Villa Mangga

Villa
Villa Mangga
9,1

7 reviews over Villa Mangga in het Nederlands

Fantastische villa aan het strand

Ron Wouda, 7-11-2016

Geweldige villa met een enorme privé tuin . MET een groot zwembad en direct aan zee . De villa ligt afgelegen van de drukte bij een klein dorpje in de buurt . Echt een oase van rust , alleen als je weg wilt moet je per scooter of laat komang de kok / huishoudster een busje met airco en chauffeur regelen . Dat deden wij elke keer en hij heeft ons overal naar toe gebracht op het eiland en bleef op ons wachten om weer verder te rijden . Komang kan heerlijk koken ontbijt . lunch en diner . als wij in de villa bleven kookte ze altijd . Elke maaltijd was heerlijk . ZE werkt samen met haar dochter . haar man maakt elke dag zwembad schoon en verzorgt de tuin . En vanaf 17.00 uur is er elke dag een bewaker aanwezig . Wij zitten hier nog 1 dag en vinden het hier het paradijs op aarde . geweldig om lekker te relaxen en te genieten van alles .

Echte aanrader

rene, 13-5-2015

Geweldig genoten van deze zeer verzorgde villa met prachtig zwembad en enorme tuin. Ook kun je gebruik maken van putu de chauffeur met royale 7 persoons bus met airco die je voor 49 euro de hele dag overal heen brengt waar je maar heen wilt. Waar kom je voor 49 euro nu nog met de taxi in Nederland. De kookkunsten van Komang zijn werkelijk geweldig en ze is overigens zeer flexibele in haar werktijden.

Een bijzonder villa

Carl Ashman, 5-9-2012

Villa Mangga is gelegen in Kalianget, een kleine 8km van het centrum van Lovina vandaan. Prachtig gelegen aan t' strand in een rustig omgeving. De villa is zeer rijk uitgerust en er is heel veel ruimte. Hoge plafonds versterken dit effect. Het zwembad is heerlijk, het is zelfs ruim genoeg om baantjes te trekken. Het personeel is erg aardig maar Komang, de huishoudster, spant de kroon. Zij legde ons helemaal in de watten tijdens ons verblijf, wij hoefden helemaal niets te doen. Koken doet ze heerlijk maar zij doet ook graag de was enzo. Voor de eerste keer kwamen we terug met koffers schone kleding!. De villa ligt wat afgelegen, maar dat is ook wel een voordeel. De stad Lovina is op verschillende manieren te bereiken: je kunt fietsen huren (minder geschikt voor kleine kinderen vanwege een drukke hoofdweg), een busje via Komang regelen of zelfs per boot. Je wordt dan bij zonsondergang op het strand opgehaald en op een prachtig manier naar je (eet)afspraak gebracht.

Droomhuis met adembenemend uitzicht

Marga Muris, 7-8-2012

Heerlijk huis. groot zwembad en naast de deur ook andere aspecten van het leven in Bali. Personeel is behulpzaam en met name kok komang maakt heerlijk eten, zowel huis als eten goed verzorgd. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt me ok. Geen restaurant in de nabije omgeving(voor zover ik weet) maar Lovina is met auto of scooter bereikbaar, ca 7 km. Kokkin Komang is er ook en haar kookkunsten kunnen zeker concurreren met een restaurant!

Staat/ van de kamers/badkamers is prima, alles met aandacht, schoon en proper, fijne handdoeken, lekkere zeepjes en de neergelegde bloemetjes geven ook de zorg en aandacht weer. Antimuggenvoorzieningen aanwezig, bijna niet door muggen gestoken overigens. .

Kindvriendelijkheid hangt natuurlijk af van de kinderen maar meubels zijn wel wat kwetsbaar, bv onderzetters nodig voor een glas water.

Heerlijke week gehad

Patty Lindeman, 9-6-2012

Een heerlijke week uitgerust in de prachtige villa Mangga. Genoten van de heerlijke maaltijden, het prachtige huis met zwembad, de omgeving en de lieve mensen. De kinderen konden heerlijk spelen in de tuin en ondertussen luisterden wij naar de zee, de vogels en de stilte! Volgend jaar gaan we zeker weer!

Heerlijke villa!

Daan, 10-12-2011

Een kleine week in Villa Mangga verbleven. Genoten van de ruime villa met een enorme tuin, mooi en parkachtig ingericht. Vanuit de villa kun je kiezen of je het grote zwembad induikt of iets doorloopt naar het strand om in de aangename zee te zwemmen. Genoten van het heerlijke eten van Komang. Kortom, een paradijselijk verblijf gehad!

Leuke plek voor rustzoekers

heleen.vanbruggen28972, 16-9-2010

Mooie villa, wel met wat achterstallig onderhoud en nogal wat kapot (met name verlichting). Vriendelijk personeel. Ligt wel wat geisoleerd, dus fietsen of scooter huren is aan te raden, want je loopt niet zomaar ergens naar toe (wel kleine kampung). Maar heeft ook zeker voordelen als je van rust houdt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mangga in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mangga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Mangga scoort een 9.08 uit 10 op basis van 7 reviews.