Villa Pelangi

Meer villainfo

227 reviews over Villa Pelangi

• 2018
    8Fam Michel02-03-2018

Schitterende villa met behulpzaam personeel

Schitterende villa gelegen in de buurt van Lovina. Erg geschikt om met de hele familie te verblijven. Mooi privé zwembad dat iedere dag netjes door de tuinman onderhouden wordt. Twee dames die alles schoonhouden en nette maaltijden verzorgen voor de gehele familie. Echt een aanrader om te verblijven op Bali.

• 2017
    10Mieke20-08-2017

Fantastisch wat een luxe.

Super villa in een fantastische omgeving.Trapje af en je staat op het strand fantastische zonsondergang. Geweldig zwembad die elke dag schoon gemaakt wordt...wat een genot om daar de hele dag van te genieten. Geweldige Sawa's voor de Villa. Mooi om alles eens van dichtbij te bekijken. Een vakantie om nooit te vergeten hier is het echt.....niets moet alles kan. Uitstekend zorgzaam en op de achtergrond aanwezig personeel die je alles uit handen nemen zodat je ook echt vakantie hebt. Niet koken, niet wassen, niet schoonmaken, alles wordt gedaan. Een tuin die er uit ziet als een sprookje die uitstekend onderhouden wordt door de tuinman die er echt de hele dag mee aan het werk is. Chauffeurs die je naar de mooiste plekjes brengen. Wat een luxe allemaal. 2 Ceremonies meegemaakt..een baby ceremonie van Inu en een tempel viering van June. Fantastisch om hier voor uitgenodigd te worden en van zo dichtbij mee te maken. Krijg je een uitnodiging ga er dan zeker naar toe is echt fantastisch.

• 10Dieuwertje10-02-2017

Droomvakantie!

De villa was helemaal op en top en het personeel heeft ons flink in de watten gelegd! Het was gewoon helemaal geweldig, een echte aanrader!

• 10Chiel08-02-2017

Een onvergetelijke ervaring!

Ik kan eigenlijk alleen maar positive dingen bedenken, voor dat je op vakantie gaat maak je voor je zelf een voorstelling van hoe het gaat zijn maar in werkelijkheid was het nog allemaal veel mooier, leuker en beter dan in mijn verbeelding. De Villa is perfect, alles heeft een hoogwaardige kwaliteit en is tot in de puntjes verzorgt, het zwembad is heerlijk, de bedden zijn super het personeel is helemaal geweldig, zowel de damens in de huishouding die er echt een genot van weten te maken om te verblijven in de Villa als wel de tuin man, de bewaking en niet te vergeten de Helpdesk die echt alles uitstekend heeft geregeld met betrekking tot de uitstapjes en alles wat daar bij komt kijken. Wanneer je een uitstapje via hem regeld ben je er van verzekerd dat je een onvergetelijke dag beleefd. De Villa bevind zich in het noorden van Bali, iets minder toeristisch maar echt heel erg mooi en er is meer dan genoeg te doen, te zien en te beleven.

• Oude reviews

10Cindy Bij de Vaate04-11-2015

Waanzinnig mooi huis!

Villa Pelangi is een bijzonder mooie, ruime villa met uitzicht op zee aan de ene kant en uitzicht op bergen en rijstvelden aan de andere kant. Wij hebben met ons gezin dat bestaat uit 2 volwassenen en 3 kleine kinderen (dochter van 5 en tweeling van 2,5) een hele mooie rondreis gemaakt op Bali waarbij wij een week verbleven in Villa Pelangi waar wij het erg lekker hebben gehad. De ruime opzet, de prachtige villa en het ruime zwembad, hebben bijgedragen aan een hele relaxte week.

• 1031-07-2015

een paradijs!

Villa Pelangi is een fantastische plek om een zorgeloze en ontspannen vakantie door te brengen. Het uitzicht op de zee, de prachtige tuin, het heerlijke zwembad en het gastvrije personeel maken deze villa tot één van onze favoriete bestemmingen. We waren hier al eerder en we komen hier zeker nog eens terug!

• 9Reny Bijsterbosch08-09-2014

Geweldig!

Een prachtige villa. Alle kamers zijn mooi en erg schoon. Het zwembad en de tuin is prachtig. Wij verbleven er met 5 volwassen en 4 kinderen. Door het personeel zijn we echt verwend. Altijd vriendelijk en ze regelden alles voor ons. Ze koken trouwens heerlijk. Ook het vervoer is goed geregeld, je kunt overal snel naartoe. Je voelt je er veilig en de bewaking zorgt daar nog eens extra voor. In deze prachtige villa voel je je echt thuis!

• 9Jose en Theo Manders17-04-2014

Een onvergetelijk 40 jarig huwelijk op Bali

Vanuit Singapore vertrokken we op 29 maart (onze trouwdag) met het hele gezin (kindere en kleinkinderen) naar Bali om ons 40 jarig huwelijk te vieren. Bij aankomst overtrof de villa en ontvangst onze verwachtingen. Wat een prachtige ligging, de rijstvelden en bananenplantages aan de voorzijde en de zee aan de achterzijde van het huis. We werden hartelijk ontvangen door de staf met een feestmaaltijd. Meteen genieten van de Balinese kookkunst van Ayu en June. Alles is pefect verzorgd door de staf, de mooie tuin door Putu, de veiligheid door Kadek en het vervoer van Putu is optimaal. We hebben een week lang genoten van dit stukje paradijs op aarde. Ondanks de lange, maar wel schitterende, transfer van het vliegveld naar Lovina is dit een stukje Bali waar je moet zijn geweest. Alles is perfect geregeld, ook door de eigenaar. Vanaf het moment van de boeking ben je een welkome gast op Villa Pelangi. Een absolute aanrader. Voor ons een onvergetelijk 40 jarig huwelijk! Jose en Theo Manders

• 10Familie Duijm25-07-2012

Een onvergetelijke week in luxe!

