Villa Pelangi

Meer villainfo

227 reviews over Villa Pelangi

• 2017
    10Petra kleijn02-09-2017

Het was in een woord "geweldig"

Het eten was erg goed, heel gastvrij, heel behulpzaam. Prachtige villa, Mooi zwembad, mooie tuin. Goede ruime slaapkamers, goede bedden. Kortom alles goed

• Oude reviews

9Petra02-10-2015

Heerlijke plek

Een fantastische plek, goede villa, prachtige tuin en prettig personeel. We hebben heerlijk gegeten, de kok kan super koken. Meest fijne is nog dat je in een gedeelte van Bali zit wat niet toeristisch is.

• 10Dave Albers11-09-2015

In een woord "Fantastisch"!

Ons verblijf in villa Pelangi was een tijd om nooit te vergeten. Alle facetten waren werkelijk aanwezig om je als koning en koningin te laten voelen. Je wordt op het vliegveld opgehaald als je dit hebt aangegeven. Eenmaal in de villa werden wij ontvangen door June en Ayoux, die ons super hebben verzorgd. Zij verzorgen het eten, drinken, verschonen je bed en zorgen dat alles naar wens is. Je kunt werkelijk met alles bij hen terecht. Verder zorgt tuinman Komang voor een prachtige tuin aan het strand en security Kadek voor de wacht ('s nachts). De villa ligt dicht bij Lovina en vanuit de villa kun je makkelijk een taxi laten komen en het hele eiland verkennen voor een goedkope prijs. In de villa is een lijst met aanraders beschikbaar van activiteiten/ bezichtigingen, erg handig! Je kunt o.a. dolfijnen spotten waarbij je met een bootje wordt opgehaald bij de villa. Ook snorkelen bij Menjangan en bergbeklimmen bij Mount Batur vonden wij erg leuk! Kortom een echte aanrader!

• 10muijs19-02-2013

super mooi villa

wij zijn nu voor de 3 keer naar de villa geweest super mooie villa met staff wat niets te veel is ook niet bij ziekte uitzicht super

• 8Gabriëlle16-01-2013

Great place for a maximum holiday experience

The villa shown in the pictures are exactly the same in real life. The villa and swimming pool are kept well maintained. The garden is beautiful and the opposite of boring. The villa is lying secluded from all the commotion outside and is lying between the rice fields, with a panoramic view of the ocean. Every now and then a herder with his ducks (or an annoying salesman) is passing by the villa. The gazebo in the garden is a perfect place to take a nap or to catch up with some reading.

The staff is very friendly and are making every effort to let you feel comfortable. Our compliments to them. If you're looking for some instant entertainment within walking distance like restaurants,warungs, bars etc. near the villa, you're looking at the wrong place. In this case you could arrange via the staff a driver to pick/drop you off at Lovina or rent a scooter or bicycle. Tip: Make a stop at the supermarket for your snacks, coffee and drinks.

• 9G. van den Berg10-10-2011

Geweldige plek

Hier kun je heerlijk tot rust komen. De ligging is prachtig, het huis groot en goed ingerocht. De villa ligt in een rij van een aantal soortgelijke huizen. Het uitzicht is geweldig, volop zicht op zee.

• 9Marjan01-04-2011

Paradijsje

Een unieke, fantastische villa die van alle gemakken is voorzien. Mooie ligging aan zee, uitstekende verzorging, zeer schoon. Leuke uitstapjes in de omgeving te maken, vriendelijke mensen. Niet zo druk en toeristisch als bij Kuta en Sanur. Kortom, een plek om vaker naar toe te gaan. Het enige minpuntje wat te bedenken is, is de reistijd.

• 10G. van den Berg30-06-2010

fantastische plek

een geweldige plek op Bali. Zeer prettig personeel, koken uitstekend. Het huis ligt schitterend, op voldoende afstand van andere en de doorgaande weg vanaf Lovina. De tuin is erg mmoi, evenals het zwembad. Alles is perfect in orde, behalve het zitcomfort van het bankstel en de set op het terras. Gelukkig wordt dit goed gemaakt door de bale benong. Echt een aanrader1

