Hotel Puri Bagus Lovina

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina

• 9dekarre19-08-2013

Een van de betere hotels in Lovina

Dit hotel is buiten het centrum gelegen maar is toch heel aangenaam. In een mooie tuin liggen de huisjes verspreid. Het is er rustig met heel vriendelijk personeel, het ontbijtbuffet vonden wij goed, geen overdreven buffet, maar wel genoeg. Het eten in het hotel is goed, maar wel duurder dan de restaurantjes die je in de omgeving of in Lovina hebt. De kamers zijn proper maar wat verouderd en mogen dus gerenoveerd worden. Ook jammer dat je enkel WIFI hebt in de lobby en dat dit soms uitvalt.

• 8neal_0128-07-2013

Fantastische ligging; ontbijt matig

We zijn een aantal dagen in dit hotel verbleven tijdens onze reis naar Bali. Mooie ruime bungalows als hotelkamers. Badkamer voorzien van alle gemakken (binnen en buitendouche). Zwembad en bijbehorende ligbedjes waren prachtig gelegen met uitzicht over zee. Ontbijt was zeer matig en viel ons erg tegen qua aanbod en versheid. Prijzen in bijbehorende restaurant waren relatief hoog.

• 8marqoz08-06-2013

Rust alom

Een heerlijk hotel, waar je voor max 2 dagen prima kan verblijven. Ga niet voor het strand (ook door de verkopers) maar voor de dolfijnentour en geniet van een lekker drankje bij het zwembad en geniet van de rust. Doordat het ietwat afgelegen is zijn er weinig alternatieven voor het eten maar het hotel serveert gelukkig goed eten.

Ons huisje lag wat afgezonderd van de rest, was prima in orde en voldeed aan al onze wensen voor het geld dat wij betaalden. Personeel zoals in heel Bali erg vriendelijk en bovendien niet verlegen om een gezellig praatje (dat zien we in NL wel anders!). Buiten en binnendouche was een grote plus en de inrichting van het gehele complex was erg mooi en ruim opgezet.

• 8Marc24-05-2013

Prima hotel

Hotel ligt 15 minuten met de auto van Lovina af. Rondom het hotel zijn er op loopafstand 4 horeca gelegenheden. Het is hier erg rustig. Buiten bezoekers van het hotel komen hier niet veel mensen op af. Hotel is prachtig aangelegd. Mooie tuinen en zwembad. Erg ruim opgezet. Personeel is keurig en vriendelijk. Ontbijt alles wat je nodig hebt. De kamers zijn zeer ruim en voorzien van een buitendouche. De kamers ogen eenvoudig door de aankleding. Dat is ook een beetje de bottelnek van dit hotel. De ligging dat weet je van te voren, en stel je er ook niets bij voor, op loopafstand is het vertier zeer eenvoudig en rustig. Het hotel heeft alles wat je mag verwachten maar de inrichting van de kamers is niet gelijk aan het aantal sterren. Het strand stelt niets voor, smal en ongezellig. Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina bij A-Leo.

• 9hetfort13-02-2013

Prachtige plek.

De ligging aan de zee is bijzonder mooi en het zwembad is gewoon prachtig. Prima bediening en lekker eten. De kamers zijn zeer groot met een leuke buiten douche.

• 7DouweM21-01-2013

Leuk...

Redelijk leuke locatie, echter is de toegangsweg zeer slecht wat de 1e indruk een beetje verpest. Verder is er op loop afstand niet veel te beleven. Eerder een uitval basis om met auto/scooter te buurt te verkennen.