We hebben 1 week doorgebracht bij Villa Pelangi. Deze villa is aan het zwarte zandstrand van Noord Bali gelegen, ongeveer 8 km van Lovina. Een werkelijk schitterende villa met 4 ruime slaapkamers, een grote woonkamer, keuken, meerdere badkamers en een heerlijke tuin met zwembad. De staf bestaat uit 2 dames welke de schoonmaak en het eten verzorgden, een tuinman welke zijn taken zeer serieus nam met als gevolg een perfect onderhouden tuin en schoon zwembad, een vriendelijke en zorgzame nachtwaker alsmede een zeer ervaren, humorvolle chauffeur. Het eten was perfect en de staf spreekt goed Engels. De week vloog voorbij. Lekker luieren bij het zwembad en meerdere dagtrips met de chauffeur. Zelfs de stafleden van andere villa's zeiden spontaan dat ook bij hun villa Pelangi zeer hoog in het vaandel stond! Tenslotte, het email contact met de eigenaar verliep ook uitermate vloeiend en prettig. Kortom, een verblijf bij villa Pelangi zal je een onvergetelijke ervaring opleveren!

• 10Fam. Nijenhuis24-07-2012

Droomvakantie

Na 2 weken in Villa Pelangi zijn we weer in Nederland, onze tijd daar is onvergetelijk. De villa is prachtig, de ligging fantastisch en het is allemaal nog mooier dan wat we op de website hebben kunnen zien. Wat echter de meeste indruk op ons heeft gemaakt is de toewijding en de liefde van het personeel. Op onze vele reizen over de wereld hebben we zoiets nog nooit hebben meegemaakt!
    June, Ayu, Sani, K'dek, Putu de tuinman en ook Ketut de chauffeur hebben zich volledig ingezet om onze vakantie onvergetelijk te maken. Geweldig eten en verzorging, onze kinderen en kleinkinderen (en ook wij) hebben menig traantje gelaten toen we de villa verlieten. Nogmaals hartelijk dank aan die geweldige mensen daar!

35 tips over Villa Pelangi

• Martin en Marian, 15-06-2014

Maak een wandeling door de rijstvelden met Putu en ga daarna bij hem thuis lunchen. Zijn lieve vrouw Ria maakt de lekkerste sate van Bali!!!!!

• Heeroma, 12-05-2014

Met de boot voor de villa dolfijnen kijken, was geweldig, we waren de enige op zee samen met de dolfijnen! Wat een geweldige ervaring.

• Vriendengroep(8 personen) uit Franeker, 04-01-2014

Wij hebben scooters gehoord voor een week en zo hebben we zelf de omgeving verkend en hebben prachtige tochten door de kleine dorpjes en sawa's gemaakt.

1 vraag over Villa Pelangi

• Hedwig Baakman, 06-02-2012

Kosten levensonderhoud

Kan iemand mij een richtlijn geven wat betreft de prijzen voor de dagelijkse boodschappen?Bv wat kost een flesje bier en de normale standaard dingen?Alvast bedankt!

Mike, 07-02-2012

Hallo Hedwig als je personeel hebt in de villa ga je samen met 1 van hun naar de markt of avond markt ( Pasar of pasar malam) om dingen te kopen zij kunnen net iets beter afdingen dan ons en weten precies wat je nodig bent. En dan kun je zelf kiezen wat je wilt hebben en weet ook gelijk de prijs. Maar het is goedkoper op de markt boodschappen te doen dan in de winkel en je hebt meer keus en vers voedsel. En een andere optie is op de pasarmalam even te eten voor weinig een lekkere sate/ ajam of babi of kambing. Ik verheug me nu al weer op eind maart om deze dingen te eten.De kosten voor vers fruit kunnen uiteen lopen doordat er voor verschillende soorten niet het seizoen is maar wat er is en het is in het seizoen is goedkoop.Maar dat zie je zelf wel als je er bent. groetjes Mike

Hedwig, 07-02-2012

Beste Mike, Bedankt voor je reactie.Wij zijn van plan om een villa te huren,inclusief personeel.Voor de boodschappen moeten we zelf zorgen vandaar mijn vraag over de kosten van het levensonderhoud. Groetjes Hedwig

nwesseling, 11-07-2015

Vergis je niet de mensen zijn goud eerlijk ze hebben zelf niet veel maar belazeren doen ze je niet en de beveiliger is een vriend voor het leven geworden sociaal ingesteld, ook uit eten in de weekeinden was goed te betalen

Mike, 06-02-2012

Hallo Hedwig De gewone dingen zijn niet zo duur bv een flesje bier in Cirkle K ( klein supermarktje overal te vinden en 24 uur per dag open) kost bv 14000 rupiah iets meer dan 1 euro.Op het strand betaal je ongeveer 20000 tot 30000 per flesje en dat ligt eraan waar je bent.Nusa Dua is duurder dan Sanur maar dat kan overal verschillen.In bars en restaurants betaal je er meer voor. Ik zou niet weten wat je verder zou willen kopen maar er zijn ook grote supermarkten zoals Carefour daar kun je bijna alles kopen op voedsel gebied. De restaurants zijn goed en niet duur maar ook daar zit verschil in waar je heen gaat. Als je meer specifiek wilt weten schrijf nog even een berichtje hier en er zijn vrienden van mij hier bij zoover die je ook nog info kunnen geven. zelf ga ik ook nog even verder zoeken. vr groet Mike

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats