Villa Lotus Bali

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews
  • 9.7Ruimte

Villa info

• Rolstoel toegankelijk
Meer villa infoTonen op kaart

6 Reviews over Lotus Bali

• 10Jacqueline07-09-2015

Droomvakantie

Twee weken hebben we in villa Lotus mogen verblijven. We hadden we een aantal mijlpalen te vieren: het bereiken van onze 60ste verjaardag en volgend jaar 40 jaar getrouwd. Vandaar dat we onze vakantie hier gevierd hebben Voor ons het de tweede keer Bali. De eerste keer was dat in villa Bali Paradijs. Omdat we daar een geweldige tijd hadden gehad waren de verwachtingen weer hooggespannen. Onze kinderen waren natuurlijk door ons ook al aangestoken.. Alles was zoals we verwacht hadden en zelfs nog beter De ontvangst met voor iedereen een bloemenkrans en onze naam in bloemen in het gras in de tuin. Er zijn heerlijke maaltijden voor ons gekookt en op de laatste avond een geweldige rijsttafel De slaapkamers die er altijd piekfijn uitzagen. De tuinman die de boel netjes onderhield. De nachtwaker die iedere avond wierrook kwam brengen teveel om op te noemen allemaal. Met chauffeur Jaya hebben we mooie trips gemaakt met als hoogtepunt de moedertempel Besakih. We hebben een droomvakantie gehad!

• 10Hans Roth07-09-2015

Het was voortreffelijk

Het verblijf in villa lotus was geweldig. de ontvangst van de staf was hartelijk. de verzorging was uitstakend. dit is zeker een aanrader.

• 10Tim Meijers05-09-2015

Kan niet wachten om volgend jaar terug te gaan!

Deze zeer moderne en luxe villa is van alle gemakken voorzien. De zeer behulpzame en vriendelijke staff, voor wie niets te veel is. Heerlijk relaxen aan het zwembad met uitzicht op zee. De authentieke locatie, dichtbij Singaraja en Lovina.

In een woord..... echt een AANRADER!

• 10Fam.Bleijenberg05-09-2015

Paradijsje!!

Fantastische Vila met geweldig personeel. Het ontbreekt je aan niets, alles staat in het teken van de gasten. Wij zijn met onze familie bestaande uit 7 volwassenen en een baby een week geweest en hebben de vakantie van ons leven gehad!

• 10Lidewij Strasser05-09-2015

Geweldig!

Prachtige villa met zeer vriendelijk personeel, zij helpen je met alles en koken geweldig. Zij houden ook altijd rekening met de eetwensen van de kinderen. Je hoeft echt niks te doen... Er is altijd een taxichauffeurbeschikbaar met leuke ideeën om excursies mee te doen. Voor ongeveer 45 euro rijdt hij je een hele dag rond.

• 9Joopjm24-07-2015

perfect, dichtbij restaurantjes

Deze moderne villa met alle luxe die je je maar kunt wensen. Dichtbij restaurantjes en met ene perfecte staf

Villa Lotus Bali info

Facilities