Kamer viel mij tegen, (ben verwend) de staat van onderhoud vond ik in ieder geval geen 4 sterren, eerder 3

• 0Wendy15-01-2012

Heerlijk hotel om uit te rusten

Na onze rondreis over Java was hotel Puri Bagus onze eerste stop op Bali. We hebben 4 nachten in dit hotel geslapen, dat was wel wat lang omdat het hotel wat afgelegen ligt en je dus niet lopen naar het centrum van Lovina kunt gaan. Het hotel zelf is erg mooi met een verzorgde tuin en prachtige ruime bungalows met buitendouche. Ook het zwembad is supermooi, wij waren tijdens ons bezoek haast de enige gasten dus we hebben geen tekort aan ligbedjes ervaren. Het ontbijt vonden wij uitstekend geregeld met o.a. 'banana pancakes' en verse vruchtensapjes. We hebben 1 keer in het hotel gedineerd, dat was wat prijzig voor Balinese begrippen maar wel erg lekker! Het boeken van een tour via het hotel is vrij duur, je kunt dit beter regelen in het eerste winkeltje als je vanaf het hotel naar de grote weg loopt. Zijn broer heeft ons een dagje naar de Hot Springs van Banjar en een prachtig klooster gebracht en tussendoor wist hij ook nog een leuk restaurantje aan zee om te lunchen.

• 9Geert17-09-2011

Erg mooi hotel

Wij zijn in augustus 3 dagen in dit hotel geweest. Erg mooi aangelegd, mooie en ruime bungalows. Complex en bungalows worden constant schoon gemaakt. Zwembad ligt zo ongeveer vast aan de zee, erg mooi. Ontbijt is prima, avondeten is slecht en te duur, om de hoek zit een Indonesisch restaurant waar je erg goed kunt eten en waar vriendelijke mensen werken. Hotel ligt wel een km of 5 van Lovina en is daardoor rustig gelegen. 3 a 4 dagen is lang genoeg om hier te verblijven, omdat in Noord-Bali verder minder te zien en te doen is dan in midden en zuid Bali.

• 7B van Rijsewijk.22-08-2011

Leuk hotelletje

We zijn hier in mei 3 dagen geweest (is ook lang genoeg). Het ligt erg ver van het centrum,maar restaurant bamboe maakte het goed, net om de hoek.Ik zou hier niet voor een 2e keer naar toe gaan had er eigenlijk meer van verwacht.

• 9Monique11-08-2011

Prachtig, rustig gelegen hotel met ruime bungalows

Wow, wat een mooi hotel! De kamers waren geweldig, zeer ruim, schoon, grote veranda, heerlijke buitendouche (ook binnen nog een douche). Schitterend gelegen aan zee omringd door een hele mooie tuin. Keurig aangelegd. Prachtig open-air restaurant. Ook over het infinity zwembad niets dan lof (wel weinig bedden). Super schoon en heel mooi gelegen. En wat een rust. Hier kun je even helemaal bijkomen. Lekker relaxen op de romantische bedden met zicht op zee. Prachtige zonsondergangen. Ontbijt niet zo bijzonder, das een minpunt. Ver van Lovina centrum gelegen maar klop even aan bij Adi (eerste winkeltje als je het hotel uitloopt rechts) en hij brengt en haalt je voor een paar centen naar het centrum. Hij drinkt graag koffie met je. Ook voor excursies kan je bij hem terecht. Dolfijnentour even regelen bij de jongens op het strand. De venters zijn wel wat irritant na een paar dagen maar ze zijn ook in voor een praatje ook al koop je niets. Geen strand, bij vloed kan je wel lekker zwemmen.

3 tips over Hotel Puri Bagus Lovina

• Wendy, 15-01-2012

Warung Bambu links aan het einde van het straatje als je bij het hotel vandaan loopt is echt fantastisch, heerlijk gegeten hier en de service was super.

• Marc, 24-05-2013

Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina om lekker te eten en te drinken bij A-Leo, dit is het supermarktje direct voor de ingang van het hotel aan de rechter kant. Zeer vriendelijk gezin, de man is je chauffeur, kalm, goed Engels sprekend en correct. De 2 dochtertjes staan je uit te zwaaien op het einde van je vakantie. Loop het winkeltje binnen en spreek de dame even aan. Dagtrip +/- 500.000 en retourtje Lovina +/- 80.000

• neal_01, 28-07-2013

Ga eten in het hotel dat vlakbij Puri Bagus ligt. Niet het klein hotel direct ernaast, maar één verder langs de kust. Het is een vrij luxe hotel met slechts een paar kamers, maar met een erg smaakvol restaurant en ook prachtligging.

0 vragen over Hotel Puri Bagus Lovina

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats