondanks dat er mandjes op het fruit en de broodjes enz. zaten, vlogen er overal vliegjes rond en op. Niet echt schoon.

Het personeel is super aardig maar helaas voor ons geen Puri Bagus meer.

Gereisd Met partner in januari 2011

Dit nooit meer !!!

Henk Barneveld
1-2-2011

We zijn hier nu voor de vierde maal geweest. Heel jammer te moeten concluderen dat alles heel erg "running down "gaat. De eeste 3 bezoeken waren als zeer goed, goed en matig te kwalificeren maar deze laatste keer was heel erg onder de maat. We hebben het hier met de G.M. over gehad , maar hij is niet van plan om er iets aan te doen. Reden van ons verblijf was het vieren van Oudejaarsavond. De jaarwisseling WAS altijd erg leuk en verzorgd , maar nu waren er door de chaos om 22.30 uur nog maar 9 gasten. Ook wij zijn toen naar onze kamer gegaan en ook de andere gasten vertrokken ruim voor middernacht, zodat het "feest " een uit de hand gelopen locaal feestje werd. De dronken dorpsjeugd nam het geheel over en het personeel deed er niets aan. Het buffet, waar nu 4 x zoveel voor moest worden betaald dan het jaar ervoor, was uitermate slecht en voor het geld zeer pover. DIT NOOIT MEER !

Gereisd Met partner in december 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.