Villa Pelangi

Meer villainfo

227 reviews over Villa Pelangi

• 10Sandra23-04-2019

Fantastisch!

We hebben het geweldig gehad op Bali. Wat een bijzondere bestemming met hele lieve mensen. De villa was fantastisch. Luxe, Prachtige locatie, goed onderhouden tuin, schoon en heel veel ruimte. Super verwend door Ayu en Rana. De tuinman en beveiliger allemaal hardwerkende lieve mensen. Putu kwam keurig langs, aardige man. Spreekt goed Engels en heeft ons geholpen met vervoer, reserveren van secret garden en dolfijnen spotten.

• 2018
    9Marian26-10-2018

Geweldig!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! De villa is geweldig. Het personeel staat de hele dag voor je klaar, super lief en gezellig. En lekker koken kunnen ze!!!! Bali is erg mooi, we hebben veel gezien, o.a. de rijstvelden van Jatiluwih, de Sekumpul watervallen en de nodige tempels. Ook hebben we de dolfijnen gezien en hebben we gesnorkeld, prachtig! Bali en Villa Pelangi, ik raad het iedereen aan!

• 9Helma22-10-2018

Fantastisch en onvergetelijk :)

We waren met een vriendengroep van 10 personen en hebben een fantastische tijd gehad. Wil je relaxen, veel zien en ook nog in de watten worden gelegd dan moet je hier zijn.

• 10Marion12-10-2018

Superrr... Bali moet je gezien hebben.

Deze villa is een echte aanrader!! Zeker als je met vrienden gaat. Ontzettend lief en zorgzaam personeel, heerlijk gegeten!! Men belt de manager, geeft aan welke activiteit je de volgende dag wilt doen, en het wordt geregeld. Prachtig zwembad en tuin. Zou niet zelf gaan autorijden, regel een taxi voor je activiteit en je krijgt er een chauffeur bij die je ontzettend veel over Bali kan vertellen en laten zien.

• 10Joey & Marlinde01-10-2018

Perfect

Prachtige Villa in een mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Geweldige vakantie gehad!

• 10John&Sonja29-09-2018

Geweldig!

Wij hebben deze villa al meerdere malen bezocht,het blijft een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen en te genieten van de geweldige kookkunsten van June en Ayoux. Het noorden van bali heeft genoeg te bieden voor een onvergetelijke vakantie! We zullen zeker nog vaker naar villa pelangi afreizen.

• 10Monique en john vis28-09-2018

Fantastisch ! Wij gaan zeker weer

Dat het een fantastische villa is , mooi gelegen , heerlijk rustig , liefe mensen die je goed verzorgen . Een goed onderhouden villa . Echt top 👍🏻

• 10G vd Giessen.22-09-2018

Fantastisch vakantie gehad.

Super mooi gelegen.mooie villa alles heel netjes. Personeel super aardig . De meiden kunnen koken daar kan één resterrant niet aan tippen. Echt een aanrader.!!!

• 10Fam. Kost01-08-2018

Heerlijk!

Wat een heerlijke omgeving en wat een lieve mensen. Het mooiste was de zeeschildpad die eieren kwam leggen voor de villa. Een vakantie om heerlijk tot rust te komen. We hebben alweer geboekt!:))

• 9Arnold Groenendal14-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

Fantastische locatie en een ruim opgezette villa. Gastvrij ontvangst en heerlijk eten!

35 tips over Villa Pelangi

• Martin en Marian, 15-06-2014

Maak een wandeling door de rijstvelden met Putu en ga daarna bij hem thuis lunchen. Zijn lieve vrouw Ria maakt de lekkerste sate van Bali!!!!!

• Heeroma, 12-05-2014

Met de boot voor de villa dolfijnen kijken, was geweldig, we waren de enige op zee samen met de dolfijnen! Wat een geweldige ervaring.

• Vriendengroep(8 personen) uit Franeker, 04-01-2014

Wij hebben scooters gehoord voor een week en zo hebben we zelf de omgeving verkend en hebben prachtige tochten door de kleine dorpjes en sawa's gemaakt.

1 vraag over Villa Pelangi

• Hedwig Baakman, 06-02-2012

Kosten levensonderhoud

Kan iemand mij een richtlijn geven wat betreft de prijzen voor de dagelijkse boodschappen?Bv wat kost een flesje bier en de normale standaard dingen?Alvast bedankt!

Mike, 07-02-2012

Hallo Hedwig als je personeel hebt in de villa ga je samen met 1 van hun naar de markt of avond markt ( Pasar of pasar malam) om dingen te kopen zij kunnen net iets beter afdingen dan ons en weten precies wat je nodig bent. En dan kun je zelf kiezen wat je wilt hebben en weet ook gelijk de prijs. Maar het is goedkoper op de markt boodschappen te doen dan in de winkel en je hebt meer keus en vers voedsel. En een andere optie is op de pasarmalam even te eten voor weinig een lekkere sate/ ajam of babi of kambing. Ik verheug me nu al weer op eind maart om deze dingen te eten.De kosten voor vers fruit kunnen uiteen lopen doordat er voor verschillende soorten niet het seizoen is maar wat er is en het is in het seizoen is goedkoop.Maar dat zie je zelf wel als je er bent. groetjes Mike

Hedwig, 07-02-2012

Beste Mike, Bedankt voor je reactie.Wij zijn van plan om een villa te huren,inclusief personeel.Voor de boodschappen moeten we zelf zorgen vandaar mijn vraag over de kosten van het levensonderhoud. Groetjes Hedwig

nwesseling, 11-07-2015

Vergis je niet de mensen zijn goud eerlijk ze hebben zelf niet veel maar belazeren doen ze je niet en de beveiliger is een vriend voor het leven geworden sociaal ingesteld, ook uit eten in de weekeinden was goed te betalen

Mike, 06-02-2012

Hallo Hedwig De gewone dingen zijn niet zo duur bv een flesje bier in Cirkle K ( klein supermarktje overal te vinden en 24 uur per dag open) kost bv 14000 rupiah iets meer dan 1 euro.Op het strand betaal je ongeveer 20000 tot 30000 per flesje en dat ligt eraan waar je bent.Nusa Dua is duurder dan Sanur maar dat kan overal verschillen.In bars en restaurants betaal je er meer voor. Ik zou niet weten wat je verder zou willen kopen maar er zijn ook grote supermarkten zoals Carefour daar kun je bijna alles kopen op voedsel gebied. De restaurants zijn goed en niet duur maar ook daar zit verschil in waar je heen gaat. Als je meer specifiek wilt weten schrijf nog even een berichtje hier en er zijn vrienden van mij hier bij zoover die je ook nog info kunnen geven. zelf ga ik ook nog even verder zoeken. vr groet Mike

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats