Villa Pelangi

227 reviews over Villa Pelangi

• 2017
    10Dieuwertje10-02-2017

Droomvakantie!

De villa was helemaal op en top en het personeel heeft ons flink in de watten gelegd! Het was gewoon helemaal geweldig, een echte aanrader!

Met jonge kinderen

• 9Gradje08-02-2017

Een droomvakantie, met kinderen en kleinkinderen

Prachtige villa, met lief , vriendelijk en behulpzaam personeel. En een geweldig zwembad.

• 10Chiel08-02-2017

Een onvergetelijke ervaring!

Ik kan eigenlijk alleen maar positive dingen bedenken, voor dat je op vakantie gaat maak je voor je zelf een voorstelling van hoe het gaat zijn maar in werkelijkheid was het nog allemaal veel mooier, leuker en beter dan in mijn verbeelding. De Villa is perfect, alles heeft een hoogwaardige kwaliteit en is tot in de puntjes verzorgt, het zwembad is heerlijk, de bedden zijn super het personeel is helemaal geweldig, zowel de damens in de huishouding die er echt een genot van weten te maken om te verblijven in de Villa als wel de tuin man, de bewaking en niet te vergeten de Helpdesk die echt alles uitstekend heeft geregeld met betrekking tot de uitstapjes en alles wat daar bij komt kijken. Wanneer je een uitstapje via hem regeld ben je er van verzekerd dat je een onvergetelijke dag beleefd. De Villa bevind zich in het noorden van Bali, iets minder toeristisch maar echt heel erg mooi en er is meer dan genoeg te doen, te zien en te beleven.

Met jonge kinderen

• 9Niels Pijnappels04-02-2017

Super mooie villa met alles erop en eraan.

Deze villa overtrof onze toch al hoge verwachtingen die we erover hadden. We hebben er echt geweldige weken gehad en de kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Alles is erg netjes en personeel dat er is is echt super vriendelijk en houden alles netjes en maken de lekkerste maaltijden.

• 9Lilian05-01-2017

Geweldig fantastisch en onvergetelijke vakantie!

Het is zoals op de fotos echt een paleis. Het personeel echt geweldig Juni en ayoux zijn 2 schatten die alles voor je doen en geweldig met de kindjes. Alles schoon,netjes,lekker eten,elke dag zwembad schoongemaakt door de tuinman alles bijgewerkt. Voor de kids campingbedjes alleen geen matrasjes erin dus neem die wel mee of tip voor willy . Zeker aanrader en we komen zeker weten terug met de hele familie!!!!

• 10Ingrid Pijnappels04-01-2017

sprookje dat tot leven kwam in villa pelangi

de accomodatie was goed personeel was goed

alles komt overeen met het filmpje zelfs nog mooier

toelichting voor kind vriendelijk is dat wij met twee kindjes van 2 en 3 waren rond het huis is een terras wat vrij hoog ligt ten opzichte van de tuin

• Oude reviews

10familie de vos21-09-2016

het was een super vakantie

alles was perfect in orde, prachtige villa en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. en vooral ook lekker eten.

• 10Barbara10-09-2016

Heerlijk

Een fantastisch mooie villa direct gelegen aan het strand. Ruim opgezet, mooi ingericht en een heerlijke tuin met een fantastisch (groot) zwembad. Het personeel van de villa is werkelijk top. De tuinman komt elke dag, waardoor het er echt prachtig is, de bewaking maakt dat je je 's nachts echt veilig voelt en de dames in huis maken je vakantie tot een waar sprookje. De heerlijkste maaltijden worden op tafel getoverd. Uitstapjes en taxiritjes zijn in een oogwenk door de helpdesk geregeld. Wij waren hier voor de tweede keer deze zomer en ik hoop zeker nog een keer te gaan. Wat een fijne plek is dit!

Met oudere kinderen

• 9Mark Klijn29-06-2016

Super vakantie in Villa Pelangi. Helemaal Top!

De verwachtingen waren hoog, en de uitkomst was nog hoger. Prachtige villa, super locatie, lieve warme mensen. Echt alles perfect.