• 9Rianne Postema06-09-2009

Fantastische plek, we komen er zeker nog een keer

We zijn afgelopen zomer met familie en vrienden naar de villa geweest, het was de eerste keer dat we een villa hebben gehuurd, en de villa zelf is nog mooier dan op de foto's. De omgeving is prachtig, het personeel is superaardig en ze zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt. Het eten was heerlijk, alles werd voor je bereid. Vanuit de villa hebben we verschillende uitstapjes gemaakt naar de grote steden in het zuiden en in de omgeving van Lovina zelf. In de omgeving kun je goed snorkelen, naar de warmwaterbronnen en tempels en watervallen bezoeken. Vanuit de villa kun je je s'ochtends door een boot op laten halen om dolfijnen te gaan kijken. Als je wilt kun je zelfs aan huis gemasseerd worden. De uitstapjes kon je regelen via het personeel en je werd overal heen gebracht. Alles bij elkaar was het een onvergetelijke vakantie. We zijn drie weken in de villa geweest en we hebben ons geen moment verveeld, we komen er zeker nog een keer terug.

35 tips over Villa Pelangi

• Martin en Marian, 15-06-2014

Maak een wandeling door de rijstvelden met Putu en ga daarna bij hem thuis lunchen. Zijn lieve vrouw Ria maakt de lekkerste sate van Bali!!!!!

• Heeroma, 12-05-2014

Met de boot voor de villa dolfijnen kijken, was geweldig, we waren de enige op zee samen met de dolfijnen! Wat een geweldige ervaring.

• Vriendengroep(8 personen) uit Franeker, 04-01-2014

Wij hebben scooters gehoord voor een week en zo hebben we zelf de omgeving verkend en hebben prachtige tochten door de kleine dorpjes en sawa's gemaakt.

1 vraag over Villa Pelangi

• Hedwig Baakman, 06-02-2012

Kosten levensonderhoud

Kan iemand mij een richtlijn geven wat betreft de prijzen voor de dagelijkse boodschappen?Bv wat kost een flesje bier en de normale standaard dingen?Alvast bedankt!

Mike, 07-02-2012

Hallo Hedwig als je personeel hebt in de villa ga je samen met 1 van hun naar de markt of avond markt ( Pasar of pasar malam) om dingen te kopen zij kunnen net iets beter afdingen dan ons en weten precies wat je nodig bent. En dan kun je zelf kiezen wat je wilt hebben en weet ook gelijk de prijs. Maar het is goedkoper op de markt boodschappen te doen dan in de winkel en je hebt meer keus en vers voedsel. En een andere optie is op de pasarmalam even te eten voor weinig een lekkere sate/ ajam of babi of kambing. Ik verheug me nu al weer op eind maart om deze dingen te eten.De kosten voor vers fruit kunnen uiteen lopen doordat er voor verschillende soorten niet het seizoen is maar wat er is en het is in het seizoen is goedkoop.Maar dat zie je zelf wel als je er bent. groetjes Mike

Hedwig, 07-02-2012

Beste Mike, Bedankt voor je reactie.Wij zijn van plan om een villa te huren,inclusief personeel.Voor de boodschappen moeten we zelf zorgen vandaar mijn vraag over de kosten van het levensonderhoud. Groetjes Hedwig

nwesseling, 11-07-2015

Vergis je niet de mensen zijn goud eerlijk ze hebben zelf niet veel maar belazeren doen ze je niet en de beveiliger is een vriend voor het leven geworden sociaal ingesteld, ook uit eten in de weekeinden was goed te betalen

Mike, 06-02-2012

Hallo Hedwig De gewone dingen zijn niet zo duur bv een flesje bier in Cirkle K ( klein supermarktje overal te vinden en 24 uur per dag open) kost bv 14000 rupiah iets meer dan 1 euro.Op het strand betaal je ongeveer 20000 tot 30000 per flesje en dat ligt eraan waar je bent.Nusa Dua is duurder dan Sanur maar dat kan overal verschillen.In bars en restaurants betaal je er meer voor. Ik zou niet weten wat je verder zou willen kopen maar er zijn ook grote supermarkten zoals Carefour daar kun je bijna alles kopen op voedsel gebied. De restaurants zijn goed en niet duur maar ook daar zit verschil in waar je heen gaat. Als je meer specifiek wilt weten schrijf nog even een berichtje hier en er zijn vrienden van mij hier bij zoover die je ook nog info kunnen geven. zelf ga ik ook nog even verder zoeken. vr groet Mike

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats