Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
Hotel Mumbul Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Mumbul Guest House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mumbul Guest House in het Nederlands

Oase van rust.

Alfred
21-8-2014

Mumbul Guesthouse ligt net van de doorgaande weg af. Je hebt er een geweldig uitzicht over de rijstvelden en het ligt kort aan zee. Dit is een hele mooie locatie om de nacht door te brengen en 's ochtends vroeg te starten met de dolfijnen tour. De kamers zijn ruim, beschikken over een ruime badkamer. Waarvan wij er eentje hadden die deels in de openlucht was. Mumbul Guesthouse beschikt over een klein zwembad en een restaurant waar je zowel Indonesisch als ook westers eten kunt bestellen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Een oase van rust met uitzicht op de rijstvelden.

Alfred
18-8-2014

Mumbul guest house beschikt over een beperkt aantal kamers die onder gebracht zijnin chalets. Het zijn zeer ruime kamers, waarvan 1 een "openlucht" badkamer heeft. Vanaf de kleine veranda heb je uitzicht over de rijstvelden. De menukaart is zowel Indonesisch als westers. Dit guest house is een aanrader voor de dolfijnen tour die 's ochtends vroeg om 05.30 uur start vanaf Lovinba Beach.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mumbul Guest House in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mumbul Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.