• 10Mr G.Smit09-05-2016

Nog mooier dan de getoonde foto's

De service was uitstekend. Mijn kinderen wilden niet meer buitenhuis eten, omdat het eten in de villa lekkerder was. Een teleurstelling op Bali was dat er nauwelijks wijn te koop was. De aanleg van een kleine voorraad wijn voor verkoop aan gasten zou fijn zijn. Na alle Bintang zou een goed witte wijn heerlijk zijn geweest. We waren in de villa met 3 generaties ( 20 - 85 jaar)

Met oudere kinderen

35 tips over Villa Pelangi

• Martin en Marian, 15-06-2014

Maak een wandeling door de rijstvelden met Putu en ga daarna bij hem thuis lunchen. Zijn lieve vrouw Ria maakt de lekkerste sate van Bali!!!!!

• Heeroma, 12-05-2014

Met de boot voor de villa dolfijnen kijken, was geweldig, we waren de enige op zee samen met de dolfijnen! Wat een geweldige ervaring.

• Vriendengroep(8 personen) uit Franeker, 04-01-2014

Wij hebben scooters gehoord voor een week en zo hebben we zelf de omgeving verkend en hebben prachtige tochten door de kleine dorpjes en sawa's gemaakt.

1 vraag over Villa Pelangi

• Hedwig Baakman, 06-02-2012

Kosten levensonderhoud

Kan iemand mij een richtlijn geven wat betreft de prijzen voor de dagelijkse boodschappen?Bv wat kost een flesje bier en de normale standaard dingen?Alvast bedankt!

Mike, 07-02-2012

Hallo Hedwig als je personeel hebt in de villa ga je samen met 1 van hun naar de markt of avond markt ( Pasar of pasar malam) om dingen te kopen zij kunnen net iets beter afdingen dan ons en weten precies wat je nodig bent. En dan kun je zelf kiezen wat je wilt hebben en weet ook gelijk de prijs. Maar het is goedkoper op de markt boodschappen te doen dan in de winkel en je hebt meer keus en vers voedsel. En een andere optie is op de pasarmalam even te eten voor weinig een lekkere sate/ ajam of babi of kambing. Ik verheug me nu al weer op eind maart om deze dingen te eten.De kosten voor vers fruit kunnen uiteen lopen doordat er voor verschillende soorten niet het seizoen is maar wat er is en het is in het seizoen is goedkoop.Maar dat zie je zelf wel als je er bent. groetjes Mike

Hedwig, 07-02-2012

Beste Mike, Bedankt voor je reactie.Wij zijn van plan om een villa te huren,inclusief personeel.Voor de boodschappen moeten we zelf zorgen vandaar mijn vraag over de kosten van het levensonderhoud. Groetjes Hedwig

nwesseling, 11-07-2015

Vergis je niet de mensen zijn goud eerlijk ze hebben zelf niet veel maar belazeren doen ze je niet en de beveiliger is een vriend voor het leven geworden sociaal ingesteld, ook uit eten in de weekeinden was goed te betalen

Mike, 06-02-2012

Hallo Hedwig De gewone dingen zijn niet zo duur bv een flesje bier in Cirkle K ( klein supermarktje overal te vinden en 24 uur per dag open) kost bv 14000 rupiah iets meer dan 1 euro.Op het strand betaal je ongeveer 20000 tot 30000 per flesje en dat ligt eraan waar je bent.Nusa Dua is duurder dan Sanur maar dat kan overal verschillen.In bars en restaurants betaal je er meer voor. Ik zou niet weten wat je verder zou willen kopen maar er zijn ook grote supermarkten zoals Carefour daar kun je bijna alles kopen op voedsel gebied. De restaurants zijn goed en niet duur maar ook daar zit verschil in waar je heen gaat. Als je meer specifiek wilt weten schrijf nog even een berichtje hier en er zijn vrienden van mij hier bij zoover die je ook nog info kunnen geven. zelf ga ik ook nog even verder zoeken. vr groet Mike

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats