Wellness hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

2008

leuk kindvriendelijk hotel

colinda
25-9-2008

In mei 2008 zijn we met onze 3 kleine kinderen in dit hotel geweest en het was een prima plek en leuk voor de kinderen. M'n dochter van net 6 vond dit het leukste hotel van Bali. Groot zwembad, kinderbad, mooie grote tuin, speeltuintje, ruime kamers, veranda. Helemaal prima! Lunch in hotel was OK (pizza, hamburgers, etc), avondeten deden we bij Warung Bamboo of in Lovina zelf, waar je zo goedkoop kunt eten dat je de taxikosten eenvoudig terugverdient.

Gereisd Familie in mei 2008

In maart hier 3 nachten geslapen

Sandra
28-4-2008

In maart hier 3 nachten geslapen.Het is hier erg rustig.Het hotel is perfect bijgehouden.Wij wilden graag een bungalow met zeezicht en moesten daarvoor 30 dollar per nacht bijbetalen.Toen hadden we nog een bungalow op de tweede rij wat ik wel jammer vond maar we hadden wel zeezicht.De kamer is netjes en de buiten douche erg leuk.Ze liggen vlak bij de zee waar hele korte strandjes zijn.Al het koraal is hier kapot wat erg jammer is want je kunt zo de zee inlopen om te snorkelen.Het zwembad is erg mooi.s avonds is het onmogelijk om eruit te lopen,je kunt alleen naar 3 restaurantjes lopen die vlakbij het hotel liggen.Er komen ook alleen maar mensen daar uit het hotel.Warung bambu is de beste.Daar tegenover is een klein winkeltje waar je drinken kunt kopen.Die jongen zorgde er elke dag voor dat hij wat koud bier klaar had liggen voor ons.Dan hadden we s avonds een koud biertje op ons terrasje bij de bungalow.In de minibar zitten er maar 2 in.Verder kun je alleen met een taxi daar wegkomen!

Gereisd Familie in maart 2008

Hebben slechts één nacht in dit hotel verbleven

poligirl
15-4-2008

Hebben slechts één nacht in dit hotel verbleven. Mooie receptie, kregen mooie bungalow met open en gesloten badkamer gelegen in een mooie tuin direct aan zee. Zwembad vond in niet zo geslaagd, het water leek zeer troebel, de strandstoelen erbij waren aan vernieuwing toe. Wij konden de avond van ons verblijf niet à la carte eten, diende van een (relatief) duur buffet mee te eten. Ontbijtbuffet was wel goed. Mooi hotel om enkele nachten te verblijven tijdens een rondreis.

Gereisd Familie in Tue Apr 15 2008 22:19:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Geweldig resort, grote cottages als kamer met badkamer wat

Arianne Tasevski
22-8-2007

Geweldig resort, grote cottages als kamer met gedeeltelijke badkamer buiten. Mooi onderhouden, prima service, prima eten. Ligt wat afgelegen, maar er wordt regelmatig wat georganiseerd. Rust!

Gereisd Familie in juli 2007

Wer hebben drie heerlijke dagen gehad in dit hotel

Moniek
3-8-2007

Wer hebben drie heerlijke dagen gehad in dit hotel. Ik had wel langer willen blijven.Het hotel ligt prachtig aan het strand, de zonsondergangen zijn fenomenaal. Het eten vonden wij minder: voor pasta-avonden e.d. gaan we niet naar Indonesie. De dolfijnentocht is schitterend, je kan ook goed snorkelen in de buurt. Warung Bumbu, een restaturantje op twee minuten van het hotel, heeft heerlijk eten en maakt een schone indruk.

Gereisd Familie in augustus 2007

Sfeervolle accommodatie (neem wel de luxere types) en met

Karin
23-7-2007

Sfeervolle accommodatie (neem wel de luxere types) en met zeezicht, deze liggen werkelijk prachtig. De rice-field bungalows zijn beduidend minder. Wij zaten in de eerste instantie in dit type maar omdat de airco niet werkte kregen we een upgrade naar een seaview bungalow. Wij hadden goede ervaringen met het restaurant. Wij zaten hier 2 nachten op doorreis maar je kunt hier als je van rust houdt zeker wat langer verblijven.

Gereisd Familie in Mon Jul 23 2007 12:54:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel, boek de sup

D.v/d Hoef
25-6-2007

Mooi hotel, boek de sup.kamer met zeezicht, de zonsondergangen zijn hier prachtig! Aan zee staan hemelbedden waarvandaan je heerlijk kunt genieten van een drankje. Vanaf het zwembad uitzicht over zee. Dineren in hotel is vrij duur, bij het hotel liggen 2 warungs waar je veel voordeliger en net zo goed eet. Regel de dolfijnentocht niet via het hotel (ca 12 USD) maar via 1 van de warungs (ca 6 USD), zeker de moeite waard!

Gereisd Anders in juni 2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan

Gert Jan & Karine
5-3-2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan. 2006. Complex bestaat alleen uit kleine bungalows met soort van rieten daken. Zwembad is niet groot maar van voldoende afmetingen (als het hotel niet is volgeboekt). De bungalows zijn goed ingericht en voorzien van een ommuurde buitendouche. Elke dag werd de bungalow keurig verschoond. Doordat het complex een beetje afgelegen ligt moet je met een busje naar Singaraja of Lovina, vanuit het hotel kun je deze gratis regelen. Eten in restaurant is goed. 1x met een bbq meegemaakt dat het vlees niet echt gaar wordt klaargemaakt, gevolg een paar zieke gasten. Dit aangegeven maar werd weinig meegedaan. Net buiten complex ligt een leuk restaurantje (Warung Bambu) waar je heerlijk kunt eten. Kortom een mooi en keurig complex maar je moet wel met vervoer het "avontuur" opzoeken.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super

Jacco en Naomi
24-10-2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super. Wij waren hier op honeymoon en je kunt hier geweldig vlak aan zee een romantisch diner boeken. Helaas zijn wij hier alleen maar erg ziek geweest, maar ze hebben ons vreselijk geholpen niets wat teveel. Ze kwamen continue kijken hoe het ging, onze complimenten. Kortom echt een aanrader.

Gereisd Anders in Tue Oct 24 2006 22:46:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche

Wim en Mariet
5-10-2006

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche.Wel weinig kastruimte. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.Buiten het hotel zijn 2 goede restaurantjes en een winkeltje. Bij een van de restaurantjes kan je geld wisselen. Als je op het strand naar rechts loopt kom je in een kampong van vissers. `s nachts wordt er gevist en om 07.00 uur wordt de vis binnengehaald, leuk om naar te kijken. Als je de dolfijnentocht wil doen kan je dat bij de vissers vragen, veel goedkoper dan via het hotel (5 euro)Vervoer is geen probleem, er zijn altijd mensen buiten het hotel die willen rijden.

Gereisd Anders in oktober 2006

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.