Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
NRV Holiday
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

Perfect voor een aantal nachten!

Jan
24-7-2009

Met ons gezin 3 nachten in dit prima hotel gezeten. Ligt wel afgelegen en dichter bij Singaraja dan Lovina, je hebt dus wel taxivervoer nodig! Mooie bungalows maar neem er niet een aan de buitenkant i.v.m. geluidsoverlast van de moskee. Prima service, mooi zwembad en zelfs hemelbedden aan zee om de mooie zonsondergang te zien! Ga niet eten in het hotel maar bij de 1e warung vanuit het hotel Seaman's Club. Uitstekend eten voor een veel lagere prijs! Ikomang de vriendelijke en gastvrije eigenaar is zeer behulpzaam. Het restaurantje heeft zelfs 2 internationale hygienecertificaten verdiend, een aanrader dus! Doe van ons de hartelijke groeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Perfect hotel voor een aantal dagen!

Jan
24-7-2009

Met ons gezin 3 nachten in dit prima hotel gezeten. Ligt wel afgelegen dus je hebt taxivervoer nodig. Wij hadden 2 connecting huisjes. Lekker ruim en voorzien van een heerlijke buitendouche. Mooi zwembad, lekkere ligbedden en aan zee zelfs heerlijke hemelbedden om de mooie zonsondergang te kunnen bewonderen. Ga niet in het hotel eten maar bijvoorbeeld bij de 1e Warung vanuit het hotel (1 minuut lopen) Seaman's club. Prima eten voor een lage prijs en een zeer behulpzame en gastvrije eigenaar Ikomang! Hij heeft zelfs onlangs twee internationale hygienecertificaten verdiend. Een aanrader dus! Doe hem van ons in ieder geval de hartelijke groeten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.