Hotel Lovina Beach Hotel

Hotel Lovina Beach Hotel

6.4Voldoende

Indonesië, Bali, Lovina

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Lovina Beach Hotel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Lovina Beach Hotel

• 2Dirk en Susi05-10-2011

nooit meer

Hotel Lovina Beach is echt schlecht. De tuin en de ligging zijn niet verkeert maar als je elke nacht alle spirallen van je matras in je rug wil voelen moet je hier zijn. Het kost niets ook al heb je net als wij de luxe bungalo maar het is ook niets. Schoonmaken is en vremdwoord dat kennen ze daar niet. Schimmel in badkamer niet alleen in de randen maar ook op het douchgordijn.zie fotos. Ontbijt is en lachertje je krijgt 1 ei op de mannier hoe jij het wil 1 boter en 1 keer jam of honing wil je meer betaal je ervoor.

De tuin is wel heel erg mooie de ligging ook jammer dat ze het zo laaten verlopen zou mooie hotel kunnen zijn. Je krijgt ook niet elke dag schoon beddengoed wel 2 handoeken meer niet!

De Dolfijnen kijken in de ochtend is super en met wonderful day boat no 08 (Edy) abzolut niet duur dat is de eenige aanrader

Gereisd met partner in september 2011

• 8Madonna24-08-2009

Gaat

Vond het park/omgeving niet slecht, wel gezellig, zwembad ook niet echt onaardig.Vond de kamers erg verouderd, badkamers konden wel een goede opknapbeurt gebruiken. Wij zaten in de suite, met uitkijk op zwembad.Wel heerlijk groot, alleen badkamer erg tegenvallen.Slecht schoongemaakt !Ontbijt niet tegengevallen.Personeel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 6Joey04-05-2008

Ik heb nog nooit een bed meegemaakt dat zo stonk als hier. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen en we zijn de volgende dag meteen vertrokken. Het eten was inderdaad slecht, er was bijna niets Indonesisch te krijgen. Wel akelig dichtbij t strand met een haast enge golfslag.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7C.Taai Van den Akker25-03-2008

Het is een eenvoudig hotel, het eten is er niet erg goed te noemen. Ze zijn er wel erg vriendelijk.

Gereisd in maart 2008

0 tips over Hotel Lovina Beach Hotel