FamiliehotelWeer vandaag30°21°

14 reviews over Hotel Melka in het Nederlands

Doe dit niet!

anoniem
5-5-2011

Ik heb hier gewoond en gewerkt en de meeste gasten zijn niet op de hoogte van wat hier gaande is. De dolfijnen zwemmen in te kleine baden. je kan er als gast mee zwemmen maar als de dolfijn geen zin heeft, wordt hij hiertoe gedwongen door een net te spannen waardoor hij niet weg kan. er worden dieren aan kettingen in kooien gehouden die gasten niet eens te zien krijgen. Het is een relatief duur hotel en het personeel verdient 50-60 dollar per maand wat ook echt onderbetaald is. Tevens moeten lokale vrouwelijke werknemers met de (duitse) baas slapen om aan een baan hier te komen. Alstublieft, laat de baas niet rijk worden over de ruggen van de zo vriendelijke bevolking. Ik moet dit anoniem zetten, maar geloof mij alstublieft.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

nu genoeg geweest

meg
5-8-2010

voordat ik in bali ging wonen heb ik heel veel hotels gezien. Melka vaker dan 1 keer. ik heb bijna alle kamers gehad en wat me opviel dat geen 1 badkamer fatsoenlijk op slot ging. alles sterk verouderd. rond 6 uur in de ochtend gillende kinderen in het zwembad. 'savonds is alles donker en vanaf een uur of 9 en geen wijntje meer te krijgen. Als je wat later aankomt moet uitkijken waar je loopt. Regelmatig ben ik gevallen daar (nuchter) omdat je echt niets zit op weg naar je kamer. alleen het personeel is fantastich, die rennen echt voor je (uiteraard wel een footje geven) ze reden zelfs op hun brommertje om een fles wijn te scoren voor ons. het ontbijt heb ik elders beter gezien.

Gereisd Met partner in juli 2010

Hotel zonder enig elan, afknapper!

twistersylvia
28-4-2010

Wij zijn hier een nacht geweest ivm het bezoeken van de dolfijnen welke langs de kustlijn van Lovina Beach vertoeven. Het hotel heeft ook een mini dierentuin waar de dieren in te kleine hokken zitten, tevens worden er shows met de dieren uitgevoerd die naar onze mening de hele dag honger hebben. De suite die wij hadden geboekt was meer een zaaltje waar ze om het nog enigzins aan te kleden maar 5 grote kasten in hadden gezet. onze kamer was ronduit smerig, schimmel in de douche en op het plafond en maar 1 handdoek, halve toiletrol en smerig kleedje op de vloer.Door de aanwezigheid van dieren ook veel ongedierte Het ontbijt was ronduit karig, 1 ei en oud brood wat je zelf in het smerige broodrooster moest klaarmaken, vleeswaren, kaas en melk waren niet aanwezig en 1 kopje koffie was het maximum. Om 22.00 uur al het licht uit en de poort op slot. De eigenaar is duits welke ongegeneerd dames van zeden ontvangt in aanwezig van de gasten. Personeel doet zijn best, niet doen is ons advies!

Gereisd Met partner in april 2010

Twijfelachtig hotel

Jan en Christien
9-2-2010

Wij waren er in 2004, men was net begonnen met de grote verbouwing: een hotel erbij én een dierentuin. We vonden de hokken toen al te klein! De kamer was prima, jammer dat we alleen nog een kamer op de verdieping konden krijgen. De bungalows en de kamers op de begane grond zijn leuker en vrijer. Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij, wat we niet van de Duitse eigenaar konden zeggen.

Gereisd Met partner in september 2004

Heel erg leuk

HGBSML
7-8-2009

In juli hier een week geweest met 4 kinderen van 14 tot 19 jaar. Wij vonden het allemaal heel erg leuk. Inrichting kamers wat gedateerd en slecht onderhouden maar de buitenomgeving is schitterend. De kinderen vonden het dierenvoeren geweldig, ze voelden zich er niet te oud voor! Via het hotel een chauffeur geregeld Ketut Sudiarta (Tugu) die samen met een partner (Gedee Ponal) de hele week met ons op stap is geweest oa snorkelen bij Menjangan eiland, warmwaterbronnen Banjar, waterval, jungletrekking etc. Ontbijt zeer karig, als je kaas wilt moet je er gewoon om vragen. Krijg je 2 plakjes, als het er is. Strand vlaktij het hotel is heel vies. Naast het hotel een straatje met kleine restaurantjes waar wij voor omgerekend 19 euro met z'n 6-sen hebben gegeten. Een aanrader is Warung Bias (iets duurder) maar heel erg lekker en veel te grote porties. Wij vinden het hotel een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Leuk hoel voor een paar dagen

