Bungalow

3 reviews over Bungalow Kembang Sepatu in het Nederlands

Paradijselijke plek

Francien
24-11-2016

Mooie bungalow op een prachtige lokatie. We hebben een week lang genoten en zijn door Emy en Kadek heerlijk verwend met de lekkerste hapjes en drankjes. Zij hebben ons verblijf op Bali een gouden randje gegeven....bedankt!

Gereisd Met vrienden in november 2016

De Hemel op Aarde

Paul Boltjes
8-7-2015

Wij zijn hier eind juni 2015 geweest, voor een week. Het was helemaal het einde. Zeven dagen lang zijn wij vertroeteld en in de watten gelegd door het "personeel" Emy en Kadek. De villa is prachtig, de locatie (vlakbij het niet toeristische Singaraja) is perfect en wij hebben urenlang en ademloos over die schitterende Balizee zitten staren. Beter dan dit wordt net nooit.

Gereisd Met vrienden in januari 2015
2006

Wij zijn hier september 2005 geweest, en inmiddels is het

Ad & Marjan
4-8-2006

Wij zijn hier september 2005 geweest, en inmiddels is het huis verbouwd. Het is en blijft een prachtige bungalow. De bedienden maken het echter perfekt, de hele dag staan deze fantastische mensen voor je klaar met de lekkerste hapjes en drankjes. Tevens is er een chauffeur eric die je graag heel Bali laat zien. Kortom een absolute aanrader

Gereisd Met partner in september 2005

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Kembang Sepatu in Lovina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Kembang Sepatu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.