Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

Perfect voor een aantal nachten!

Jan
24-7-2009

Met ons gezin 3 nachten in dit prima hotel gezeten. Ligt wel afgelegen en dichter bij Singaraja dan Lovina, je hebt dus wel taxivervoer nodig! Mooie bungalows maar neem er niet een aan de buitenkant i.v.m. geluidsoverlast van de moskee. Prima service, mooi zwembad en zelfs hemelbedden aan zee om de mooie zonsondergang te zien! Ga niet eten in het hotel maar bij de 1e warung vanuit het hotel Seaman's Club. Uitstekend eten voor een veel lagere prijs! Ikomang de vriendelijke en gastvrije eigenaar is zeer behulpzaam. Het restaurantje heeft zelfs 2 internationale hygienecertificaten verdiend, een aanrader dus! Doe van ons de hartelijke groeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Perfect hotel voor een aantal dagen!

Jan
24-7-2009

Met ons gezin 3 nachten in dit prima hotel gezeten. Ligt wel afgelegen dus je hebt taxivervoer nodig. Wij hadden 2 connecting huisjes. Lekker ruim en voorzien van een heerlijke buitendouche. Mooi zwembad, lekkere ligbedden en aan zee zelfs heerlijke hemelbedden om de mooie zonsondergang te kunnen bewonderen. Ga niet in het hotel eten maar bijvoorbeeld bij de 1e Warung vanuit het hotel (1 minuut lopen) Seaman's club. Prima eten voor een lage prijs en een zeer behulpzame en gastvrije eigenaar Ikomang! Hij heeft zelfs onlangs twee internationale hygienecertificaten verdiend. Een aanrader dus! Doe hem van ons in ieder geval de hartelijke groeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
2007

Mooi hotel, boek de sup

D.v/d Hoef
25-6-2007

Mooi hotel, boek de sup.kamer met zeezicht, de zonsondergangen zijn hier prachtig! Aan zee staan hemelbedden waarvandaan je heerlijk kunt genieten van een drankje. Vanaf het zwembad uitzicht over zee. Dineren in hotel is vrij duur, bij het hotel liggen 2 warungs waar je veel voordeliger en net zo goed eet. Regel de dolfijnentocht niet via het hotel (ca 12 USD) maar via 1 van de warungs (ca 6 USD), zeker de moeite waard!

Gereisd Anders in juni 2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan

Gert Jan & Karine
5-3-2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan. 2006. Complex bestaat alleen uit kleine bungalows met soort van rieten daken. Zwembad is niet groot maar van voldoende afmetingen (als het hotel niet is volgeboekt). De bungalows zijn goed ingericht en voorzien van een ommuurde buitendouche. Elke dag werd de bungalow keurig verschoond. Doordat het complex een beetje afgelegen ligt moet je met een busje naar Singaraja of Lovina, vanuit het hotel kun je deze gratis regelen. Eten in restaurant is goed. 1x met een bbq meegemaakt dat het vlees niet echt gaar wordt klaargemaakt, gevolg een paar zieke gasten. Dit aangegeven maar werd weinig meegedaan. Net buiten complex ligt een leuk restaurantje (Warung Bambu) waar je heerlijk kunt eten. Kortom een mooi en keurig complex maar je moet wel met vervoer het "avontuur" opzoeken.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super

Jacco en Naomi
24-10-2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super. Wij waren hier op honeymoon en je kunt hier geweldig vlak aan zee een romantisch diner boeken. Helaas zijn wij hier alleen maar erg ziek geweest, maar ze hebben ons vreselijk geholpen niets wat teveel. Ze kwamen continue kijken hoe het ging, onze complimenten. Kortom echt een aanrader.

Gereisd Anders in Tue Oct 24 2006 22:46:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche

Wim en Mariet
5-10-2006

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche.Wel weinig kastruimte. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.Buiten het hotel zijn 2 goede restaurantjes en een winkeltje. Bij een van de restaurantjes kan je geld wisselen. Als je op het strand naar rechts loopt kom je in een kampong van vissers. `s nachts wordt er gevist en om 07.00 uur wordt de vis binnengehaald, leuk om naar te kijken. Als je de dolfijnentocht wil doen kan je dat bij de vissers vragen, veel goedkoper dan via het hotel (5 euro)Vervoer is geen probleem, er zijn altijd mensen buiten het hotel die willen rijden.

Gereisd Anders in oktober 2006

We hebben hier 3 dagen gezeten en het was in 1 woord luxe

Jeff en Marjet
1-9-2006

We hebben hier 3 dagen gezeten en het was in 1 woord geweldig. Heerlijk rustig, luxe bungalow en erg vriendelijk personeel. Accomodatie is gelegen in een hele mooie en goed onderhouden tuin. Het hotel ligt wel ver weg van het centrum, maar er is altijd vervoer te regelen, maar even wandelen is er niet bij... Voor een gezin met kinderen is het misschien iets aan de rustige kant, maar uitzicht op zee, het zwembad en de dolfijnentour maken erg veel goed.

Gereisd Anders in september 2006

Heerlijk hotel mooie grote tuin en mooie ruime bungalows

jaap en ina
4-6-2006

Heerlijk hotel mooie grote tuin en mooie ruime bungalows. Restaurant prima en vriendelijk personeel. Echt een relax hotel. Spa ook heel goed wel wat prijzig.

Gereisd Anders in Sun Jun 04 2006 17:16:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met luxe villa`s, mooie tuin met een prachtig

Dirk
9-3-2006

Prima hotel met luxe villa`s, mooie tuin met een prachtig zwembad dat uitkijkt over de zee.Het strand is niet wat je er van zou verwachten, een paar meter breed, dus geen lange strand wandelingen, je moet je zelf vermaken, zeer afgelegen, geen winkeltjes in de buurt, alles moet je met een taxi doen.Wij waren hier in Jan.2006 alles was uitgestorven, een week was veel te lang, Lovina is leuk om gezien te hebben, maar dat is ook alles.

Gereisd Anders in maart 2006

Dit is echt een aanrader

monique
12-1-2006

Dit is echt een aanrader. Ruime bungalows in een mooi aangelegde tuin met een heel mooi zwembad. Echt een hotel om helemaal tot rust te komen. De spa is heel goed en ook het personeel is erg vriendelijk. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan.

Gereisd Anders in Thu Jan 12 2006 13:25:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.