Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

2007

Mooi hotel, boek de sup

D.v/d Hoef
25-6-2007

Mooi hotel, boek de sup.kamer met zeezicht, de zonsondergangen zijn hier prachtig! Aan zee staan hemelbedden waarvandaan je heerlijk kunt genieten van een drankje. Vanaf het zwembad uitzicht over zee. Dineren in hotel is vrij duur, bij het hotel liggen 2 warungs waar je veel voordeliger en net zo goed eet. Regel de dolfijnentocht niet via het hotel (ca 12 USD) maar via 1 van de warungs (ca 6 USD), zeker de moeite waard!

Gereisd Anders in juni 2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan

Gert Jan & Karine
5-3-2007

Wij verbleven hier 10 dgn in jan. 2006. Complex bestaat alleen uit kleine bungalows met soort van rieten daken. Zwembad is niet groot maar van voldoende afmetingen (als het hotel niet is volgeboekt). De bungalows zijn goed ingericht en voorzien van een ommuurde buitendouche. Elke dag werd de bungalow keurig verschoond. Doordat het complex een beetje afgelegen ligt moet je met een busje naar Singaraja of Lovina, vanuit het hotel kun je deze gratis regelen. Eten in restaurant is goed. 1x met een bbq meegemaakt dat het vlees niet echt gaar wordt klaargemaakt, gevolg een paar zieke gasten. Dit aangegeven maar werd weinig meegedaan. Net buiten complex ligt een leuk restaurantje (Warung Bambu) waar je heerlijk kunt eten. Kortom een mooi en keurig complex maar je moet wel met vervoer het "avontuur" opzoeken.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super

Jacco en Naomi
24-10-2006

Heerlijk hotel! Vooral de bungalows met zeezicht echt super. Wij waren hier op honeymoon en je kunt hier geweldig vlak aan zee een romantisch diner boeken. Helaas zijn wij hier alleen maar erg ziek geweest, maar ze hebben ons vreselijk geholpen niets wat teveel. Ze kwamen continue kijken hoe het ging, onze complimenten. Kortom echt een aanrader.

Gereisd Anders in Tue Oct 24 2006 22:46:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche

Wim en Mariet
5-10-2006

Prima hotel, mooie kamers met een leuke buitendouche.Wel weinig kastruimte. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.Buiten het hotel zijn 2 goede restaurantjes en een winkeltje. Bij een van de restaurantjes kan je geld wisselen. Als je op het strand naar rechts loopt kom je in een kampong van vissers. `s nachts wordt er gevist en om 07.00 uur wordt de vis binnengehaald, leuk om naar te kijken. Als je de dolfijnentocht wil doen kan je dat bij de vissers vragen, veel goedkoper dan via het hotel (5 euro)Vervoer is geen probleem, er zijn altijd mensen buiten het hotel die willen rijden.

Gereisd Anders in oktober 2006

We hebben hier 3 dagen gezeten en het was in 1 woord luxe

Jeff en Marjet
1-9-2006

We hebben hier 3 dagen gezeten en het was in 1 woord geweldig. Heerlijk rustig, luxe bungalow en erg vriendelijk personeel. Accomodatie is gelegen in een hele mooie en goed onderhouden tuin. Het hotel ligt wel ver weg van het centrum, maar er is altijd vervoer te regelen, maar even wandelen is er niet bij... Voor een gezin met kinderen is het misschien iets aan de rustige kant, maar uitzicht op zee, het zwembad en de dolfijnentour maken erg veel goed.

Gereisd Anders in september 2006

Heerlijk hotel mooie grote tuin en mooie ruime bungalows

jaap en ina
4-6-2006

Heerlijk hotel mooie grote tuin en mooie ruime bungalows. Restaurant prima en vriendelijk personeel. Echt een relax hotel. Spa ook heel goed wel wat prijzig.

Gereisd Anders in Sun Jun 04 2006 17:16:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel met luxe villa`s, mooie tuin met een prachtig

Dirk
9-3-2006

Prima hotel met luxe villa`s, mooie tuin met een prachtig zwembad dat uitkijkt over de zee.Het strand is niet wat je er van zou verwachten, een paar meter breed, dus geen lange strand wandelingen, je moet je zelf vermaken, zeer afgelegen, geen winkeltjes in de buurt, alles moet je met een taxi doen.Wij waren hier in Jan.2006 alles was uitgestorven, een week was veel te lang, Lovina is leuk om gezien te hebben, maar dat is ook alles.

Gereisd Anders in maart 2006

Dit is echt een aanrader

monique
12-1-2006

Dit is echt een aanrader. Ruime bungalows in een mooi aangelegde tuin met een heel mooi zwembad. Echt een hotel om helemaal tot rust te komen. De spa is heel goed en ook het personeel is erg vriendelijk. Ik zou hier zeker nog een keer naar terug gaan.

Gereisd Anders in Thu Jan 12 2006 13:25:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Aardig hotel ver buiten Lovina

Cor en Anja
15-10-2005

Aardig hotel ver buiten Lovina. Gelukkig ook ver daar buiten omdat je zo heerlijk kan ontspannen zonder allerlei opdringerige figuren om je heen te hebben. Kamers zijn netjes en ruim en hebben een orginele buitenbadkamer (douchen is ook binnen mogelijk). Bij het hotel zit een goed restaurant, gezellig en romantsch opgezet. Service liet bij ons verblijf nog wel eens te wensen over. Doorverbinden van de telefoon was moeilijk (6 maal proberen), duurde lang voordat je drankjes kreeg en op het moment dat er een dame bij het ontbijt over haar nek ging duurde het lang voordat het werd weggehaald, iets dat toch niet echt de eetlust bevordert. Wel een mooi zwembad.

Gereisd Anders in Sat Oct 15 2005 13:21:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruime bungalows liggen in een prachtige, goed onderhouden

Harry & Juanita Claes
29-7-2005

Ruime bungalows liggen in een prachtige, goed onderhouden tuin. We verbleven er 16 dagen, deden uitstappen met privé vervoer (je kan goed georganiseerde uitstappen regelen via Bambu Warung op 50 m van het hotel). Hotel ligt een beetje afgelegen. Service is prima. Ontbijt: in orde. Meer verfijnd (en goedkoper)eten in restaurant Bambu vlakbij (ze organiseren ook kooklessen!). Kluisjes aan de receptie: veilig en gratis. Internet aan de receptie, te betalen. In mei was de bezetting aan de lage kant en veel mensen die er slechts één nacht logeerden: dan mis je wat! Kamers zijn ruim en schoon, badkamer en handige buitendouche. Aan de rand van het strand staan leuke overdekte "huisjes" waar je heerlijk in de schaduw kan rusten. We waren één maand in Bali en bezochten verschillende hotels. Dit hotel scoort hoog als rust-hotel, in de natuur. Aanbevolen!

Gereisd Anders in juli 2005

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.