Bungalow Mas

Meer bungalowinfo

51 reviews over Bungalow Mas

• 7Weiss21-06-2015

tegenvaller

Na de beoordelingen gelezen te hebben was het een tegenvaller voor ons, te hoge verwachtingen gehad. De douche was tussen de w.c. en het fonteintje, dus als je na het douchen naar de w.c. moest, moest je die eerst droog maken. geen dekbed alleen maar een laken, slecht bed. De beheerder heeft voor ons de overtocht naar Lombok geregeld, alles goed geregeld alleen de taxi in lombok naar het hotel , wij dachten er zal een taxi klaar staan maar dat was niet zo, eerst probeerde degene die de taxi moest regelen activiteiten te verkopen, toen wij daar niet intrapte, kregen wij, na lang wachten, een wrak toegewezen, die bij ons op de sloop thuis hoort, bekleding kapot, geen gordels(kan je nagaan hoe oud dat wrak was)de ramen en de deuren gingen van binnenuit niet open, geen buitenspiegel, enz. wij konden dit wel weigeren maar wie weet hoelang dat we dan moesten wachten, we hadden immers alles al betaald aan de beheerder van Mas bungalow. Positief puntje;de tuin en het zwembad waren geweldig

Met oudere kinderen

• 9serge, tinne, emil 10-05-2015

Hebben al heimwee

Vorige week bij Mas Bungalows gelogeerd met 4 personen in 2 bungalows. Wat een meevaller was dat: goed gelegen (vlakbij de zee), zeer vriendelijk personeel, super ontbijt en het beste zwembad uit lovina en omstreken. Dit alles in een zeer mooie omgeving. Ok, de bungalows zijn niet super modern, maar "who cares?" , je zit in Bali en leeft tenslotte buiten (en alles werkte perfect). Zeker een aanrader prijs/kwaliteit, wij komen zeker terug x

Met oudere kinderen

• 9klein06-08-2014

fantastisch is nog te zwak uitgedrukt!

Wij waren met een stel vrienden bij Mas en hebben het reuze naar onze zin gehad. super locatie, met een geweldig mooi zwembad en enorm vriendelijk personeel, die alles voor je willen doen. ook de eigenaars Evert en Gaby zijn geweldige mensen, die ook om 6.00 uur in de morgen voor je klaarstaan, om naar het ziekenhuis te gaan. in één woord GEWELDIG, een dikke pluim.

• 10Jans Klein31-07-2014

Geweldig!!!!

Voor tweede keer op Mas geweest. We voelden ins direkt weer thuis. De sfeer die je hier treft is geweldig. Alles is heel gemoedelijk. Personeel is super en de eigenaren Evert en Gaby zijn geweldige mensen. Komen zo gauw mogelijk terug.

• 10Jans Klein31-07-2014

Geweldig!!!!

Dit was ons tweede keer op Mas, maar zeker niet de laatste, Hier heerst een "thuisgevoel" het personeel is geweldig en staat altijd voor je klaar om jou vakantie perfect te maken. Een geweldige zwembad, waar je heerlijk kunt vertoeven omgeven door een prachtige tuin met veel bloemen. Ook eigenaren Evert en Gaby staan altijd voor je klaar en helpen je waar ze maar kunnen.

• 10Jeroem kruize22-07-2014

Zeer geschikte accommodatie

Heb er een aantal dagen gezeten met 7 man in totaal. Super naar mijn zin gehad en absoluut een aanrader voor iedereen. Het personeel is zeer vriendelijk en wil alles wel voor je doen er spreekt zelfs een beetje nederlands. Het eten is van goede kwaliteit wat heb ik genoten van het onbijt en tosti ham-kaas of gewoon lekker een omelet ham kaas niets is te gek. Al met al zou ik hier graag nog een keer terug komen en ga dat ook zeer zeker doen.

• 8Jimmy Bodeving02-07-2014

Relax super

Mooi gelegen alles in de buurt restaurants uitgaan zwemmen tour alles kun je er doen snorkelen

Met jonge kinderen

• 10J Lakeman30-06-2014

Selamat datang op je best

Voor de 4e keer langere tijd gelogeerd bij Mas bungalows en elke keer opnieuw ontvangen met een hartelijk selamat datang van de eigenaars en personeel. Wederom een hele fijne tijd gehad in een omgeving die je rustig en hartelijk mag noemen. Dit dankzij een vriendelijke, gastvrije en zeer behulpzame houding van de eigenaars en het personeel. De kamer voldeed uitstekend, om de dag volledig schoongemaakt en voorzien van schoon beddegoed en schone handdoeken. Tevens een groot terras voor de kamer, heerlijk om op het grote bamboebed te chillen of gemasseerd te worden. Geweldig, bedankt voor de zoveelste fijne tijd en zeker tot ziens!!!

Alleenreizend

• 1gerard kriek13-03-2014

zeer slecht onderhouden

zeer gedateerd,oude zooi als inrichting,lekkage,schimmel in de badkamer, en lekkage bij de eerste regenbui,viese gescheurde handdoeken,gingen ze wel iets aan doen. personeel doet hun best en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

• 10marco12-08-2013

brilliant again

Mas is voor ons nog steeds het beste hotel in lovina!!

Wy gaan elk jaar naar bali en door de jaren heen is er veel veranderd. Toch is lovina het zelfde gebleven en voor ons de beste plek om een vakantie te hebben met ons gezin. Mas is daar prima geschikked voor , prachtig zwembad, gezellige atmosfeer, mooie kamers, lief en betrouwbaar personeel, en een heerlijk traditioneel gevoel. marco en familie

Met jonge kinderen

12 tips over Bungalow Mas

• Bart, 30-04-2012

Ga naar de Secumpul waterval in de omgeving van Singaraja. De allermooiste waterval die daar te zien is! Combineer het eventueel met andere bezienswaardigheden, bepaal zelf je dagtocht met een van de chauffeurs van MAS Bungalows.

• jaiya papaya, 16-07-2014

Probeer de wandeling in munduk of huur een kano en ga op zee, niet gevaarlijk want het water is rustig in lovina

• erik jan maassen, 12-08-2013

Duiken en snorkelen! En natuurlijk ook de dolfijnen gaan kijken.

0 vragen over Bungalow Mas

Bungalow info