Appartement John's House

Appartement John's House

7.8Goed

Indonesië, Bali, Lovina

Op vakantie geweest naar John's House?

7.8Goed

• 7.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

4 reviews over Appartement John's House

• 7Marjo Meuwissen18-06-2013

Nooit meer naar dit appartement

Het ligt prachtig aan het strand waar je niet kunt liggen. Onkruid, vissersbootjes en verkoopsters van ochtend tot avond. Geen ligstoelen of parasols. Dus op je handdoek liggen. Zonsondergang is prachtig. Wij hadden 1 appartement op de bovenverdieping met een kleine slaapkamer met krakend bed, maar wel met airco. Deze ontbrak helaas in de woonruimte, alleen een fan net zoals op het ruime balkon met grote tafel, 4 stoelen en 1 ligbed. De vrij nieuwe badkamer ziet eenvoudig uit. Echter maar 1 badlaken pp per dag. In de sober ingerichte keuken is geen vaatdoek of handdoek. Hier moet je echt om vragen. Het bestek en het porcelein is een veelvoud van soorten. De pannen waren echt vies aangeslagen evenals de mokken. Het woongedeelte is echter zeer ruim. Maar voor de prijs mag je natuurlijk ook geen 5* accommodatie verwachten. Je kunt niets uitwassen want er is geen afvoerstopper.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Maikel Moelker29-06-2012

Super rustig met mooie ligging

John's House is een prima appartementscomplex met 4 appartementen, 2 op de benedenverdieping en twee op de bovenverdieping met groot balkon en zeezicht. Het is een prima plek wat verwijderd van de touristische boulevard, maar op prima loopafstand van bijvoorbeeld het restaurant en bar seabreeze. Elk appartement heeft een prive entree en men kan het complex bereiken vanaf het straand of door de entree van Mangala. Het is hier lekker rustig en prima genieten van het strand (nog geen 10 meter verwijderd vanaf je voordeur) en de mooie zonsondergangen van Lovina. Er wordt zo vaak gepoetst en verschoond als je zelf wil. Gewoon vragen dus!

Heerlijk genieten kan ook vanaf je priveterrasje voor je deur waar je ook een super uitzicht hebt over het strand. Indeling is ruim en van alle gemakken voorzien zoals een tv met sattelietontvanger, bank, luie steol, eigen keuken met gaspitten en koelkast. Ruime verzorgde badkamer en een slaapkamer met airco en een groot bed! Kortom een mooie rustige plek

Gereisd met partner in juni 2012

• 6Matthe van Twist30-12-2010

Nooit meer (Lovina Bali)

John's House is een eenvoudig ingericht, ruim en goedkoop appartement. De locatie direct aan het strand en bij het centrum(pje). Op zich dus niets mis mee zou je denken......echter het strand is het smerigste strand met de smerigste zee ooit gezien en geweest. Wij hadden voor een week geboekt maar zijn na een paar dagen gevlucht (naar Ubud waar je nog het Bali gevoel krijgt). Tijdens een hevige regenbui stroomde zelfs het water, via de lamp!, met bakken tegelijk het app. naar binnen. Verder door de vochtigheid stonken de schone!? handdoeken zo enorm naar de schimmel dat je je er niet mee durfde af te drogen. Kortom de Balinezen verzieken het voor zichzelf door alles maar in de zee en de rivier te flikkeren. Voor ons dus eens maar nooit meer. Wij zijn door deze ervaring wel gelijk lid van het Wereld Natuurfonds geworden.

Gereisd met partner in december 2010

• 9Heidi12-09-2008

topper

Echt de moeite waard, prachtige ligging met uitzicht op het strand. Uitstekend personeel en zeer behulpzaam. We hebben alvast geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met partner in september 2008

2 tips over Appartement John's House

• Marjo Meuwissen, 18-06-2013

Neem eigen (plastic) bestek, borden en mokken mee.

• Maikel Moelker, 29-06-2012

Snorkelen, Duiken, Dolfijnen kijken middels dolfijnentocht, megt dolfijnen zwemmen bij Melka Exelcior, Lekker eten, Scooter huren, Tochtjes naar Mundukwaterval, giggitwaterval, bedugul, lake buyan en tambligan, lake baratn, lake batur, hotsprings en boedistische temel in banjar. Apentempel richting Pemuteran, tochtjes naar Tanah Loth, Ubud etc. makkelijk te organiseren.

1 vraag over Appartement John's House

• AJM Wessels, 03-11-2017

John's House

Hoe kan ik voor Febr, Maart 2018 een appartement in John's House in Lovina, Bali reserveren? Wie is de nieuwe eigenaar?

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig