Villa Pelangi

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor herhaling vatbaar!

Arnold Groenendal
14-5-2018

Fantastische locatie en een ruim opgezette villa. Gastvrij ontvangst en heerlijk eten!

Heerlijk

jannie stuve
10-4-2018

Mooie locatie met super verzorging

Schitterende villa met behulpzaam personeel

Fam Michel
2-3-2018

Schitterende villa gelegen in de buurt van Lovina. Erg geschikt om met de hele familie te verblijven. Mooi privé zwembad dat iedere dag netjes door de tuinman onderhouden wordt. Twee dames die alles schoonhouden en nette maaltijden verzorgen voor de gehele familie. Echt een aanrader om te verblijven op Bali.

Verblijf was op en top verzorgt!

Fam. Mauriks
7-12-2017

Vrijwel alles was gemakkelijk te regelen met het personeel en de villa was keurig onderhouden. Alles is werkelijk zoals op de foto's, en het zwembad is heerlijk om voor jezelf te hebben en ook groot genoeg voor meerdere personen. Ook het eten was prima verzorgt door June en Ayou, en prima vervoer geregeld via Putu Agu die zonder problemen de excursies voor je regelt. Klein minpuntje is dat er in de buurt zelf vrij weinig is voor vertier, ook Lovina zelf had weinig te bieden..kan zijn dat het in het hoog seizoen anders is. Maar als je opzoek bent naar rust en 2 of 3 excursies, dan is de villa uistekend. En een aanrader is zeker een bezoek aan de Spice Club Beach Bar...heerlijk eten en de taxi service van de club haalt je op bij de villa en brengt je ook weer netjes terug...kosteloos! Wat wil je nog meer op vakantie??
Eigenaar, eigenaar, 12-12-2017

Als eigenaar even contact op genomen met de gasten i.v.m. de 5 voor de ligging, zij vonden het jammer dat er geen boulevards en winkeltjes in de buurt waren, van daar de 5 voor de ligging.

Sterker nog, die zijn er in het noorden simpel weg niet, de enige plaats waar wat winkeltjes zijn, is in Lovina, (op 15min. rijden van de villa) maar dat stelt niet zo veel voor, je wilt dat als eigenaar toch even toelichten.

Geweldig, locatie is ideaal om te ontstressen.

John van Naamen
7-11-2017

De villa is gelegen in een rustig gebied pal aan de zee. Een aantal zaken waar je echt blij van wordt is 1. het personeel. Deze mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en zullen je altijd met respect behandelen en zorgen er tevens voor dat het je aan niets ontbreekt. Jij vraagt, zij draaien. Zo kun je ook gebruik maken van de kookkunsten van de twee kanjers Ayoux en June. Zeker een aanrader als je met de lokale gerechten wilt kennismaken. Het is geen haute cuisine maar gewoon eenvoudig, eerlijk voedsel wat de Balinese bevolking ook eet. Geweldig toch. 2. de tuin met zwembad. Dit is een heel mooi aangelegde tuin met een diversiteit aan flora maar ook fauna. Hoe mooi is het om bij zonsopgang te worden begroet door de diverse vogeltjes die in en nabij de rijstvelden leven.

fantastisch

bali Express
4-9-2017

mooie plek, geweldig personeel. Wij zijn twee weken echt in de watten gelegd.

Het was in een woord "geweldig"

Petra kleijn
2-9-2017

Het eten was erg goed, heel gastvrij, heel behulpzaam. Prachtige villa,

Mooi zwembad, mooie tuin. Goede ruime slaapkamers, goede bedden.

Kortom alles goed

Fantastisch wat een luxe.

Mieke
20-8-2017

Super villa in een fantastische omgeving.Trapje af en je staat op het strand fantastische zonsondergang. Geweldig zwembad die elke dag schoon gemaakt wordt...wat een genot om daar de hele dag van te genieten. Geweldige Sawa's voor de Villa. Mooi om alles eens van dichtbij te bekijken. Een vakantie om nooit te vergeten hier is het echt.....niets moet alles kan. Uitstekend zorgzaam en op de achtergrond aanwezig personeel die je alles uit handen nemen zodat je ook echt vakantie hebt. Niet koken, niet wassen, niet schoonmaken, alles wordt gedaan. Een tuin die er uit ziet als een sprookje die uitstekend onderhouden wordt door de tuinman die er echt de hele dag mee aan het werk is.

Chauffeurs die je naar de mooiste plekjes brengen. Wat een luxe allemaal.

2 Ceremonies meegemaakt..een baby ceremonie van Inu en een tempel viering van June. Fantastisch om hier voor uitgenodigd te worden en van zo dichtbij mee te maken. Krijg je een uitnodiging ga er dan zeker naar toe is echt fantastisch.

Super

Kees & Emmy
4-7-2017

Wij met onze dochter en schoonzoon hebben na keurig te zijn opgehaald door Maddi die er een mooie route van maakte een mooie en fijne vakantie in Villa Pelangi gehad.

Er stond ons een lekkere maaltijd te wachten nadat we aankwamen en de resterende tijd die we in de villa hebben doorgebracht zijn we

bijzonder goed verzorgd door June en Ayu, ook de tuinman en de security waren prima fijne mensen.

Putu heeft zeer correct onze excursie wensen verzorgd en ook de chauffeurs Maddi en Ketut prima gegaan.

Zoals je misschien ziet, we hebben genoten en zullen jullie Villa zeker aanbevelen.

fantastisch

Marcel Kroef
8-5-2017

prachtige villa, super verzorging !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pelangi in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pelangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Pelangi scoort een 9.48 uit 10 op basis van 207 reviews.