Hotel Pantai Mas - The Bali Experience

Hotel Pantai Mas - The Bali Experience
9,4

22 tips over Hotel Pantai Mas - The Bali Experience

Monique Siahaya, 1-5-2015
Rust, heerlijk eten, liefdevolle aandacht, bijzondere omgeving.
Yamaya, 30-1-2015

Regelmatig even een gesprek over hoe het is, wat er nodig is en wat de kosten zijn van vervoer, uitjes, eten etc zou fijn zijn.

Vespa scootertour is erg leuk.

Marjo, 14-10-2014
Alle suggesties voor uitstapjes , die gedaan worden door de gastheer en gastvrouw zijn zeer de moeite waard.

Geert Roelf, Alma, Alan en Elise, 29-8-2014
De kamers op de eerste verdieping vonden we heerlijk. We hebben veel gezien van Bali en waren (maar)7 dagen hier. Jammer! Een volgende keer doen we dat anders. Vanuit Pantai Mas is heel Bali te ontdekken! Vervoer regelen via Dimas!
b.a., 9-8-2014

Snorkelen in zee recht voor het hotel, hier zwem je zo naar toe.

Dolfijnen spotten met de boot van het hotel. Men weet hier precies op welke tijden je de "dolfijnenjacht" kunt vermijden en lekker rustig van deze geweldige beesten kunt genieten.

Als je wat nodig hebt, vragen, men kan hier alles voor je regelen.

Mee blijven eten, erg lekker eten in een leuk gezelschap.

Rien van Geet, 25-4-2014
Kies voor een VIP-ontvangst. Geen gedoe met visa en andere beslommeringen.

M. Van Houten, 21-4-2014

Duiken met TRUE SCUBA,

Huren van een scooter.

Vermolen, 12-1-2014

Je kan heerlijk relaxen.

Het is een health Center , dus ook voor joga en mediteren kun je goed terecht.

We hebben genoten.

Willy van Maurik, 16-10-2013
Duiken bij Menjangan eiland. Een top tien plek om te duiken! - Tempel bezoeken samen met de locals bij de hoge priester.- Elke morgen mogelijkheid om yoga te beoefenen in de ruime yoga hal met een gecertificeerde yoga lerares. - Zwemmen/snorkelen/duiken 'voor de deur' , twee koraal rifs liggen op vijf minuten zwemmen. - Dolfijnen kijken, instappen in een traditionele boot op het strand voor Pantai Mas. - Een tour met de eigen chauffeur brengt je op prachtige plekken in de omgeving.
R.Spape, 18-8-2013
Duik mogelijkheden , perfecte ligging voor dagtour om het eiland te ontdekken op flora en fauna,dolfijnen bezichtigen ,hotsprings, tempel bezoek samen met gastvrouw /heer.