Hotel Lilin Lovina Beach

9Fenomenaal

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Lilin Lovina Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Lilin Lovina Beach

• 2018
    8Sdz25-11-2018

Idyllisch

Leuk kleinschalige hotel met eenvoudige huisjes met ieder een privé zwembad. Aan het strand. Echt een idyllisch plekje. Shuttle service. Service is goed.

Met oudere kinderen

• 9Charlotte10-09-2018

Erg klein maar erg fijn om te verblijven

Lilin lovina is een klein resort met maar 9 kamers. Elke kamer is voorzien van een privé zwembad en schommelstoel. De kamers zijn klein maar fijn. In principe is alles wat je nodig hebt aanwezig. De badkamer is wel buiten maar er zit een dakje op zodat er in principe geen ongedierte binnen kan. Wij hebben wel 2 keer een kakkerlak ontmoet in onze kamer maar we denken dat deze door de kier onder de schuifdeur door is gekomen! Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het kleine restaurant is meer dan prima! Alles is heerlijk en voldoende keuze. Trek wel genoeg tijd uit voor het ontbijt want als het druk is kan dit wel even duren. We hebben een dolfijnen tocht gedaan in de vroege morgen en dit is zeker een aanrader!

• 9Eline11-05-2018

Genieten in een betaalbaar privé huisje

We zijn heel vriendelijk ontvangen en hebben genoten van het gezinshuisje. Het is een vrijstaand huisje met eigen zwembad voor de deur. Verder had het een erg fijne buiten badkamer met douche en ligbad. Je kunt vanaf het huisje de zee zien, net als vanaf het restaurant waar er dagelijks een groot wisselend ontbijt wordt geserveerd. Er is geen keuze in het ontbijt, maar dat was voor ons niet erg. Activiteiten zijn bij de receptie te boeken en er is een shuttle naar het centrum. Want het verblijf ligt wel iets buiten het centrum. Voor een fanatieke loper is het goed te doen, maar anders is het net te ver. Wij hebben in het centrum een scooter gehuurd. Zo kun je je makkelijk verplaatsen tussen het verblijf, de prachtige omgeving (watervallen, warmwaterbron) en het centrum.

• Oude reviews

10Pauline Hageman26-07-2015

Geweldig relaxed hotel met privé zwembad

Heerlijke bungalow met veel privacy (7) en privé zwembad, waar je na een dag van intense beleving van Bali tot rust kan komen met een cocktail in je hand in het zwembad of op de schommelbank. En 's avonds heerlijk eten in het restaurant aan zee van het hotel. Wel wat duurder, maar uitstekende kok. Vooral de spectaculaire zonsondergang is een genot! Uitzicht op zee bij het ontbijt, waar je ook de zonsopgang kunt zien. Het hotel ligt aan de doorgangsweg van Lovina, maar daar merk je heel weinig van. Lovina centrum via het strand bereikbaar. Het personeel is uitermate vriendelijk, ook al proberen ze allerlei trips te "verkopen" Met mijn verjaardag een taart en cocktail gekregen. Bijzonder attent. De kamers zijn ontzettend schoon. Goed schoonmaakpersoneel die iedere dag weer een ander handdoekbeest op je bed zetten. Al met al een prachtig hotel waar vooral honeymoners van zullen genieten.

0 tips over Hotel Lilin Lovina Beach

1 vraag over Hotel Lilin Lovina Beach

• Sabina, 20-12-2017

Nooit meer

Let op: dit hotel heeft geprobeerd om aankopen te doen met mijn creditcard!

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats