Hotel Lovina Beach Resort

Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Lovina Beach Resort

• 1Margriet27-03-2015

Smerig,goor...

Net terug van dit smerige hotel.we zijn niet verwend,maar spinnen en mieren in je kamer ??complete webben zaten in de hoeken gevuld met vliegen,,,het resort is meer dan 50 jaar oud,,nooit onderhoud aan gepleegd,,,schimmel op plafond,zwarte schimmel op de muren,,sanitair verouderd,meubilair aftands,,kussentjes kapot,,,tuintafels met vogelpoep,,,,ontbijt was goed maar pover,,

Gereisd met oudere kinderen in maart 2015

• 10Stefan09-01-2010

Prachtige ligging

We zijn hier drie nachten geweest aan het einde van onze rondreis met Koning Aap (Java Bali en Sumatra).

Dit is een beach resort met een erg mooie zwembaden en een leuke ontspannen sfeer. het licht op 10 minuten lopen van het centrumpje. De kamers waren erg schoon en werden konstand met verse bloemen versiert. Het personeel was er vriendelijk en behulpzaam. Als je van rust houd dan is dit een mooi plaatsje om een par dagen te verblijven op Bali

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 5Hans Baggermans17-04-2008

We hebben dit hotel bezocht in 2004 met twee kinderen van 15 en 17 jaar oud. De warmwatervoorziening in een van de kamers werkte niet en werd pas na een volle dag wachten gerepareerd. De maaltijden zijn zeer eenvoudig en zeer zeker ook te duur voor Indonesische begrippen. Het personeel is heel aardig en weet een boel van het ongnoegen in het restaurant op te vangen. Direct na aankomst probeert men al extra dingen te verkopen zoals excursies, dolphin watching en zo. Het is verstandig om zoiets buien het hotel om te boeken. Dat is ongeveer half geld. Het is geen echte aanrader. In de omgeving zijn betere en goedkopere hotels te vinden.

Gereisd met familie in april 2008

• 2Janneke Kapitein27-08-2007

ik vond het een vies smerig en slecht onderhouden hotel. volgens mij heeft het zijn glorie jaren gehad. alles is oud, overal onkruit, vieze kalk badkamer, verf bladderd van de muren. alles stoeltjes wiebelen enz. enz. erg jammer want als dit hotel goed wordt onderhouden kan het super mooi en goed zijn. het heeft echt een grondige opknapbeurd nodig. afz. vakantieganger

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Johanna01-10-2006

Hotel is prima gelegen, direct aan het strand. Vriendelijk personeel, mooie en ruime kamers. Prima bedden en goede sanitaire voorzieningen. Gezellig restaurant met prima eten. Goede excursiemogelijkheden.

Gereisd met familie in februari 2005

• 9miep06-04-2006

erg goed hotel, vriendelijke mensen, ligt direct aan t strand, mooi zwenbad. goede kamers, gewoon ontbijt, maar dat is haast bij elk hotel a la cart zo. ligt 500 meter vanaf de weg, dus lekker rustig

Gereisd in april 2006

0 tips over Hotel Lovina Beach Resort