Villa Pelangi

• Kinderopvang
Meer villainfo

227 reviews over Villa Pelangi

• 9Fam Klaassen13-10-2019

Onvergetelijke vakantie in mooie Villa op Bali !

Prachtige Villa aan het strand heerlijk zwembad , erg lieve medewerkers . Een verblijf gehad om nooit te vergeten!

• 9Jolanda Buijs12-10-2019

Geweldig!!

Ik heb een super vakantie gehad bij het lieftallige personeel!! Echt een aanrader als je van plan bent naar Bali te gaan, echt ontbreekt je aan niets me kunt alles vragen en ze zullen alles in het werk stellen om het te realiseren!! Echt een top huis en locatie.

• 9Wesley Muller12-10-2019

Prachtig, zou meteen teruggaan!

Super villa op een prachtige locatie. Personeel is supervriendelijk en alles word perfect bijgehouden.

• 9B polman12-10-2019

Fantastische geweldige mooie en zeker voor herhali

2 weken rond gereisd en 8 dagen villa pelangi

• 9Helen Goedhart03-10-2019

De Villa was geweldig. Schitterend zwembad en prachtig gelegen aan de zee. De kamers waren ruim en schoon. Het personeel was fantastisch. Je wordt echt in de watten gelegd. Een vakantie om nooit meer te vergeten.

• 10John en Mim Driessen11-09-2019

Je kunt hier helemaal tot rust komen er word de hele dag voor je gezorgd, lieve mensen het personeel,genieten van het uitzicht ,en je kunt van alles van het eiland ontdekken. Echt moj

• 10Esther Kersbergen24-08-2019

Paradijselijk!

Villa Pelangi is een een heerlijke luxe plek om te verblijven en (na) te genieten van het prachtige natuurschoon wat Bali te bieden heeft. De villa met zwembad, met vriendelijk personeel dat er alles aan doet om jouw verblijf zo prettig mogelijk te maken, is een heus privéresort waar je helemaal bij kunt komen. Wij hebben met ons gezin, met 4 kinderen tussen de 17 en 21 jaar, een onvergetelijke vakantie gehad ter gelegenheid van ons 25-jarig huwelijk. Het noorden van Bali is minder toeristisch, maar daardoor juist een 'hidden paradise'. Door de staf, die aan het huis is verbonden, werden we gewezen op de mooiste plekken die in de omgeving aanwezig zijn. We hebben af en toe in onze arm moeten knijpen of het echt waar was wat we allemaal zagen; de sawa's, de bananen, mango's en papaja's aan de bomen, koffie-en theeplantages, de schitterende bloemen, dolfijnen, immense watervallen en de adembenemende onderwaterwereld. Paradijselijk!

• 10Jack Smits26-07-2019

Fantastische blootstelling aan Bali

Als je alleen maar Europees eten wil, en 'Costa Blanca' vertier zoekt, en geen respect hebt voor andere culturen : blijf hier dan weg ! Villa Pelangi ligt in een heel rustig hoekje op Noord Bali, en is een ideale uitvalsbasis voor dagtripjes. De staf is geweldig, en zal alles doen om aan je wensen te voldoen. De villa zelf is perfect. Wij waren met een groep van 11, senioren, kinderen en kleinkinderen, en hebben een fantastische vakantie gehad. Voor iedereen die rust zoekt, maar tussendoor ook het nog authentieke Bali will opsnuiven een absolute aanrader.

• 9Dianne18-06-2019

Fantastisch 🤩

Geweldige week gehad in de villa, perfecte plek om met een grote groep te verblijven! De villa was mooi keurig onderhouden en het personeel en lief en behulpzaam. Prima plek om te gaan duiken en snorkelen. Echte aanrader 😊

• 10Gerthild Tijssen27-04-2019

Fantastische accommodatie

Uitstekend geregeld en verzorgd - van aankomst tot vertrek.

35 tips over Villa Pelangi

• Martin en Marian, 15-06-2014

Maak een wandeling door de rijstvelden met Putu en ga daarna bij hem thuis lunchen. Zijn lieve vrouw Ria maakt de lekkerste sate van Bali!!!!!

• Heeroma, 12-05-2014

Met de boot voor de villa dolfijnen kijken, was geweldig, we waren de enige op zee samen met de dolfijnen! Wat een geweldige ervaring.

• Vriendengroep(8 personen) uit Franeker, 04-01-2014

Wij hebben scooters gehoord voor een week en zo hebben we zelf de omgeving verkend en hebben prachtige tochten door de kleine dorpjes en sawa's gemaakt.

1 vraag over Villa Pelangi

• Hedwig Baakman, 06-02-2012

Kosten levensonderhoud

Kan iemand mij een richtlijn geven wat betreft de prijzen voor de dagelijkse boodschappen?Bv wat kost een flesje bier en de normale standaard dingen?Alvast bedankt!

Mike, 07-02-2012

Hallo Hedwig als je personeel hebt in de villa ga je samen met 1 van hun naar de markt of avond markt ( Pasar of pasar malam) om dingen te kopen zij kunnen net iets beter afdingen dan ons en weten precies wat je nodig bent. En dan kun je zelf kiezen wat je wilt hebben en weet ook gelijk de prijs. Maar het is goedkoper op de markt boodschappen te doen dan in de winkel en je hebt meer keus en vers voedsel. En een andere optie is op de pasarmalam even te eten voor weinig een lekkere sate/ ajam of babi of kambing. Ik verheug me nu al weer op eind maart om deze dingen te eten.De kosten voor vers fruit kunnen uiteen lopen doordat er voor verschillende soorten niet het seizoen is maar wat er is en het is in het seizoen is goedkoop.Maar dat zie je zelf wel als je er bent. groetjes Mike

Hedwig, 07-02-2012

Beste Mike, Bedankt voor je reactie.Wij zijn van plan om een villa te huren,inclusief personeel.Voor de boodschappen moeten we zelf zorgen vandaar mijn vraag over de kosten van het levensonderhoud. Groetjes Hedwig

nwesseling, 11-07-2015

Vergis je niet de mensen zijn goud eerlijk ze hebben zelf niet veel maar belazeren doen ze je niet en de beveiliger is een vriend voor het leven geworden sociaal ingesteld, ook uit eten in de weekeinden was goed te betalen

Mike, 06-02-2012

Hallo Hedwig De gewone dingen zijn niet zo duur bv een flesje bier in Cirkle K ( klein supermarktje overal te vinden en 24 uur per dag open) kost bv 14000 rupiah iets meer dan 1 euro.Op het strand betaal je ongeveer 20000 tot 30000 per flesje en dat ligt eraan waar je bent.Nusa Dua is duurder dan Sanur maar dat kan overal verschillen.In bars en restaurants betaal je er meer voor. Ik zou niet weten wat je verder zou willen kopen maar er zijn ook grote supermarkten zoals Carefour daar kun je bijna alles kopen op voedsel gebied. De restaurants zijn goed en niet duur maar ook daar zit verschil in waar je heen gaat. Als je meer specifiek wilt weten schrijf nog even een berichtje hier en er zijn vrienden van mij hier bij zoover die je ook nog info kunnen geven. zelf ga ik ook nog even verder zoeken. vr groet Mike

Villa info

• Aanbod voor kinderenWaterpark

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats