Hotel Pantai Mas - The Bali Experience

Hotel Pantai Mas - The Bali Experience
9,4

72 reviews over Hotel Pantai Mas - The Bali Experience in het Nederlands

Alleenreizend

Liefdevol Bali! Een oase van rust!

Agnes
4-11-2017

Wat een heerlijk plek is dit! Volop genieten en tot rust komen. Evert, Dayu en het hele team zorgen voor een liefdevol verblijf. Prachtige tuin, uitzicht op zee en mooie zonsondergangen.

Mijn verblijf was gevuld met yoga, meditatie, snorkeltrip, dolfijnen spotten, melukat, tempels, zon, zee, strand en heerlijk eten samen. Daarnaast heerlijk mijmeren op een strandbedje.

Fijne gesprekken en bijzondere ontmoetingen. Mijn hart is verwarmd door Pantai Mas!

Bijzonder relaxed, gastvrij en hartverwarmend!

Miranda
25-10-2017

Hier ontmoet je bijzondere mensen! Je wordt hartelijk ontvangen. De gastvrouw en heer zorgen voor een onvergetelijk verblijf en je komt heel dichtbij het Balinese leven. Het verblijf is niet overdreven luxe. Maar zeer comfortabel en netjes. De yoga en meditatie in de ochtend is vrijblijvend en zeer aan te raden om helemaal tot rust te komen!

geweldig, relaxed & spiritueel

Anita& Dody
31-8-2017

Het is een bijzondere plek om tot rust te komen.

❤️❤️❤️

Pat
27-8-2017

De eerste keer dat ik hier kwam bezocht ik een vriend die hier verbleef. Sindsdien heb ik Balinese familie voor het leven en ben ik een aantal keer teruggekeerd.

Pantai Mas is voor mij de meest fijne plek op Bali. Het uitzicht over de zee, een koraalrif als achtertuin, maar vooral de oprechte, relaxte, gastvrije sfeer (door zowel de familie als staff) maken het verblijf hier fantastisch.

Niks moet, alles kan. Snorkelen, duiken, fietsen, kanoën: allemaal mogelijk. Zij die willen eten mee met de familie en andere gasten. Dat is eigenlijk mijn grootste tip: eet mee! Wie één hap neemt, wil hier altijd eten of op z'n minst de kok mee naar huis nemen. ;)

Een hartverwarmende plek

Lydia Kriebel
8-11-2016

Geweldig genoten , een familie alsof je thuis komt. Mooie omgeving veel te zien vervoer wordt geregeld . Heerlijk eten en gezamenlijk iedere dag weer anders en verrassend. Een aanrader voor mensen die van rust houden maar de drukte altijd op kan zoeken. Het huisrif voor de deur een oase van vissen mooie plek om te snorkelen. Wil hier zeker naar terug gaan het was een beleving hier 3 weken te zijn !

Fantastisch! Geweldige beleving, lovely people

Hennie van de Werfhorst
8-11-2016

Mooie plek aan de zee, hartverwarmende mensen die alles voor je willen doen. Weten alles van Bali en regelen het ook voor je als je het wil. Goed eten met fantastisch gezelschap. Mooie natuur, watervallen. prachtig duiken en snorkelen, apen, dolfijnen, in de steden wordt je ook vriendelijk behandeld.Kamers mooi en schoon, wordt goed rekening gehouden met privé, voelde me er welkom en veilig.

Alles mag, niets moet. Voor mij zeker een plek om terug te gaan en dan zou ik zeker weten weer naar Pantai Mas gaan.

Geweldige plek met zeer gastvrije mensen!

Yvette Vernel en Harjo Bakker
6-9-2016

's Avonds eet je met alle hotelgasten samen: even wennen, maar ontzettend leuk om zo allerhande mensen te leren kennen en je talenkennis weer wat op te vijzelen. Bovendien zijn de diners de allerbeste die we in 5 weken Indonesië gehad hebben; met een altijd weer verrassend buffet met de heerlijkste lekkernijen. Het personeel en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en altijd bereid te helpen met het regelen van uitjes, chauffeurs, massages (heerlijk!) of het kopen van iets wat je dringend nodig hebt, zonder dingen op te dringen. Het terrein is ruim opgezet, met meerdere plekken om te ontspannen (ook 2-persoonsligbed). Een zwembad, de tuin, dieren en zee (waar je zo in loopt vanaf de hoteltrap) zorgen dat er voldoende te beleven is voor onze kinderen van 6 en 8 jaar. Je voelt je er zeer welkom, want men heeft oprecht oog voor jou/jullie.

Bijzondere ervaring!

Sanne Kuijpers
17-4-2016

Prachtige omgeving, hele lieve mensen en een bijzondere sfeer. We kwamen helemaal tot rust bij Pantai Mas. Als we iets wilden doen dan kon het geregeld worden en ook toen we naar onze volgende locatie gingen konden we een beroep op ze doen als er iets was. Samen eten met alle gasten aan een grote tafel was gezellig en het eten was verrukkelijk. Elke dag kwamen er weer allerlei Indonesische lekkernijen op tafel. Ook met mijn glutenallergie was het prima te doen! Lopen naar Lovina toe, savonds is alleen goed te doen langs het strand, de gewone weg is wat donker. Maar we hebben genoten daar! Heel erg aan te raden, een bijzondere ervaring :)

Mooie afsluiting van rondreis door Indonesië

Djermor
2-4-2016

Prachtige ervaring ..... Mooie omgeving en nog mooiere mensen ontmoet.

Heerlijk bijkomen in authentiek Bali

Sabine
16-3-2016

Een heerlijke plek om lekker bij te komen. Aan zee weg van de drukte. Heerlijk mee-eten aan de grote tafel. En gepamperd worden door lieve mensen. Ik ga zeker terug !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pantai Mas - The Bali Experience in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pantai Mas - The Bali Experience zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.