Villa

175 reviews over Villa Pelangi in het Nederlands

Vakantie op Bali was fantastisch

Marianne
15-2-2017

Ik zag op tegen de lange reis naar Bali, maar ik zou het zo weer doen zo ontzettend mooi dat het daar is, en hoe mooi Villa Pelangi is, ook helemaal geweldig en super lief personeel wat daar werkt. Voor de kids was het echt een super villa, lekker zwemmen en de vrijheid om buiten rond te rennen, waardoor je als mama zijnde ook echt vakantie hebt :-)

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Droomvakantie!

Dieuwertje
10-2-2017

De villa was helemaal op en top en het personeel heeft ons flink in de watten gelegd! Het was gewoon helemaal geweldig, een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Een droomvakantie, met kinderen en kleinkinderen

Gradje
8-2-2017

Prachtige villa, met lief , vriendelijk en behulpzaam personeel. En een geweldig zwembad.

Een onvergetelijke ervaring!

Chiel
8-2-2017

Ik kan eigenlijk alleen maar positive dingen bedenken, voor dat je op vakantie gaat maak je voor je zelf een voorstelling van hoe het gaat zijn maar in werkelijkheid was het nog allemaal veel mooier, leuker en beter dan in mijn verbeelding. De Villa is perfect, alles heeft een hoogwaardige kwaliteit en is tot in de puntjes verzorgt, het zwembad is heerlijk, de bedden zijn super het personeel is helemaal geweldig, zowel de damens in de huishouding die er echt een genot van weten te maken om te verblijven in de Villa als wel de tuin man, de bewaking en niet te vergeten de Helpdesk die echt alles uitstekend heeft geregeld met betrekking tot de uitstapjes en alles wat daar bij komt kijken. Wanneer je een uitstapje via hem regeld ben je er van verzekerd dat je een onvergetelijke dag beleefd. De Villa bevind zich in het noorden van Bali, iets minder toeristisch maar echt heel erg mooi en er is meer dan genoeg te doen, te zien en te beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Super mooie villa met alles erop en eraan.

Niels Pijnappels
4-2-2017

Deze villa overtrof onze toch al hoge verwachtingen die we erover hadden. We hebben er echt geweldige weken gehad en de kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Alles is erg netjes en personeel dat er is is echt super vriendelijk en houden alles netjes en maken de lekkerste maaltijden.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig fantastisch en onvergetelijke vakantie!

Lilian
5-1-2017

Het is zoals op de fotos echt een paleis. Het personeel echt geweldig Juni en ayoux zijn 2 schatten die alles voor je doen en geweldig met de kindjes. Alles schoon,netjes,lekker eten,elke dag zwembad schoongemaakt door de tuinman alles bijgewerkt. Voor de kids campingbedjes alleen geen matrasjes erin dus neem die wel mee of tip voor willy . Zeker aanrader en we komen zeker weten terug met de hele familie!!!!

Gereisd Met vrienden in december 2016

sprookje dat tot leven kwam in villa pelangi

Ingrid Pijnappels
4-1-2017

de accomodatie was goed personeel was goed

alles komt overeen met het filmpje zelfs nog mooier

toelichting voor kind vriendelijk is dat wij met twee kindjes van 2 en 3 waren rond het huis is een terras wat vrij hoog ligt ten opzichte van de tuin

Gereisd Met vrienden in december 2016

het was een super vakantie

familie de vos
21-9-2016

alles was perfect in orde, prachtige villa en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. en vooral ook lekker eten.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

Barbara
10-9-2016

Een fantastisch mooie villa direct gelegen aan het strand. Ruim opgezet, mooi ingericht en een heerlijke tuin met een fantastisch (groot) zwembad. Het personeel van de villa is werkelijk top. De tuinman komt elke dag, waardoor het er echt prachtig is, de bewaking maakt dat je je 's nachts echt veilig voelt en de dames in huis maken je vakantie tot een waar sprookje. De heerlijkste maaltijden worden op tafel getoverd. Uitstapjes en taxiritjes zijn in een oogwenk door de helpdesk geregeld. Wij waren hier voor de tweede keer deze zomer en ik hoop zeker nog een keer te gaan. Wat een fijne plek is dit!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Super vakantie in Villa Pelangi. Helemaal Top!

Mark Klijn
29-6-2016

De verwachtingen waren hoog, en de uitkomst was nog hoger. Prachtige villa, super locatie, lieve warme mensen. Echt alles perfect.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pelangi in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pelangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.