Hotel Melamun

IndonesiëBaliLovina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Melamun voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 11 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over Melamun

• 4Michel14-08-2014

Vreselijk hotel

Nadat wij de positieve recensies op Zoover hadden gelezen hebben wij twee nachten geboekt in dit erg kleine hotel. Het hotel bestata uit ongever zes kamers naast elkaar met een kleine zwembad. Echter het hotel was net verkocht en wij waren de enige gasten. In de ochtend begonnen bouwvakkers met het verbouwen van de kamer naast ons. Het personeel dat over was genomen van de eerste eigenaar was ook ontevreden over de nieuwe eigenaar.

• 8Jaap21-11-2013

Grandioos hotel

Door onze gids werden wij naar dit hotel gebracht. Voor onze een super hotel. Wij hadden een superior room en die was ook super. Een ruime kamer in de vorm van een appartement nabij het goede zwembad. Airco op de kamer. Goede bedden, een ruime badkamer met goed douche. In de morgen een normaal maar goed ontbijt. Het hotel is op loopafstand van het strand gelegen en in de omgeving restaurants genoeg. Dit hotel is een aanrader, ook qua prijs.

• 9Indo Style25-10-2012

Beste verblijf van onze vakantie!

Warm ontvangst, eigenaresse laat zich veel zien (woont er: Australische) en is uiterst vriendelijk en behulpzaam, personeel staat voortdurend en met alle plezier voor je klaar, volop lachende gezichten, goed bijgehouden zwembad, lekker eten, nette kamer met koelkastje en tv (ook NL tv!), gratis vervoer van en naar het centrum (5min), goede sfeer, mooie tuin.

Gunstige prijs/kwaliteitverhouding

Badkamer zou wellicht eens behandeld kunnen worden i.v.m. vochtige plekken hier en daar op en aan de muren

Wij hebben het hier SUPER gehad!

• 9Marian en henk05-07-2011

Thuis komen

Voor de tweede keer hebben we hier onze vakantie doorgebracht, nu 9 weken, de warmte van de ontvangst vergeet je niet snel, de band die je opbouwt met de eigenaresse en het personeel is zo liefdevol, de kamers zijn heerlijk ruim schoon en confortabel, we komen zeker weer terug naar Melamun. Het was fantastisch

• 10Jo19-06-2011

Paradijsje op aarde!

De bungalows zijn van alle gemakken voorzien en zijn rondom het zwembad gesitueerd. De kamers zijn ruim, de bedden goed, er staat een tv, een koelkastje, er is een kluisje. Koffie en thee zijn gratis gedurende de gehele dag. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel zijn verschillende trips te regelen. Ook is er een gratis shuttle service van en naar het centrum van Lovina. Lovina bezoek je niet alleen voor het spotten van dolfijnen, maar ook vanwege haar uitstekende restaurants! Wat dit complex zo uniek maakt is de warme sfeer die je hier aantreft, de oprechtheid van de eigenaresse die begaan is met haar personeel en hun families. Je voelt je hier direct thuis en als je daarna ergens anders heen gaat, verlang je soms weer naar de sfeer in Melamun. Ik raad dit iedereen aan!

• 10Robert en Rita02-12-2010

Kan dit allen beamen

Wij zijn hier nu al drie maanden en hebben gelukkig nog 3 maanden dat we hier verder kunnen genieten. Het is hier echt thuis komen, heel de staff is zeer vriendelijk, ook Suzie de eigenares Ruime nette kamers, heerlijk zwembad gelegen in een pracht van een tuin. Alles wordt netjes onderhouden, in één woord grandioos

• 9Viviane en Vick26-11-2010

kleinschalig, zéér verzorgd hotel

Melamun is een kleinschalig, zéér aangenaam hotel met héél nette bungalows in een verzorgde tuin met zwembad. De eigenares, een Australische dame, is erg sympathiek en tracht je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De service is top. We zijn reeds meermaals naar Indonesië geweest en weten intussen wat we kunnen verwachten, Melamun is een aanrader.

• 9Viviane en Vick26-11-2010

Een paradijsje

Melamun is een héél aangenaam, kleinschalig hotel. De bungalows zijn ruim en erg netjes. Het is trouwens de eerste keer in Indonesië dat ik een hagelwit, lekker ruikend hoofdkussen had. De mooie tuin en zwembad zijn goed onderhouden en de service is méér dan prima. De eigenares, een Australische dame, is zeer sympathiek en steeds bereid om je van dienst te zijn. We verbleven hier maar 2 dagen, maar hadden spijt dat we moesten vertrekken. We reizen dikwijls naar Indonesië en weten intussen wat we kunnen verwachten, we kunnen Melamun zonder meer aanbevelen.

• 9klubb_anneke07-11-2010

Paradijs op aarde

Na een prachtige, maar vermoeiende rondreis op Java zijn we heerlijk bijgekomen in Hotel Melamun. 't Is een prachtig complex met mooie kamers, ontzettend vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad.

Lovina Beach is een leuke plaats met een gezellig centrum.

• 10marian22-05-2010

een topper

wij verbleven hier ruim 5 weken, brandschone prachtige ruime kamers,heel grote goed verzorgde badkamer ontzettend vriendelijk personeel, heel goede service, heel de dag gratis koffie en thee. Heerlijk zwembad, maar het meest belangrijke voor ons je bent hier mens en geen kamernummer

Hotel Melamun info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar