Hotel Puri Bagus Lovina

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina

• 8colinda25-09-2008

leuk kindvriendelijk hotel

In mei 2008 zijn we met onze 3 kleine kinderen in dit hotel geweest en het was een prima plek en leuk voor de kinderen. M'n dochter van net 6 vond dit het leukste hotel van Bali. Groot zwembad, kinderbad, mooie grote tuin, speeltuintje, ruime kamers, veranda. Helemaal prima! Lunch in hotel was OK (pizza, hamburgers, etc), avondeten deden we bij Warung Bamboo of in Lovina zelf, waar je zo goedkoop kunt eten dat je de taxikosten eenvoudig terugverdient.

• 8Sandra28-04-2008

In maart hier 3 nachten geslapen.Het is hier erg rustig.Het hotel is perfect bijgehouden.Wij wilden graag een bungalow met zeezicht en moesten daarvoor 30 dollar per nacht bijbetalen.Toen hadden we nog een bungalow op de tweede rij wat ik wel jammer vond maar we hadden wel zeezicht.De kamer is netjes en de buiten douche erg leuk.Ze liggen vlak bij de zee waar hele korte strandjes zijn.Al het koraal is hier kapot wat erg jammer is want je kunt zo de zee inlopen om te snorkelen.Het zwembad is erg mooi.s avonds is het onmogelijk om eruit te lopen,je kunt alleen naar 3 restaurantjes lopen die vlakbij het hotel liggen.Er komen ook alleen maar mensen daar uit het hotel.Warung bambu is de beste.Daar tegenover is een klein winkeltje waar je drinken kunt kopen.Die jongen zorgde er elke dag voor dat hij wat koud bier klaar had liggen voor ons.Dan hadden we s avonds een koud biertje op ons terrasje bij de bungalow.In de minibar zitten er maar 2 in.Verder kun je alleen met een taxi daar wegkomen!

• 9poligirl15-04-2008

Hebben slechts één nacht in dit hotel verbleven. Mooie receptie, kregen mooie bungalow met open en gesloten badkamer gelegen in een mooie tuin direct aan zee. Zwembad vond in niet zo geslaagd, het water leek zeer troebel, de strandstoelen erbij waren aan vernieuwing toe. Wij konden de avond van ons verblijf niet à la carte eten, diende van een (relatief) duur buffet mee te eten. Ontbijtbuffet was wel goed. Mooi hotel om enkele nachten te verblijven tijdens een rondreis.

• 10Arianne Tasevski22-08-2007

Geweldig resort, grote cottages als kamer met gedeeltelijke badkamer buiten. Mooi onderhouden, prima service, prima eten. Ligt wat afgelegen, maar er wordt regelmatig wat georganiseerd. Rust!

• 8Moniek03-08-2007

Wer hebben drie heerlijke dagen gehad in dit hotel. Ik had wel langer willen blijven.Het hotel ligt prachtig aan het strand, de zonsondergangen zijn fenomenaal. Het eten vonden wij minder: voor pasta-avonden e.d. gaan we niet naar Indonesie. De dolfijnentocht is schitterend, je kan ook goed snorkelen in de buurt. Warung Bumbu, een restaturantje op twee minuten van het hotel, heeft heerlijk eten en maakt een schone indruk.

• 8Karin23-07-2007

Sfeervolle accommodatie (neem wel de luxere types) en met zeezicht, deze liggen werkelijk prachtig. De rice-field bungalows zijn beduidend minder. Wij zaten in de eerste instantie in dit type maar omdat de airco niet werkte kregen we een upgrade naar een seaview bungalow. Wij hadden goede ervaringen met het restaurant. Wij zaten hier 2 nachten op doorreis maar je kunt hier als je van rust houdt zeker wat langer verblijven.

3 tips over Hotel Puri Bagus Lovina

• Wendy, 15-01-2012

Warung Bambu links aan het einde van het straatje als je bij het hotel vandaan loopt is echt fantastisch, heerlijk gegeten hier en de service was super.

• Marc, 24-05-2013

Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina om lekker te eten en te drinken bij A-Leo, dit is het supermarktje direct voor de ingang van het hotel aan de rechter kant. Zeer vriendelijk gezin, de man is je chauffeur, kalm, goed Engels sprekend en correct. De 2 dochtertjes staan je uit te zwaaien op het einde van je vakantie. Loop het winkeltje binnen en spreek de dame even aan. Dagtrip +/- 500.000 en retourtje Lovina +/- 80.000

• neal_01, 28-07-2013

Ga eten in het hotel dat vlakbij Puri Bagus ligt. Niet het klein hotel direct ernaast, maar één verder langs de kust. Het is een vrij luxe hotel met slechts een paar kamers, maar met een erg smaakvol restaurant en ook prachtligging.

0 vragen over Hotel Puri Bagus Lovina

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats