Villa

6 reviews over Villa Lotus Bali in het Nederlands

Droomvakantie

Jacqueline
7-9-2015

Twee weken hebben we in villa Lotus mogen verblijven. We hadden we een aantal mijlpalen te vieren: het bereiken van onze 60ste verjaardag en volgend jaar 40 jaar getrouwd. Vandaar dat we onze vakantie hier gevierd hebben Voor ons het de tweede keer Bali. De eerste keer was dat in villa Bali Paradijs. Omdat we daar een geweldige tijd hadden gehad waren de verwachtingen weer hooggespannen. Onze kinderen waren natuurlijk door ons ook al aangestoken.. Alles was zoals we verwacht hadden en zelfs nog beter De ontvangst met voor iedereen een bloemenkrans en onze naam in bloemen in het gras in de tuin. Er zijn heerlijke maaltijden voor ons gekookt en op de laatste avond een geweldige rijsttafel De slaapkamers die er altijd piekfijn uitzagen. De tuinman die de boel netjes onderhield. De nachtwaker die iedere avond wierrook kwam brengen teveel om op te noemen allemaal. Met chauffeur Jaya hebben we mooie trips gemaakt met als hoogtepunt de moedertempel Besakih. We hebben een droomvakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2015

Het was voortreffelijk

Hans Roth
7-9-2015

Het verblijf in villa lotus was geweldig. de ontvangst van de staf was hartelijk. de verzorging was uitstakend. dit is zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kan niet wachten om volgend jaar terug te gaan!

Tim Meijers
5-9-2015

Deze zeer moderne en luxe villa is van alle gemakken voorzien. De zeer behulpzame en vriendelijke staff, voor wie niets te veel is. Heerlijk relaxen aan het zwembad met uitzicht op zee. De authentieke locatie, dichtbij Singaraja en Lovina.

In een woord..... echt een AANRADER!

Gereisd Met partner in september 2014

Paradijsje!!

Fam.Bleijenberg
5-9-2015

Fantastische Vila met geweldig personeel. Het ontbreekt je aan niets, alles staat in het teken van de gasten. Wij zijn met onze familie bestaande uit 7 volwassenen en een baby een week geweest en hebben de vakantie van ons leven gehad!

Gereisd Anders in mei 2015

Geweldig!

Lidewij Strasser
5-9-2015

Prachtige villa met zeer vriendelijk personeel, zij helpen je met alles en koken geweldig. Zij houden ook altijd rekening met de eetwensen van de kinderen. Je hoeft echt niks te doen... Er is altijd een taxichauffeurbeschikbaar met leuke ideeën om excursies mee te doen. Voor ongeveer 45 euro rijdt hij je een hele dag rond.

perfect, dichtbij restaurantjes

Joopjm
24-7-2015

Deze moderne villa met alle luxe die je je maar kunt wensen. Dichtbij restaurantjes en met ene perfecte staf

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lotus Bali in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lotus Bali zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.