Villa

184 reviews over Villa Pelangi in het Nederlands

Super!

Gladys
9-9-2015

Wij waren met een grote groep, deze villa biedt genoeg ruimte en comfort. Het is er heerlijk vertoeven met prachtig uitzicht aan de ene kant op de zee en aan de andere kant op de mooie bergen. Dit is zeker een aanrader voor mensen die heerlijk willen relaxen en van alle gemakken voorzien willen zijn. Ook grootse complimenten aan de staff die klaarstaat voor 100%. Geweldig genoten!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

geweldig

C. Nellissen
31-8-2015

Hele mooie villa met een mooi zwembad en uitzicht op zee. Het personeel is erg aardig en vriendelijk, elke dag werd er een heerlijk maaltijd gekookt. De villa en rondom de villa ziet alles er tiptop uit. Een hele mooie vakantie om nooit te vergeten.

Veel gedaan, tempels bezichtigt, mountbiken, raften, met de scooter rond gereden, dolfijnen gespot, watervallen gezien, enz. We hebben van alles heel erg genoten.

Gereisd Met vrienden in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat hebben we genoten in deze mooie villa

Cor Cremers
27-8-2015

De villa is op een zeer mooie plek gelegen en ligt aan zee. Bij aankomst werden we ontvangen door zeer vriendelijk personeel die al een lunch hadden klaarstaan. Alles ziet er tip top uit en alles wordt door het personeel voor je gedaan.Dit was de mooiste vakantie van ons leven.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

bianca tassenaar
23-8-2015

geweldige villa met mooi zwembad lief personeel de dames Junie en Ayu veel gedaan waaronder scooter gehuurd dolfijnen gespot geraft en door de rijstvelden gefietst een vakantie om nooit te vergeten

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Geweldige villa op een fantastische lokatie.

Peter
19-8-2015

Villa Pelangi is een prachtige villa , met een groot geweldig zwembad. Direkt aan zee gelegen . Het Balinese personeel maakt iedere dag geweldige maaltijden voor je klaar. Kortom je hebt daar een fantastisch verblijf. Nooit eerder meegemaakt.

een paradijs!

31-7-2015

Villa Pelangi is een fantastische plek om een zorgeloze en ontspannen vakantie door te brengen. Het uitzicht op de zee, de prachtige tuin, het heerlijke zwembad en het gastvrije personeel maken deze villa tot één van onze favoriete bestemmingen. We waren hier al eerder en we komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

De beste verzorging op Bali.

vanteijlingen_1
8-6-2015

Dat Villa Pelangi één van de mooiste villa's is op Bali staat niet ter discussie. Wat de Villa nog meer bijzonder maakt is de uitstekende verzorging van de dames June en Ayu. Wat een geweldige vrouwen! Zij maken het verblijf in de prachtige villa onvergetelijk. Beter kan volgens ons echt niet.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Droomvilla

Fam Klein
30-5-2015

We zijn weer terug in Nederland na een fantastische vakantie. Het verblijf in villa Pelangi was onbeschrijfelijk. Wat een prachtige plek en wat een prachtige villa. Het was allemaal nog mooier dan we op internet hadden gezien. De twee meiden zijn erg lief en gezellig, ze waren zeer behulpzaam en hebben lekker voor ons gekookt. We hebben gesnorkeld bij Melangan eiland en hebben dolfijnen gespot. Verder heerlijk genoten van de villa. Een aanrader voor iedereen. Krijg je zeker geen spijt van.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie villa in zeer relaxte omgeving.

Familie van der Have
26-4-2015

Villa Pelangi is tussen 5 andere villas zeer rustig gelegen aan het eind van een doodlopend weggetje.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Paradijs op aarde

Bernie van Hooij
19-4-2015

Alweer de 5 de keer in deze geweldige villa op Bali. Zelfs na 5 keer daar te verblijven raak je niet uitgekeken op deze plek en villa op Bali. Deze keer geweest met vrienden die er voor de eerste keer waren en die waren net ze onder de indruk als wij de eerste keren. Ook zijn er in de buurt van allerlei leuke dingen te bekijken en te doen zoals Dolfijnen te spotten, Raften, watervallen, tempels enz enz. Ook het personeel is geweldig, June en Ayu kunnen zeer lekker koken en doen ook de was voor je, zodat je eigenlijk niets hoeft te doen. Conclusie, voor mij komt er zeker een zesde keer.

Gereisd Met vrienden in april 2015

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pelangi in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pelangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.