Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°23°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Puri Bagus Lovina voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Puri Bagus Lovina in het Nederlands

Hemels !

Ria de Jong
25-4-2019

Geweldig in een woord ! Prachtige accomodatie ! Dolfijnen zien ! Heerlijk eten ! Ontzettend vriendelijk personeel ! Bijna niet van deze wereld deze locatie ! Andere planeet zo lijkt t !

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Wat een prachtig hotel

jan
18-5-2015

super aangename bungalows met ook een buitendouche. Mooie tuinen en zwembad. Lekker ontbijt met mooi zicht op het strand. vriendelijk personeel en overal interne

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Ideaal rustpunt!

edward
27-10-2013

Prachtige tuin met groot zwembad . Mooie lodges . Lekker ontspannende massages in de Spa met zicht op de oceaan.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Preisdaler

Een van de betere hotels in Lovina

dekarre
19-8-2013

Dit hotel is buiten het centrum gelegen maar is toch heel aangenaam. In een mooie tuin liggen de huisjes verspreid. Het is er rustig met heel vriendelijk personeel, het ontbijtbuffet vonden wij goed, geen overdreven buffet, maar wel genoeg. Het eten in het hotel is goed, maar wel duurder dan de restaurantjes die je in de omgeving of in Lovina hebt. De kamers zijn proper maar wat verouderd en mogen dus gerenoveerd worden. Ook jammer dat je enkel WIFI hebt in de lobby en dat dit soms uitvalt.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ligging; ontbijt matig

neal_01
28-7-2013

We zijn een aantal dagen in dit hotel verbleven tijdens onze reis naar Bali. Mooie ruime bungalows als hotelkamers. Badkamer voorzien van alle gemakken (binnen en buitendouche). Zwembad en bijbehorende ligbedjes waren prachtig gelegen met uitzicht over zee. Ontbijt was zeer matig en viel ons erg tegen qua aanbod en versheid. Prijzen in bijbehorende restaurant waren relatief hoog.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust alom

marqoz
8-6-2013

Een heerlijk hotel, waar je voor max 2 dagen prima kan verblijven. Ga niet voor het strand (ook door de verkopers) maar voor de dolfijnentour en geniet van een lekker drankje bij het zwembad en geniet van de rust. Doordat het ietwat afgelegen is zijn er weinig alternatieven voor het eten maar het hotel serveert gelukkig goed eten.

Ons huisje lag wat afgezonderd van de rest, was prima in orde en voldeed aan al onze wensen voor het geld dat wij betaalden. Personeel zoals in heel Bali erg vriendelijk en bovendien niet verlegen om een gezellig praatje (dat zien we in NL wel anders!). Buiten en binnendouche was een grote plus en de inrichting van het gehele complex was erg mooi en ruim opgezet.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel

Marc
24-5-2013

Hotel ligt 15 minuten met de auto van Lovina af. Rondom het hotel zijn er op loopafstand 4 horeca gelegenheden. Het is hier erg rustig. Buiten bezoekers van het hotel komen hier niet veel mensen op af. Hotel is prachtig aangelegd. Mooie tuinen en zwembad. Erg ruim opgezet. Personeel is keurig en vriendelijk. Ontbijt alles wat je nodig hebt. De kamers zijn zeer ruim en voorzien van een buitendouche. De kamers ogen eenvoudig door de aankleding. Dat is ook een beetje de bottelnek van dit hotel. De ligging dat weet je van te voren, en stel je er ook niets bij voor, op loopafstand is het vertier zeer eenvoudig en rustig. Het hotel heeft alles wat je mag verwachten maar de inrichting van de kamers is niet gelijk aan het aantal sterren. Het strand stelt niets voor, smal en ongezellig. Tip; boek je dagtripjes of je retourtje Lovina bij A-Leo.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek.

hetfort
13-2-2013

De ligging aan de zee is bijzonder mooi en het zwembad is gewoon prachtig. Prima bediening en lekker eten. De kamers zijn zeer groot met een leuke buiten douche.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk...

DouweM
21-1-2013

Redelijk leuke locatie, echter is de toegangsweg zeer slecht wat de 1e indruk een beetje verpest. Verder is er op loop afstand niet veel te beleven. Eerder een uitval basis om met auto/scooter te buurt te verkennen.

Kamer viel mij tegen, (ben verwend) de staat van onderhoud vond ik in ieder geval geen 4 sterren, eerder 3

Gereisd Met partner in januari 2013

gewoon prachtig.

Alex
8-10-2012

Gelegen aan zee met prachtige tuin. Prima keuken. Zwemmen in zee met geschikt schoeisel vanwege zee-egels en schelpen. Groot zwembad van hotel is verzorgd en mooi aangelegd. Zeer mooie chalets in parkachtige omgeving - sanitair , airco en kamer is in orde met binnen en buitendouche . Vriendelijk personeel

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje

• Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Indonesisch, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • FitnessYoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puri Bagus Lovina in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puri Bagus Lovina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.