Hotel Nirwana Sea Side Cottages

8Fantastisch

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nirwana Sea Side Cottages voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nirwana Sea Side Cottages

• 8jan15-04-2014

Gaan zeker terug.

Mooi kamer, hadden helaas hier maar 2 dagen geboekt. het volgende veel duurder hotel viel na Nirwana erg tegen. Ontbijt wordt niet vermeld bij touroperator maar is inclusief en voldoende.

• 8Ton20-11-2011

Voor herhaling vatbaar

Hotel is rustig gelegen. Ligt door hoge muur afgescheiden direct achter de kleine boulevard met op korte afstand het strand en restaurantjes. Wij zaten in het kleinschalige hoofdgebouw. De ruime en goed onderhouden kamers bieden uitzicht op de mooie en ruim opgezette tuin. Mooi aangelegd zwembad. Buiten het hoogsezoen kan er flink worden onderhandeld over de prijzen. Ontbijt restaurant ligt verhoogd waardoor men zeezicht heeft. Het bij de prijs inbegrepen ontbijt is helaas erg karig. Ander minpunt is een tekort aan ligbedden bij het zwembad en de soms aanwezige rioollucht in de omgeving van het zwembad. Ondanks dit laatste is dit hotel een aanrader voor reizigers die van rust houden en toch dicht bij het strand en het geringe uitgaansleven willen zitten. Voor reizigers welke het uitzicht vanaf het terras minder belangrijk vinden zijn de eenvoudige en voordeliger maar schone bungalows zeker een optie.

1 tip over Hotel Nirwana Sea Side Cottages

• jan, 15-04-2014

Ga naar de dolfijnen met Santi, rechtsaf op het strand helemaal achteraan, hij wil een uur later gaan en je ziet de dolfijnen zonder al teveel bootjes om je heen.

0 vragen over Hotel Nirwana Sea Side Cottages

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Receptie24-uurs receptie
    • Op het terreinTerras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats