Hotel Nirvana Beachside Cottage

5.3Matig

7 reviews over Hotel Nirvana Beachside Cottage

• 1Chris25-02-2009

Zonde van deze lokatie

We hadden 5 kamers gehuurd .Allemaal vies,ontbijt 1 snee brood,de rest bijbetalen.En de beheerder kan ook niet rekenen na 8 bier moesten we er 16 betalen.Ook het flesje water "gratis"moesten we betalen.Kost wel niks maar toch!En de buitenlamp was stuk zodat pa in een gat viel ,waar hij de rest van de vakantie last van heeft gehouden.Reactie van de staf "ach!"

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Pascal Danen07-09-2008

Centraal en goed!

Goede schone kamer met airco, je moet hier wel vragen of ze het schoonmaken of om nieuwe handdoeken. Maar het personeel biedt het ook zelf ook. Het jonge personeel is aardig maar wil ook graag wat bijverdienen met het verkopen van dolfijn en snorkelexcursies. Ik ben 4 dagen in Lovina geweest, en dat is lang genoeg. Het strand is niet geweldig, en je wordt gek van de verkopers. Veel kleine kinderen die op het stand verkopen.

Alleen gereisd in juli 2008

• 7Ronald en Karina22-08-2008

Slecht en vies

Wij hebben een aantal nachten in het Hotel gezeten. Zaten niet in Beachside, maar bij het zwembad. In eerste instantie heeft het wel wat. Groot zwembad en de uitstraling waren goed. Ontbijt zeer mager, 2 neetjes brood en 1 jam.Rest alles extra betalen. Kamers echt niet schoon,je moet elke dag opnieuw vragen om schoon te maken en ook de schone handdoek moet steeds weer gevraagd worden. Ook bij weggaan probeerde ze ons te veel te laten betalen. Zeer chagerijnig personeel. We moesten veel meer flesjes water betalen als dat we bebruikt hadden. Het ging maar om 4000 ruphia ( = 28 cent ) per flesje, maar het ging ons om het idee. Nee echt geen aanrader,er zijn zeker betere hotels in Lovina. Lovina op zich is een hele leuke plaats.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7erik18-07-2008

mooie locatie, let op je spullen

Ook wij zijn beroofd in onze kamer, waarschijnlijk door de nachtwacht tijdens het 'dolphin watching'. Geen braaksporen. De volgende nacht stond - midden in de nacht - opeens de balkondeur open. het leek alsof geprobeerd was de rest van het geld te halen. Inmiddels heeft het hotel wel een kluis...die hadden we inmiddels gevonden. Management trekt zich er niets van aan.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Els en Gert Jan Schriek17-02-2007

We zijn sinds 2001, 5x te gast geweest in Nirwana(echt een hemeltje). Geweldige privacy in je cottage, uitzicht vanaf je eigen terras, over zee en strand, pettig contact met personeel, wat zaken als schoonmaken, tuinonderhoud en zwembad prima verzorgd. Bij de receptie kluisjes met dubbele sleutels en prima service. Voor EUR 20 per dag in het hoogseizoen: geweldig!!

Gereisd in februari 2007

• 4erik14-06-2006

Wordt inderdaad door personeel gestolen, is mij ook overkomen. Zelfs fooi voor zwangere serveerster stak de eigenaar in zijn eigen zak. Kamers zeer slecht af te sluiten en makkelijk in te breken. Afrader!

Alleen gereisd in december 2002

• 2Henk10-06-2005

Lijkt luxe en vriendelijk, maar het personeel doorzoekt je bagage en steelt (in mijn geval ~ 200$) en volgens de politie en buitenstaanders gebeurd dat daar regelmatig. Er is ook geen kluisje te huren. Management doet er niets aan,

Gereisd in juni 2005

0 tips over Hotel Nirvana Beachside Cottage