Wim en Sylvia
18-7-2009

Wij, ouders met 2 kinderen van 3 en 4,5 jaar) zijn 4 dagen in dit hotel geweest. Als de dolfijnen zin hadden konden ze een prachtige show geven die je vanaf 2 meter tot de badrand kan aanschouwen. Er waren velen dieren in het hotel te zien wat erg leuk was voor de kinderen maar ik denk niet zo leuk voor de dieren zelf. De hokken waar ze in zaten waren klein en zwaar gedateerd en het bad met de dolfijnen was erg mooi en goed onderhouden maar ja... dit is ook hun grote aantrekkingskracht. Wat wel vervelend om te zien is waren de levende kippen die 's morgens bij de boa's werden gezet, het is enigzins de natuur maar toch een oneerlijke strijd voor de kip in een klein hok met een joekel van een slang. We hadden onze kinderen aardig wat uit te leggen! Het ontbijt was beperkt maar verder wel redelijk. De kustlijn gemoderniseerd maar de Indo's er in no time een geweldige chaos van maken maar ja zo gaat het daar. Al met al een leuke hotel voor max 3 dagen!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2008

Geweldig personeel

Michiel en Els
5-8-2008

Tijdens onze rondreis door Indonesie 2 nachten in Melka gebleven, en dit verblijf heeft net zo veel indruk gemaakt als de Borobodur, de komodovaraan en ubud. Het is het personeel dat hiervoor alle eer toekomt. Na een korte kennismaking met Yasser, Riki, Hassan, Budi en de rest van het personeel, voelden wij hier ons SUPER welkom. ABSOLUTE AANRADER

Gereisd Met partner in augustus 2008

Het hotel werd verbouwd tijdens ons verblijf wat onrust gaf

Jan Belhamel
22-5-2008

Het hotel werd verbouwd tijdens ons verblijf wat onrust gaf. De kamer was prima in orde. Zelfs met de aanbiedingen vonden we de prijs/kwaliteit verhouding niet geweldig. Het zwemmen met de dolfijnen was leuk. Het eten was beneden de maat. Porties klein en niet smakelijk, jammer er is zoveel lekker eten op Bali.

Gereisd Familie in maart 2008

Wij komen hier al 7 jaar met meestal een groep mensen, en

Karel
11-5-2008

Wij komen hier al 7 jaar met meestal een groep mensen, en wij zijn hier kind aan huis, hebben het hotel zien groeien naar wat het nu is. En ja natuurlijk gaat er wel eens iets niet goed, maar kom op zeg het is Bali. Wij hebben altijd een prima contact met het personeel en krijgen veel voor elkaar. Uitstekend hotel zeker qua prijs.

Gereisd Met vrienden in Sun May 11 2008 17:13:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen al jaren in Melka Hotel

Ron en Wout
2-3-2008

Wij komen al jaren in Melka Hotel. Gaan volgende week weer. Verblijven daar gemiddeld 3 weken. Heerlijk rustig hotel. 15euro per kamer incl ontbijt is buitengewoon goedkoop. Als je een goede relatie opbouwd met de staff dan krijg je gewoon warm eten en allemaal tegelijkertijd. Als je je een beetje verdiept in de Balineese cultuur dan moet je toch gewoon lachen om bepaalde dingen waaronder het niet tegelijkertijd krijgen van je eten. Het hotel is schoon, erg behulpzame staff. Alles kan geregeld worden. Ligging is perfect in het midden van Singaraja en Lovina center. Dicht bij het starnd. Wij zijn meer dan tevreden met dit hotel, de services, ligging, prijs kwaliteit, eigenlijk alles dus. Kijken al uit naar volgende week.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Afstand tot strand400 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melka in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.