Hotel Puri Bagus Lovina

Hotel Puri Bagus Lovinasterstersterster

8.3Fantastisch

Indonesië, Bali, Lovina

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna

66 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina

• 8Henk20-05-2012

Wanneer je alleen een resort zoekt en verder niets

Het hotel ligt naar mijn idee te ver weg van het centrum. De huisjes zijn van goede kwaliteit het sluitwerk op de deuren kan beter. Mijn dochter rende een avond voor ons uit en onze schuifdeur stond wijd open niets weg maar geeft toch een raar gevoel. Het terrein en alles is zeer net. Het personeel afstandelijk tov de rest van Bali. Het terrein ligt aan de ene kant aan het strand en aan de andere kant aan een rijstveld. De Moskee in de verte riep als je aan de rijstveld kant zit hoorbaar op voor het gebed. Het is wel raadzaam om waterschoentjes aan te doen in zee aangezien je anders grote kans hebt pijnlijk kennis te maken met zeeegels. Wat ik als vervelend ervaarde is het aanropen vanaf het strand door allerlei lokale handelaren. Wanneer je alleen op een resort wil zijn zit je hier goed, wanneer je ook iets wil ondernemen zit je overal net iets te ver vandaan. Ik kreeg bij dit resort net teveel het idee dat het om geld verdienen gaat ipv iemand een lekkere vakantie te laten beleven.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 9Avdd20-02-2010

Eén van de mooiste hotels van Lovina

Echt wel één van de mooiste hotels in Lovina. Heel mooi aangelegde tuin. Enige nadeel: wat afgelegen, maar het hotel heeft een shuttle service naar Lovina. Bij zaakje in het straatje naar het hotel kan je vervoer regelen (schuin tegenover Warung Bambu) naar waar je ook naar toe wilt.

Warung Bambu heeft goed eten.

De badkamer was wel wat benauwd en daarom alleen de buitendouche gebruikt. Heerlijk.

Goed zwembad en vriendelijke mensen, kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 9Martijn16-06-2009

Heerlijk Hotel

Puri Bagus ligt inderdaad iets afgelegen van het plaatsje Lovina. Entree van Hotel is schitterend, Zwembad uitkijken over zee, palmbomen en prachtige ondergaande zon. We waren hier met volwassenen & 1 klein kind. Ideale huisjes met mooie badkamer en extra buitendouche. Personeel, zeer behulpzaam & vriendelijk. Drinken & eten bij zwembad kan af en toe ff duren. Restaurant op Complex is goed, maar voor Bali begrippen duur.

Verstandig om zo spoedig mogelijk een deal te maken met een taxi-chauffeur die je dan komt halen.

Goed en betaalbaar eten bij: - 1000 DREAMS - Warung Bamboo - Seaman's restaurant

Let op voor Zee-egels in zee. Verder stelt het strand niet zo veel voor. Dolfijnentrip is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 915-06-2009

heel relaxed

hotel is zeer goed bevallen, strand is in lovina niet heel goed. erg leuk om te snorkelen en dolfijnen te bekijken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 8D.v/d Hoef25-06-2007

Mooi hotel, boek de sup.kamer met zeezicht, de zonsondergangen zijn hier prachtig! Aan zee staan hemelbedden waarvandaan je heerlijk kunt genieten van een drankje. Vanaf het zwembad uitzicht over zee. Dineren in hotel is vrij duur, bij het hotel liggen 2 warungs waar je veel voordeliger en net zo goed eet. Regel de dolfijnentocht niet via het hotel (ca 12 USD) maar via 1 van de warungs (ca 6 USD), zeker de moeite waard!

Gereisd in juni 2007

• 9Gert Jan & Karine05-03-2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan. 2006. Complex bestaat alleen uit kleine bungalows met soort van rieten daken. Zwembad is niet groot maar van voldoende afmetingen (als het hotel niet is volgeboekt). De bungalows zijn goed ingericht en voorzien van een ommuurde buitendouche. Elke dag werd de bungalow keurig verschoond. Doordat het complex een beetje afgelegen ligt moet je met een busje naar Singaraja of Lovina, vanuit het hotel kun je deze gratis regelen. Eten in restaurant is goed. 1x met een bbq meegemaakt dat het vlees niet echt gaar wordt klaargemaakt, gevolg een paar zieke gasten. Dit aangegeven maar werd weinig meegedaan. Net buiten complex ligt een leuk restaurantje (Warung Bambu) waar je heerlijk kunt eten. Kortom een mooi en keurig complex maar je moet wel met vervoer het "avontuur" opzoeken.

Gereisd in maart 2007

• 9Jacco en Naomi24-10-2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super. Wij waren hier op honeymoon en je kunt hier geweldig vlak aan zee een romantisch diner boeken. Helaas zijn wij hier alleen maar erg ziek geweest, maar ze hebben ons vreselijk geholpen niets wat teveel. Ze kwamen continue kijken hoe het ging, onze complimenten. Kortom echt een aanrader.

Gereisd in oktober 2006

• 9Wim en Mariet05-10-2006

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche.Wel weinig kastruimte. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.Buiten het hotel zijn 2 goede restaurantjes en een winkeltje. Bij een van de restaurantjes kan je geld wisselen. Als je op het strand naar rechts loopt kom je in een kampong van vissers. `s nachts wordt er gevist en om 07.00 uur wordt de vis binnengehaald, leuk om naar te kijken. Als je de dolfijnentocht wil doen kan je dat bij de vissers vragen, veel goedkoper dan via het hotel (5 euro)Vervoer is geen probleem, er zijn altijd mensen buiten het hotel die willen rijden.

Gereisd in oktober 2006

• 9Jeff en Marjet01-09-2006

We hebben hier 3 dagen gezeten en het was in 1 woord geweldig. Heerlijk rustig, luxe bungalow en erg vriendelijk personeel. Accomodatie is gelegen in een hele mooie en goed onderhouden tuin. Het hotel ligt wel ver weg van het centrum, maar er is altijd vervoer te regelen, maar even wandelen is er niet bij... Voor een gezin met kinderen is het misschien iets aan de rustige kant, maar uitzicht op zee, het zwembad en de dolfijnentour maken erg veel goed.

Gereisd in september 2006

• 9jaap en ina04-06-2006

Heerlijk hotel mooie grote tuin en mooie ruime bungalows. Restaurant prima en vriendelijk personeel. Echt een relax hotel. Spa ook heel goed wel wat prijzig.

Gereisd in juni 2006

3 tips over Hotel Puri Bagus Lovina

• Wendy, 15-01-2012

Warung Bambu links aan het einde van het straatje als je bij het hotel vandaan loopt is echt fantastisch, heerlijk gegeten hier en de service was super.

• Marc, 24-05-2013

Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina om lekker te eten en te drinken bij A-Leo, dit is het supermarktje direct voor de ingang van het hotel aan de rechter kant. Zeer vriendelijk gezin, de man is je chauffeur, kalm, goed Engels sprekend en correct. De 2 dochtertjes staan je uit te zwaaien op het einde van je vakantie. Loop het winkeltje binnen en spreek de dame even aan. Dagtrip +/- 500.000 en retourtje Lovina +/- 80.000

• neal_01, 28-07-2013

Ga eten in het hotel dat vlakbij Puri Bagus ligt. Niet het klein hotel direct ernaast, maar één verder langs de kust. Het is een vrij luxe hotel met slechts een paar kamers, maar met een erg smaakvol restaurant en ook prachtligging.

0 vragen over Hotel Puri Bagus Lovina

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats