Hotel Puri Bagus Lovina

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina

• 8Henk20-05-2012

Wanneer je alleen een resort zoekt en verder niets

Het hotel ligt naar mijn idee te ver weg van het centrum. De huisjes zijn van goede kwaliteit het sluitwerk op de deuren kan beter. Mijn dochter rende een avond voor ons uit en onze schuifdeur stond wijd open niets weg maar geeft toch een raar gevoel. Het terrein en alles is zeer net. Het personeel afstandelijk tov de rest van Bali. Het terrein ligt aan de ene kant aan het strand en aan de andere kant aan een rijstveld. De Moskee in de verte riep als je aan de rijstveld kant zit hoorbaar op voor het gebed. Het is wel raadzaam om waterschoentjes aan te doen in zee aangezien je anders grote kans hebt pijnlijk kennis te maken met zeeegels. Wat ik als vervelend ervaarde is het aanropen vanaf het strand door allerlei lokale handelaren. Wanneer je alleen op een resort wil zijn zit je hier goed, wanneer je ook iets wil ondernemen zit je overal net iets te ver vandaan. Ik kreeg bij dit resort net teveel het idee dat het om geld verdienen gaat ipv iemand een lekkere vakantie te laten beleven.

• 9Avdd20-02-2010

Eén van de mooiste hotels van Lovina

Echt wel één van de mooiste hotels in Lovina. Heel mooi aangelegde tuin. Enige nadeel: wat afgelegen, maar het hotel heeft een shuttle service naar Lovina. Bij zaakje in het straatje naar het hotel kan je vervoer regelen (schuin tegenover Warung Bambu) naar waar je ook naar toe wilt.

Warung Bambu heeft goed eten.

De badkamer was wel wat benauwd en daarom alleen de buitendouche gebruikt. Heerlijk.

Goed zwembad en vriendelijke mensen, kindvriendelijk.

• 9Martijn16-06-2009

Heerlijk Hotel

Puri Bagus ligt inderdaad iets afgelegen van het plaatsje Lovina. Entree van Hotel is schitterend, Zwembad uitkijken over zee, palmbomen en prachtige ondergaande zon. We waren hier met volwassenen & 1 klein kind. Ideale huisjes met mooie badkamer en extra buitendouche. Personeel, zeer behulpzaam & vriendelijk. Drinken & eten bij zwembad kan af en toe ff duren. Restaurant op Complex is goed, maar voor Bali begrippen duur.

Verstandig om zo spoedig mogelijk een deal te maken met een taxi-chauffeur die je dan komt halen.

Goed en betaalbaar eten bij: - 1000 DREAMS - Warung Bamboo - Seaman's restaurant

Let op voor Zee-egels in zee. Verder stelt het strand niet zo veel voor. Dolfijnentrip is een aanrader.

• 915-06-2009

heel relaxed

hotel is zeer goed bevallen, strand is in lovina niet heel goed. erg leuk om te snorkelen en dolfijnen te bekijken.

3 tips over Hotel Puri Bagus Lovina

• Wendy, 15-01-2012

Warung Bambu links aan het einde van het straatje als je bij het hotel vandaan loopt is echt fantastisch, heerlijk gegeten hier en de service was super.

• Marc, 24-05-2013

Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina om lekker te eten en te drinken bij A-Leo, dit is het supermarktje direct voor de ingang van het hotel aan de rechter kant. Zeer vriendelijk gezin, de man is je chauffeur, kalm, goed Engels sprekend en correct. De 2 dochtertjes staan je uit te zwaaien op het einde van je vakantie. Loop het winkeltje binnen en spreek de dame even aan. Dagtrip +/- 500.000 en retourtje Lovina +/- 80.000

• neal_01, 28-07-2013

Ga eten in het hotel dat vlakbij Puri Bagus ligt. Niet het klein hotel direct ernaast, maar één verder langs de kust. Het is een vrij luxe hotel met slechts een paar kamers, maar met een erg smaakvol restaurant en ook prachtligging.

0 vragen over Hotel Puri Bagus Lovina

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats