Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

Hemels !

Ria de Jong
25-4-2019

Geweldig in een woord ! Prachtige accomodatie ! Dolfijnen zien ! Heerlijk eten ! Ontzettend vriendelijk personeel ! Bijna niet van deze wereld deze locatie ! Andere planeet zo lijkt t !

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Wat een prachtig hotel

jan
18-5-2015

super aangename bungalows met ook een buitendouche. Mooie tuinen en zwembad. Lekker ontbijt met mooi zicht op het strand. vriendelijk personeel en overal interne

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Ideaal rustpunt!

edward
27-10-2013

Prachtige tuin met groot zwembad . Mooie lodges . Lekker ontspannende massages in de Spa met zicht op de oceaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon prachtig.

Alex
8-10-2012

Gelegen aan zee met prachtige tuin. Prima keuken. Zwemmen in zee met geschikt schoeisel vanwege zee-egels en schelpen. Groot zwembad van hotel is verzorgd en mooi aangelegd. Zeer mooie chalets in parkachtige omgeving - sanitair , airco en kamer is in orde met binnen en buitendouche . Vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Mooie plek ...

Melanie
10-2-2010

Hier zijn wij maar een nacht geweest. Het is nl een prima plek om dolfijnen te spotten...en die hebben we zeker gezien! De resorts zijn ruim ingericht, van alles voorzien. Aan de rand van de zee zijn er zg beach house. Aan deze kant van bali is de zee ruw en is er weinig tot geen zandstrand. Je kunt er tot laat genieten van een drankje met uitzicht op de zee. Voor het even kijken van mail is internet geen probleem, voor langer moet je betalen.

Gereisd Met vrienden in januari 2010
2008

Genieten maar !!

A. Meuldijk
4-10-2008

Bij aankomst bleek dit voor ons een "lucky day". We kregen twee bungalowtjes met zeezicht. Zag er allemaal heel mooi uit. Een mooi en schoon zwembad. Zwemmen in zee was niet makkelijk i.v.m. koraalrotsjes. Dolfijnentoer was erg leuk. Ook de eerder genoemde Warung Bambu is een aanrader !! Hotel ligt vrij afgelegen en is leuk voor enkele dagen.

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.