Villa

28 reviews over Villa Pelangi in het Nederlands

Super

Kees & Emmy
4-7-2017

Wij met onze dochter en schoonzoon hebben na keurig te zijn opgehaald door Maddi die er een mooie route van maakte een mooie en fijne vakantie in Villa Pelangi gehad. Er stond ons een lekkere maaltijd te wachten nadat we aankwamen en de resterende tijd die we in de villa hebben doorgebracht zijn we bijzonder goed verzorgd door June en Ayu, ook de tuinman en de security waren prima fijne mensen. Putu heeft zeer correct onze excursie wensen verzorgd en ook de chauffeurs Maddi en Ketut prima gegaan. Zoals je misschien ziet, we hebben genoten en zullen jullie Villa zeker aanbevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2017

Heerlijk

Barbara
10-9-2016

Een fantastisch mooie villa direct gelegen aan het strand. Ruim opgezet, mooi ingericht en een heerlijke tuin met een fantastisch (groot) zwembad. Het personeel van de villa is werkelijk top. De tuinman komt elke dag, waardoor het er echt prachtig is, de bewaking maakt dat je je 's nachts echt veilig voelt en de dames in huis maken je vakantie tot een waar sprookje. De heerlijkste maaltijden worden op tafel getoverd. Uitstapjes en taxiritjes zijn in een oogwenk door de helpdesk geregeld. Wij waren hier voor de tweede keer deze zomer en ik hoop zeker nog een keer te gaan. Wat een fijne plek is dit!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nog mooier dan de getoonde foto's

Mr G.Smit
9-5-2016

De service was uitstekend. Mijn kinderen wilden niet meer buitenhuis eten, omdat het eten in de villa lekkerder was. Een teleurstelling op Bali was dat er nauwelijks wijn te koop was. De aanleg van een kleine voorraad wijn voor verkoop aan gasten zou fijn zijn. Na alle Bintang zou een goed witte wijn heerlijk zijn geweest. We waren in de villa met 3 generaties ( 20 - 85 jaar)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Droomvilla

Fam Klein
30-5-2015

We zijn weer terug in Nederland na een fantastische vakantie. Het verblijf in villa Pelangi was onbeschrijfelijk. Wat een prachtige plek en wat een prachtige villa. Het was allemaal nog mooier dan we op internet hadden gezien. De twee meiden zijn erg lief en gezellig, ze waren zeer behulpzaam en hebben lekker voor ons gekookt. We hebben gesnorkeld bij Melangan eiland en hebben dolfijnen gespot. Verder heerlijk genoten van de villa. Een aanrader voor iedereen. Krijg je zeker geen spijt van.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie villa in zeer relaxte omgeving.

Familie van der Have
26-4-2015

Villa Pelangi is tussen 5 andere villas zeer rustig gelegen aan het eind van een doodlopend weggetje.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Fantastisch huis !!

C. Westerhout
18-8-2014

Wij zijn van 13 t/m 23 juli in villa Pelangi geweest met 2 gezinnen (10 personen)
Als je de villa binnenkomt is er meteen een zee van rust en ruimte en alles is even schoon en gezellig. Wij voelden ons meteen thuis!!! Mede door de geweldige zorgen van June en Ayu hebben wij een fantastische vakantie gehad. Niets was hen te veel, alles was schoon, alle boodschappen werden gehaald, er werd heerlijk voor ons gekookt en als wij een uitstapje wilde maken, werd ook dat meteen voor ons geregeld en dit alles met oprechte Balinese vriendelijkheid . Ook was het zwembad met uitzicht op zee en de zitjes er omheen, heerlijk om te relaxen, hier zullen we thuis nog vaak aan terugdenken, met in ons achterhoofd de hoop om hier zeker een keer terug te komen.
Een aandachtspuntje: het zwembad was helemaal geweldig en zag er schoon uit, toch denk ik dat er te weinig ontsmettingsmiddel in zit omdat een aantal van ons oorontsteking op heeft gelopen en dit schijnt vaker voor te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Fantastische plek die wij zo weer zouden doen

Frans Verhoeven
18-8-2014

Mooie ligging, rustig, maar toch met 5 minuten op de brommer of 20 min lopen in een leuk stadje. Lekker struinen langs de zee, direct grenzend aan de villa. Met de chauffeur gemakkelijk uitstapjes te maken, en er wordt erg lekker voor je gekookt.

Prachtige villa

Fam. Boon-Penning
31-7-2014

Wij hebben een fantastische tijd gehad in de villa. De villa, de inrichting, de tuin, het zwembad alles was even mooi. De staf doet alles om het je naar de zin te maken. We hebben genoten!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

heerlijke lokatie aan het strand

jbukkens
7-9-2013

5 heerlijke dagen met mijn man en kinderen van 10 en 14 jaar gehad in villa Pelangi. Al het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. en de accomodatie is zeer schoon. We gaan hier zeker een keer naar toe terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pelangi in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pelangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.