Villa Pelangi

Villa Pelangi
9,5

171 reviews over Villa Pelangi in het Nederlands

Met vrienden

Superrr... Bali moet je gezien hebben.

Marion
12-10-2018

Deze villa is een echte aanrader!! Zeker als je met vrienden gaat. Ontzettend lief en zorgzaam personeel, heerlijk gegeten!! Men belt de manager, geeft aan welke activiteit je de volgende dag wilt doen, en het wordt geregeld. Prachtig zwembad en tuin. Zou niet zelf gaan autorijden, regel een taxi voor je activiteit en je krijgt er een chauffeur bij die je ontzettend veel over Bali kan vertellen en laten zien.

Perfect

Joey & Marlinde
1-10-2018

Prachtige Villa in een mooie omgeving. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Geweldige vakantie gehad!

Geweldig!

John&Sonja
29-9-2018

Wij hebben deze villa al meerdere malen bezocht,het blijft een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen en te genieten van de geweldige kookkunsten van June en Ayoux. Het noorden van bali heeft genoeg te bieden voor een onvergetelijke vakantie!

We zullen zeker nog vaker naar villa pelangi afreizen.

Fantastisch ! Wij gaan zeker weer

Monique en john vis
28-9-2018

Dat het een fantastische villa is , mooi gelegen , heerlijk rustig , liefe mensen die je goed verzorgen . Een goed onderhouden villa . Echt top 👍🏻

Fantastisch vakantie gehad.

G vd Giessen.
22-9-2018

Super mooi gelegen.mooie villa alles heel netjes.

Personeel super aardig .

De meiden kunnen koken daar kan één resterrant niet aan tippen.

Echt een aanrader.!!!

Heerlijk!

Fam. Kost
1-8-2018

Wat een heerlijke omgeving en wat een lieve mensen.

Het mooiste was de zeeschildpad die eieren kwam leggen voor de villa.

Een vakantie om heerlijk tot rust te komen.

We hebben alweer geboekt!:))

Voor herhaling vatbaar!

Arnold Groenendal
14-5-2018

Fantastische locatie en een ruim opgezette villa. Gastvrij ontvangst en heerlijk eten!

Heerlijk

jannie stuve
10-4-2018

Mooie locatie met super verzorging

Schitterende villa met behulpzaam personeel

Fam Michel
2-3-2018

Schitterende villa gelegen in de buurt van Lovina. Erg geschikt om met de hele familie te verblijven. Mooi privé zwembad dat iedere dag netjes door de tuinman onderhouden wordt. Twee dames die alles schoonhouden en nette maaltijden verzorgen voor de gehele familie. Echt een aanrader om te verblijven op Bali.

Verblijf was op en top verzorgt!

Fam. Mauriks
7-12-2017

Vrijwel alles was gemakkelijk te regelen met het personeel en de villa was keurig onderhouden. Alles is werkelijk zoals op de foto's, en het zwembad is heerlijk om voor jezelf te hebben en ook groot genoeg voor meerdere personen. Ook het eten was prima verzorgt door June en Ayou, en prima vervoer geregeld via Putu Agu die zonder problemen de excursies voor je regelt. Klein minpuntje is dat er in de buurt zelf vrij weinig is voor vertier, ook Lovina zelf had weinig te bieden..kan zijn dat het in het hoog seizoen anders is. Maar als je opzoek bent naar rust en 2 of 3 excursies, dan is de villa uistekend. En een aanrader is zeker een bezoek aan de Spice Club Beach Bar...heerlijk eten en de taxi service van de club haalt je op bij de villa en brengt je ook weer netjes terug...kosteloos! Wat wil je nog meer op vakantie??

Eigenaar, eigenaar, 12-12-2017

Als eigenaar even contact op genomen met de gasten i.v.m. de 5 voor de ligging, zij vonden het jammer dat er geen boulevards en winkeltjes in de buurt waren, van daar de 5 voor de ligging.

Sterker nog, die zijn er in het noorden simpel weg niet, de enige plaats waar wat winkeltjes zijn, is in Lovina, (op 15min. rijden van de villa) maar dat stelt niet zo veel voor, je wilt dat als eigenaar toch even toelichten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pelangi in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pelangi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.